Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osoitatko kunnioitusta kohdatessasi hautajaissaattueen?

Vierailija
17.04.2014 |

Miten käyttäydyt liikenteessä kun näet ruumisauton ja saattueen?

Jos olen autolla liikkeellä ja saattue tulee vastaan, pysähdyn tienreunaan jos siitä ei ole suurta haittaa muulle liikenteelle (ei ole vilkasta kuten täällä maalla harvoin onkaan). Pysähdyn myös jos olen kävellen. Vilkkaammilla teillä ei voi pysähtyä mutta mieluiten ajan hiljempaa enkä missään nimessä ohita tai katkaise saattuetta. Tänään tuli pitkästä aikaa vastaan täällä melko hiljaisella kylällä ja oli hieno näky kun kaikki vastaatulijat oli pysähtyneenä pitkän tien varrella :o jotain hienoja tapoja ihmisillä vielä on :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näytän keskisormea. Haistakaa vittu! (asun stadissa)

Vierailija
2/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se nyt kuulu ihan normaaleihin tapoihin, että hiljennetään ja annetaan tietä. Ainoastaan todella mäntit eivät tätä tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hieno tilaisuus itsellekin pysähtyä ja hiljentyä. Niitä ei nyt liikaa osuu viikkoon muutenkaan.

Vierailija
4/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan, että on olemassa tuollainen tapa, että pysähdytään... vaikka hautausmaan vieressä olen asunut. Hienolta tavalta kyllä kuulostaa.

Vierailija
5/5 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä törmännyt saattueeseen liikenteessä, mutta ulkomailla asuessa kyllä. Siellä kaikki autot pysähtyivät ja odottivat saattueen menevän ohi. Hieno ja kunnioittava tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi