Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet yli viiskymppisestä, joka

Vierailija
17.04.2014 |

pukeutuu lyhyeen nahkapusakkaan, farkkuihin ja converseihin ja lähtee festareille kaverien kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan 5-kymppisen pukeutumiselta. Jos 16v laittaisi noi vaatteet, olisin wtf?

Vierailija
22/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että ootko mun äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi haluta kauhistelevia kommentteja, koska itse ei ole tämä festarityyppi, vai mitä ;)

Vierailija
24/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä naisella on myös ripsi- ja hiusjatkeet.

Vierailija
25/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta pennin jeniä mitä 5kymppisellä on päällä festareilla.

Vierailija
26/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sillä on viidenkympin villitys, eikä ymmärrä pukeutumisasioista mitään.

Vierailija
27/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on sen tyyli ja se näyttää sille sopivan, niin hyvä juttu. Ei kaikki pukeudu viisikymppisenä jakkupukuun tai kukkamekkoon. Jos tyyli ja pukeutuminen sopii persoonaan eikä näytä irvokkaalta, niin silloin se on passeli. Viisikymppinen nainen voi näyttää ihan miltä vaan, ei siihen ole standardia. 

Vierailija
28/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:49"]

Ajattelen että sillä on viidenkympin villitys, eikä ymmärrä pukeutumisasioista mitään.

[/quote] 

mitenkäs sun mielestä sitten pitäs pukeutua festareille?

Vierailija
29/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutin kolmea ekaa viestiä heti alkuunsa! Aloitusviesti siis mukaanluettuna :)

Minusta se on vaan ihanaa jos on sinut itsensä kanssa ja nauttii olostansa. Menee 10 vuotta eteenpäin niin on "räihnäinen eläkeläismummo" ja elämä varmaan ohi? ;)

En ole mitään mieltä, no okei. Ehkä sillain positiivisessa muodossa kuitenkin että pidän sitä hienona asiana jos on oma juttu josta nauttii ja voi uppoutua. Johan sitä 5-kymppisten selkävaivamassaa riittää ihan tarpeeksi joilla elämä alkaa olla jo ohi.

Vierailija
30/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta, mä olen parin vuoden kuluttua 50, enkö voi enää käyttää converseja tai farkkuja - ei ole tullut mieleenkään, että niiden käytöstä pitäisi luopua! 

Vierailija
31/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan mitään negatiivistä ajattele. Mun mielestä on kiva kun ihmiset uskaltaa laittautua haluamallaan tavalla, ei muodilla / tyylillä pitäisi olla ikärajaa, ei pukeutuminen ole mikään vakava juttu :)

Vierailija
32/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, itsekin olen 50v enkä käytä mitään jakkupukuja. Jokainen pukeutuu niinkuin itse tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi