Olen uusavuton enkä osaa tilata verokorttia. Tulkaa vaan haukkumaan.
Olen 19, eli kyllähän sitä nyt pitäisi tällaiset asiat jo osata!!1 Mutta ei kun ei, on ihan pakko olla tällainen paska luuseri joka EI VAAN TAJUA. :(
En saanut vuoden alussa verokorttia ja nyt alkaa olla kiire, ettei mene 60% pidätystä kesätöistä. Olen yrittänyt täyttää netissä aika monta kertaa, mutta se aina tökkäisee kiinni, kun en ymmärrä mitä tarkoittaa esim. ennakonpidätys saadusta bruttotulosta.
Lähetin jo kerran lähes tyhjänä sen käsiteltäväksi, mutta eipä ole kuulunut mitään.
Ottaa niin paljon päähän se etten voi osata edes yhtä yksinkertaista asiaa hoitaa! Olen siis opiskelija enkä tee töitä tässä ohessa, siksi verokorttijutut EIVÄT ole ihan arkipäivää.
Mistä helvetistä tiedän meneekö palkasta työeläkemaksuja...
Joo, tulkaa av-mammat haukkumaan mut, ja vaikka kertomaan, miten teidät tyttäret ja pojat kyllä osaa ja miten jotkut samanikäiset taas voivat olla näin ihmeellisen tyhmiä.
Toki jos kukaan haluaa auttaa, senkin saa tehdä, mutta mitään apua en kyllä turhaan kuvittele saavani.
p.s. En myöskään asu Porvoossa, huoh.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:44"]
Soita sinne. Kyllä se virkailija auttaa
[/quote]
Mutta kun mä en osaa laskea kuin opintorahan ja pitkälti "noin" arvion kesätyöpalkalle. Tarviiko mun tietää siinä puhelussa muuta?
Kun soitat verotoimistoon, niin siellä kyllä neuvotaan. Ja ystävllisesti, joten ei tarvii hävetä, jos ei tiedä.
Soita sinne. Kyllä se virkailija auttaa