Vaimoni ei halua seksiä
Vaimo ei ole halunnut seksiä pian kuukauteen. Aiemmin seksiä on ollut kerran pari päivässä ja olemme olleet hyvin kokeiluhaluinen pari. Tyydytän aina vaimoni ennen yhdyntää käsin tai suulla ja huolehdin vielä, että vaimo on saanut toisen kerran yhdynnässä. Mielestäni seksi on ollut aina hyvää. Nyt vaimoa ei enää kiinnosta, eikä hän halua puhua asiasta. Olen niin puutteessa että olen alkanut jo katsella muita. Pettää en kuitenkaan haluaisi.
Kommentit (9)
En mäkä oo antanu miehellen kuin kaksi kertaa 2kk aikana. Tosin synnytin juuri 2kk sitten eikä ole halut vielä palanneet.
Tollasta se on. Joskus ei vuosiin ja sitten vuosien päästä jostain syystä päivittäin.
Naiset ovat vähän kuin eläimiä ei kuten miehet eli ihmisiä. Naisilla halut kulkee vuodenaikojen mukaan ja talouden mukaan etenkin.
Peesaan edellistä. nimenomaan taloudenmukaan.
Blääh. Koskee myös miehiä, kuten palsta ja elämä on opettanut.
Miesasiamiehenä ihmettelen miksi ihmeessä miehet vielä nykyäänkin alistuu parisuhteeseen, kun masturboimalla voi saada parempaakin tyydytystä, jos vertaa huonoon seksiin.
Tulevaisuudessa naiset ja miehet elävät erikseen. Miestä ja naista ei ole tarkoitettu yhteen tulevaisuudessa.
Miehen kannalta huomattavasti mukavampi elää yksin kun yhdessä vinkuvan naisen ja elättien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:45"]Miehen kannalta huomattavasti mukavampi elää yksin kun yhdessä vinkuvan naisen ja elättien kanssa.
[/quote]
Miksi minun mieheni sitten elää minun ja lastemme kanssa? Hän joutuu elättämään meidät kaikki ja kuuntelemaan tuittupää eukon valituksia. Omia harrastuksia hänellä ei ole eikä juuri kavereita aikaa tavata. Kotityötkin hän vielä hoitaa isolta osin. Silti hän on kanssani naimisissa, en tajua. Voisiko sillä olla jotain tekemistä rakkauden ja keskinäisen kunnioituksen kanssa? Mieheni on elämäni intohimoinen rakkaus ja oma supersankarini. Haluan häntä joka päivä aivan samalla tavalla kuin olen halunnut viimeiset seitsemän vuotta. Annan aina hyvät kyydit, koska olen aina oikeasti halukas. Miehen mieliksi en seksiä harrastaisi.
Kyllä ne mieher pihtaa pian enemmän mitä on tullu ilmi palstalla ja kyselyissä. Meillä ainakin minä naisena voisin panna koko ajan!
Turhaa täälä akkojen palstala huutelet. Mulle ei oo eukko antanu kohta vuotee.