Opiskelukaverini on lassukka, hahahaa!!!
Jätkä jäi kiinni tietokoneluokassa kun oltiin koneella sen takana, tunti loppu, muut oppilaat lähti luokasta ja me jäätiin taakse. Se kuunteli musiikkia niin ei huomannu meitä ilmeisesti ja heti ku muut lähti niin vauva.fihin.. ja siellä kirjotteli yhteen naistenhaukkumisketjuun. Me sit sen takana vastailtiin sen typeriin naisvihamielisiin kommentteihin ja naurettiin, jossain vaihees se huomas meidät ja säikähti ihan hulluna :D
No se sai lempinimen lassu-Jussi ja ollaan jo viikko piikitelty sitä koulussa.. Aika ilkeetä mut se on kyllä ihan täys urpo joka ansaitsee sen.. Sen kaverit yritti puolustaa sitä niin nimettiin koko porukka Lassujengiksi :D
Terkkuja Jussi jos vielä täällä oot!! Pusi pusi!! :D
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:51"]Jussi, käräytä tämä tyyppi netin vihapuhekirjoittelusta ja nettikiusaamisesta koulun rehtorille. Ja kerro sitten meille kun tämä kiusaaja on potkittu ulos koulusta, niin voimme nauraa sille. :D
[/quote]
Tuskin, rehtori on mun iskän kaveri.. Näyttäsin sille sen ketjun missä se alunperin haukku suomalaisnaisii läskiksi horoiksi. Et kukahan ne potkut sais :D ja lisäks jos Jussi koittais kavereineen jotain mulle tehdä niin siitä ois enää märkä läntti jäljellä ku mun nyrkkeilijäpoikkis kävis vähän opettamassa :D
ap
[/quote]
Ja niin fiktio jatkuu saaden uusia käänteitä. Lisää, lisää tästähän tulee hyvä jatkis. Pyydän: lisää pari pikkurekkaa johonkin väliin...
[/quote]
Mä toivon, että tässä tarinassa tämä lassukka osoittautuisi mies 29:ksi :D.
[/quote]
Valitettavasti ikä ei täsmää mut jutut oli aika samanoloisia.. Joku sen sielunkumppani vissii :D
ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:51"]Jussi, käräytä tämä tyyppi netin vihapuhekirjoittelusta ja nettikiusaamisesta koulun rehtorille. Ja kerro sitten meille kun tämä kiusaaja on potkittu ulos koulusta, niin voimme nauraa sille. :D
[/quote]
Ahaa, reksi isäs kaveri. Mietinkin jo miten surkeeta porukkaa amk:hin pääsee. Nyt olo keveni, pääsit siis suhteilla, mutta voi teillä siellä olla fiksujakin.
Tuskin, rehtori on mun iskän kaveri.. Näyttäsin sille sen ketjun missä se alunperin haukku suomalaisnaisii läskiksi horoiksi. Et kukahan ne potkut sais :D ja lisäks jos Jussi koittais kavereineen jotain mulle tehdä niin siitä ois enää märkä läntti jäljellä ku mun nyrkkeilijäpoikkis kävis vähän opettamassa :D
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:11"]Porvoossako tämä amk sijaitsee?
[/quote]
Varo tai ap:n kaverit vetää sua turpiin. :D:D:D:D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:01"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ja niin fiktio jatkuu saaden uusia käänteitä. Lisää, lisää tästähän tulee hyvä jatkis. Pyydän: lisää pari pikkurekkaa johonkin väliin...
[/quote]
[/quote]
Valitettavasti ikä ei täsmää mut jutut oli aika samanoloisia.. Joku sen sielunkumppani vissii :D
ap
[/quote]
No höh, eihän se mies 29 vee välttämättä ole tuon ikäinen, voi olla joku ressukka koulupoika. Minä niin toivoin, että se olis ollu se...pliis, muuta juonta!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:01"]Jätkä jäi kiinni tietokoneluokassa kun oltiin koneella sen takana, tunti loppu, muut oppilaat lähti luokasta ja me jäätiin taakse. Se kuunteli musiikkia niin ei huomannu meitä ilmeisesti ja heti ku muut lähti niin vauva.fihin.. ja siellä kirjotteli yhteen naistenhaukkumisketjuun. Me sit sen takana vastailtiin sen typeriin naisvihamielisiin kommentteihin ja naurettiin, jossain vaihees se huomas meidät ja säikähti ihan hulluna :D
No se sai lempinimen lassu-Jussi ja ollaan jo viikko piikitelty sitä koulussa.. Aika ilkeetä mut se on kyllä ihan täys urpo joka ansaitsee sen.. Sen kaverit yritti puolustaa sitä niin nimettiin koko porukka Lassujengiksi :D
Terkkuja Jussi jos vielä täällä oot!! Pusi pusi!! :D
[/quote]
Taidat olla aika tyhmä? Onko siellä ammattikoulussa noin tyhmää porukkaa?
Ap;n persettä nussiva nyrkkelijäboikkis lö "sonni" tulee ja pistää kaikkia päihin tehdäkseen vaikutuksen tyttöystäväänsä, kun runoilla ei osaa.
Kylläpä ootte katkeria ja vihaisia :D se näkyy naamasta, kun lakkaa saamasta.. Vanha sananlasku :)
ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:25"]
Kylläpä ootte katkeria ja vihaisia :D se näkyy naamasta, kun lakkaa saamasta.. Vanha sananlasku :)
ap
[/quote]
Kunhan heitetään läppää ei tässä muuta. Älä ota niin tosissas kaikkea.
Ei kait mulla tässä mitään.. Naurattaa vaan :D
ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:25"]Kylläpä ootte katkeria ja vihaisia :D se näkyy naamasta, kun lakkaa saamasta.. Vanha sananlasku :)
ap
[/quote]
Kyllä amk on korkeakoulu, uskotaan!!! Älä itke enää.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 15:51"]
Jussi, käräytä tämä tyyppi netin vihapuhekirjoittelusta ja nettikiusaamisesta koulun rehtorille. Ja kerro sitten meille kun tämä kiusaaja on potkittu ulos koulusta, niin voimme nauraa sille. :D
[/quote]
Tuskin, rehtori on mun iskän kaveri.. Näyttäsin sille sen ketjun missä se alunperin haukku suomalaisnaisii läskiksi horoiksi. Et kukahan ne potkut sais
[/quote]
Suomalaisnaiset ovat tutkimustenkin mukaan läskejä, joten sen tosiasian toteaminen ei ole haukkumista. Ja toisekseen, yleistäminen ei ole syy koulusta erottamiselle, mutta koulun oppilaan henkilökohtainen kiusaaminen netissä on. Sun kannalta on vain ikävää, että rehtori on isäsi tuttu. Rangaistus tulee olemaan sinulle henkisesti paljon kovempi.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:10"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
No höh, eihän se mies 29 vee välttämättä ole tuon ikäinen, voi olla joku ressukka koulupoika. Minä niin toivoin, että se olis ollu se...pliis, muuta juonta!
[/quote]
Voi sua ku oot niin ihana :D ens kerralla, okei? :D
ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:01"]
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Blääh!. Lepakkolaakson Lessukka saisi aikaan AP:ssä muljahduksia limbisessä järjestelmässä...