Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko sinkkunainen joka ei löydä seksiä?

yksinainen
04.12.2020 |

Pitkissä avioilitoissa on usein haluttomuutta ja pitkiä kuivia kausia, ja niistä täällä usein valitetaan. Mutta onko täällä muita "puutteessa"eläviä naimaikäisiä sinkkunaisia?

En ymmärrä mikä minulla on mennyt vikaan. Lenkkeilen, harrastan, olen työelämässsä aika vaativassa asiantunitjatehtävässä, tapaan paljon ihmisiä. Käyn joskus yksillä jopa ravintolassa kun kaverit vaatii. En toki roiku siellä myöhäisiltaan, mutta silti, en kökötä kotona. Olen korkeakoulutettu, ainakin normaalin näköinen jos en kaunotar, ystävällinen, nauravainen, en ilkeä, en ylipuhelias, en juoruile, hygienia kunnossa, vaatteet ihan ok, tutustun mielelläni, ja olen niin kevytkenkäinen kuin pystyn. Silti, yrittäjiä on hämmentävän vähän. Tilanne on ihan käsittämätön ja kestämätön. Kukaan ei yritä seurustella kanssani, kukaan ei halua edes panna. Kaipaisin suunnattomasti miehen kosketusta, ja ihan kunnon panoa, mutta yrittäjiä ei ole. Sooloseksiä harrastan useamman kerran viikossa ja katselen miehiä netissä mutta kaipaan hirveästi sitä tunnettu kun joku mies oikeasti työntyy...no, tiedätte eron sormen ja miehen välillä. Onko kaikki seksi siirtynyt nettikauppaan, eli tinderiin? Eikö muualla ole tarjolla kuin vanhoja deekuja (tosin ikäkään ei ole kynnyskysymys).

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat yrittäjiä?

Minä rupesin saamaan seksiä sen jälkeen kun aloin itse aloitteelliseksi tai ainakin vahvasti edesauttamaan asioiden etenemistä seksin suuntaan.

Suomessa aika turha odotella mitään selkeitä yrittämisiä, täällä yrittää korkeintaan just jotkut deekut jos nekään.

Etelä-Euroopassa meininki ihan eri, mallin näköiset 25-vuotiaat yrittää ja pommittaa häpeilemättä suoraan, vaikka toki sielläkin ujoja miehiä on (mutta nekin silti yrittää, vaikkakin ujommin!).

Ero on kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
42/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitappa tinderiin seksikäs kuva ja tieto että yhden illan juttuja tarjolla, niin saat tuhat tarjokasta huomiseen mennessä.

Jos mainitset vielä spesifimmin, että munaa pilluun kiitos, moni mies mielellään ottaa sinut mälliroskiksekseen. Sellaistahan se seksi on, mistä miehet puhuvat; "nainen saa seksiä aina halutessaan!"

Paska seksi on silti seksiä, monet miehet eivät tule koskaan saamaan edes sitä joten älä valita.

Miehet ovat siis kateellisia naisille siitä paskasta seksistä, jota itse tarjoavat naisille. Okei.

Naisenako sun mielestä riittää, että makaat, kun kuollut lahna? Ja mies hoitaa panemisen?

Pointti oli siinä, ettei mekaaninen penetraatio, jossa tavoitteena tyhjentää jonkun tuntemattoman ja yhdentekevän miehen pussit, ole ajatuksenakaan kiihottava. Parisuhdeseksi rakkaan ihmisen kanssa sen sijaan on upeaa.

Kyllä meitä naisiakin löytyy, jotka haluavat joskus vaan panna koska panettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Miks AP ei ite tee asian etee mitään? :o Jos kerran vain penis kiinnostaa, nii melko varmasti saat, jos teet alotteen. Vähä koomista uikuttaa asiasta, joho voi ite vaikuttaa, jos vaan viitsii…

Juu, myönnän että vika on minussa. En jaksa viinanpehmentämiä kännimiehiä enkä myöskään haluaisi tinder-erotomaania.

Yksinkertaisesti toivoisin että joku kaveri, tuttu tai edes yhteystyökumppani joka jo TIETÄÄ minut tulisi ihan livenä ja silmiin katsoen ehdottamaan. Ei tarvitsisi olla kummankaan näköinen uros että pudottaisin pöksyt siinä paikassa. Vannon että olen jo mielessäni antanut useimmilla työtovereillekin. Enkä kertoisi kellekään. Pelkkä seksisuhdekin on mahdollista.

Yrittäkää edes, pojat. Kaupassa, koulussa, töissä, harrastuksissa, uimahallissa, missä vain. Vaikka kirkossa. Naiset HALUAVAT ja ne jotka eivät käy baarissa ovat kaikkien helpoimpia. Unohtakaa yökerhobimbot, kutsukaa naapuri tai työtoveri kahville.

Vierailija
44/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aP, haittaako jos mies on perheellinen? Nimittäin katson töissä tällaista AP-asiantuntijaa, jonka kanssa haluaisin seksisuhteeseen. Perheelliselläkin on kuivia aikoja vaikka päälle päin kaikki on hyvin. Tiedän, että pidät minusta ja minä sinusta. Haluaisin tuottaa sulle nautintoa. Olen hyvä siinä kuin niissä omissa asiantuntijatehtävissä. Katsoin joskus takapuoltasi ja huomasit, että huomasin sut ja takapuolesi.