Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat naiset eivät ole vaimoainesta

Vierailija
17.04.2014 |

Lisääntyminen ja suvunjatkamisvietti ovat elämän perusasioita. Haluttomuutta lisääntymiseen voi pitää epänormaalina, mahdollisesti se kielii piilevästä viasta fysiikassa tai geenistössä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun jaoit tämän tiedon.

Vierailija
2/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat, mutta lapsia haluavat ovat parasta aineista. Kärjistetty aloitus, mutta mielestäni siinä on ainakin pikkaisen perääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkein päämäärä on aina ollut olla vaimoainesta. Nyt putos elämältä pohja.

Vierailija
4/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aloittaa tyhjäpäisiä minun mielestäni-aloituksia, jotka eivät edes herätä keskustelun tarvetta.

Vierailija
5/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suosit vähintään toisella kierroksella olevia? Makunsa kullakin.

Vierailija
6/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu jaa.

Vierailija
7/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vaimoainesta"... :D

Vierailija
8/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus mitä mä nyt selitän miehelleni kun olen lapseton ja onnellisesti naimisissa.

Vierailija
9/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo millaisia lapsellisia tylyjä vaimokkeita tuolla miestensä varsinaisina iloina märisevine kersoineen viipottaa, tai millaisia typerääkin typerämpiä naisia tänne vaippapaskahuurujen keskeltä kirjoittaa, niin yhtään en arvon naiset ihmettele sitä että toiselle kierrokselle vapautuukin ihan mukiinmeneviä miehiä hyviä miehiä tämän tästä. Voivat sitten toisella kierroksella valkata naisen, jonka elämä koostuu sentään jostain vähän muustakin kuin lapset, lapset, lapset, meiiiiidän nikopetteri se on se maailman ainoa napa ja kaikessa aina paras, ja lapset, lapset, lapset... :D

Vierailija
10/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:38"]

Kun katsoo millaisia lapsellisia tylyjä vaimokkeita tuolla miestensä varsinaisina iloina märisevine kersoineen viipottaa, tai millaisia typerääkin typerämpiä naisia tänne vaippapaskahuurujen keskeltä kirjoittaa, niin yhtään en arvon naiset ihmettele sitä että toiselle kierrokselle vapautuukin ihan mukiinmeneviä miehiä hyviä miehiä tämän tästä. Voivat sitten toisella kierroksella valkata naisen, jonka elämä koostuu sentään jostain vähän muustakin kuin lapset, lapset, lapset, meiiiiidän nikopetteri se on se maailman ainoa napa ja kaikessa aina paras, ja lapset, lapset, lapset... :D

[/quote]

Voi luojahan kiitos mun vaimo ei edusta tuollaista stereotypiaa. Meillä on sentään olemassa myös hyvä parisuhde perheen lisäksi. Tosin meidän lapset ei ole mitenkään märiseviä.

Vierailija
11/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis löytänyt uuden miehen ja saanut pakit, koska on yh?

Vierailija
12/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli nyt monesko kerta tänään (joo oon notkunu täällä koko päivän kun oon flunssan kourissa kotona) kun yrität alottaa jonkun taistelun lapsellisien ja lapsettomien välillä. Kaikki ollu saman tyylisiä ja taaskaan ei onnistunut... 

Vierailija
13/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takuulla en ole vaimoainesta. Hyh. Mä olen pantava ja pääsiäisenä korkataan uus kesämökki ja samppanjapullo ja naidaan pyhät läpi. Ah ja ah ja ah.

Vierailija
14/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeessa. Lapsen saadessaan nainen suuntaa kaiken energiansa ja mielenkiintonsa lapseen, ja tavallaan taantuu lapsen tasolle niin että aikuismainen kommunikointi unohtuu. Lapsettomat naiset taas joutuvat suuntaamaan huomionsa muihin asioihin, esim. siihen mitä maailmalla tapahtuu, jutteleen ihan oikeista aikuisten asioista eikä siitä minkälaista kakkaa tänään tuli. Lapsettomien naisten tulee olla kiinnostavia ja omata mielipiteitä. Mielipiteitä omaava ja itseään kehittävä nainen taas on monelle miehelle uhka, etenkin kun tälläinen nainen harvoin tyytyy pysymään kotona siivoamassa ja ruokaa laittamassa. Tämä siis asettaa miehelle paineet siitä että myös hänen täytyy säilyä kiinnostavana ja tekee epätodennäköiseksi sen että kotona olisi kaikki valmiina. Toki on olemassa myös naisia jotka tämän taantumisen välttävät lapsen saamisesta huolimatta, mutta hekään tuskin ovat sinun standardeillasi vaimomateriaalia. 

Vierailija
15/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa vaimoaines? Ei kai sellaista yleistä vaimotyyppiä ole olemassakaan jollaisen joka mies haluaisi. Pariutumisessa on usein kyse jostain selittämättömästä, jota kutsutaan rakastumiseksi ja myöhemmin rakkaudeksi. Itse kuvittelin aikanaan tulevan mieheni ihan toisenlaiseksi, aika feminiiniksi, mutta toisin kävi - mieheni on lähtökohtaisesti hyvin maskuliininen, mutta lapsia olemme hoitaneet yhtä paljon ja kotitöitä hän tekee enemmän kuin minä. Itse olen aika epäkäytännöllinen ihminen, mutta hän on sen tiennyt alusta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän