Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet yli viiskymppisestä, joka

Vierailija
17.04.2014 |

pukeutuu lyhyeen nahkapusakkaan, farkkuihin ja converseihin ja lähtee festareille kaverien kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava tyyppi. Jokainen eläköön kuten haluaa. Koskaan ei pitäisi elää toisten mieliksi ja joidenkin sovinnaisten sääntöjen mukaan. Itse aion kääriä tiimalasivartaloni vielä kasikymppisenäkin pikkumustaan, kävellä korkkareilla jne. 

Vierailija
2/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen varmaan, että on nuorekas ja osaa edelleen nauttia elämästä. Noin pukeutumisen suhteen on vaikea sanoa näyttääkö tyylikkäältä vai ei, koska vaatteiden kuvailu oli sen verran suurpiirteinen. Ainakin converset on mun mielestä aika iättömät rennossa pukeutumisessa, ja farkut ja nahkatakit myös jos eivät teinimäiset tai muuten mauttomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se viisikymppinen voisi pukea festareille? Ei ainakaan jakkupukua ja 15 sentin koroilla olevia avokkaita, joita käytetään perhejuhlissa? Virttyneet verkkarit, joilla tehdään kotihommia ja pihahommia? Juoksutrikoot, joilla juostaan lenkkejä? Minulla ei ole montaa vaihtoehtoa festareille vaatekaapissani? Mutta auts onhan HM tennarit kukkamekoille. Käviskö ne valkoiset HM-tennarit ja Espritin kukkamekko ja Fridasta ostettu farkkutakki ens kesän festareille?

Vierailija
4/32 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutukoon kukin niinkuin parhaaksi katsoo. Varmasti tuollainen asu onnistuu tyylikkäästi, eikä silleen että jaahas yritetään olla ikinuoria. Ja jos on tyyli ollut nahkatakkifarkkuconversetyylinen aiemminkin niin miksi pitäisi muuttaa tyyliään 50-vuotiaana

Vierailija
5/32 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Olen itse viisikymppinen.

Vierailija
6/32 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asu on varmasti ok, ihmettelen vain, mistä se ne kaverit hankkii. Olen 50+ ja kaveripiiristän vain yksi käy festareilla. Mukavuudenhalu on valtaosalle tärkeämpää.

Vierailija
7/32 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Mun mielestä tuo on juuri sopiva asu festareille. Itse puen kylläkin farkut, hupparin ja jotkut merkittömät tennarit. Nahkatakista en ole koskaan tykännyt enkä ole valmis maksamaan tennareista paljon. Olen 54-v.

Vierailija
8/32 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin että sen kun menee ja pitää hauskaa!

Vierailija
9/32 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se on kyllä karseeta, jos tuon ikäinen pukeutuu ku joku teini-ikäinen. Huh huh.

Vierailija
10/32 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa saatanan teinikusipäät helvettiin täältä, teitä ei kukaan kaipaa, ei edes toiset teinit. Ootte NIIN noloja, teidän omilla sanoilla.

Vierailija
11/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 19:51"]

Asu on varmasti ok, ihmettelen vain, mistä se ne kaverit hankkii. Olen 50+ ja kaveripiiristän vain yksi käy festareilla. Mukavuudenhalu on valtaosalle tärkeämpää.

[/quote]

sun pitää hankkia nuorempia kavereita. Tää viiskymppinen menee festareille nelikymppisten kanssa, eikä mitenkään erotu porukasta.

Vierailija
12/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, paitsi että lisäkkeet näyttää hölmöltä kenellä vain, mutta en nyt sitten tiedä onko sen sanominen yhtään sen fiksumpaa kuin pukeutumisen arvostelu. En tiiä. Päätän etten tästä lähtien arvostele. Paitsi halvan näköisiä tositv-tähtiä jotka luulevat olevansa kauniita lisäkkeineen, niitähän saa, eikös?

Vierailija
13/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh, en mitään. Mitä pitäisi? Olen lähes 50v. Ja käyn tietyillä festareilla. Mulla on farkut useinkin päällä, ostin just addun punaiset retrolenkkarit. Nahkatakkeja on useita, myös farkkutakkeja.

Vierailija
14/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ehkä elää menetettyä nuoruuttaan.

Olen itse 5-kymppinen, mutta festarikiintiö tuli melkolailla täyteen alle 30-vuotiaana.

Mutta on mullakin Converset joskus käytössä, noin 25 vuotta vanhat, hyvin kulkee :D

Vierailija
15/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tajua että viisikymppinen ei oo ihan ikäloppu vielä. Saattaa järki kulkea sen verran ettei vielä osta niitä paksuja nailoneita ja numeroa liian isoja Eccon nauhakenkiä eikä haise pissalle.

Vierailija
16/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 17:34"]

Ap ei tajua että viisikymppinen ei oo ihan ikäloppu vielä. Saattaa järki kulkea sen verran ettei vielä osta niitä paksuja nailoneita ja numeroa liian isoja Eccon nauhakenkiä eikä haise pissalle.

[/quote]

Nekö ne on ne vaihtoehdot. Ei ole naisen elämä helppoa :D

Vierailija
17/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 19:51"]

[/quote]

Nuorena sitä majoittui mielellään telttaan tai yöpyi jopa henkilöautossa. Viisikymppinen majoittuu mielellään hotelliin. Ja jos ei jaksa tai haluaa kävellä, niin sitten mennään taksilla.

Vierailija
18/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:47"]pukeutuu lyhyeen nahkapusakkaan, farkkuihin ja converseihin ja lähtee festareille kaverien kanssa?

[/quote]

No eihän herrajumala festarit oo viiskymppisten paikka... Toki joskus niissä näkee noloja vanhuksia, joilta nuoruus jäi elämättä, voi sitä myötähäpeää...

Vierailija
19/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:52"]Karseeta, mä olen parin vuoden kuluttua 50, enkö voi enää käyttää converseja tai farkkuja - ei ole tullut mieleenkään, että niiden käytöstä pitäisi luopua! 

[/quote]Minä olen 50 ja käytän paikattuja farkkuja :)

Vierailija
20/32 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että asiamimmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi