Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko sinkkunainen joka ei löydä seksiä?

yksinainen
04.12.2020 |

Pitkissä avioilitoissa on usein haluttomuutta ja pitkiä kuivia kausia, ja niistä täällä usein valitetaan. Mutta onko täällä muita "puutteessa"eläviä naimaikäisiä sinkkunaisia?

En ymmärrä mikä minulla on mennyt vikaan. Lenkkeilen, harrastan, olen työelämässsä aika vaativassa asiantunitjatehtävässä, tapaan paljon ihmisiä. Käyn joskus yksillä jopa ravintolassa kun kaverit vaatii. En toki roiku siellä myöhäisiltaan, mutta silti, en kökötä kotona. Olen korkeakoulutettu, ainakin normaalin näköinen jos en kaunotar, ystävällinen, nauravainen, en ilkeä, en ylipuhelias, en juoruile, hygienia kunnossa, vaatteet ihan ok, tutustun mielelläni, ja olen niin kevytkenkäinen kuin pystyn. Silti, yrittäjiä on hämmentävän vähän. Tilanne on ihan käsittämätön ja kestämätön. Kukaan ei yritä seurustella kanssani, kukaan ei halua edes panna. Kaipaisin suunnattomasti miehen kosketusta, ja ihan kunnon panoa, mutta yrittäjiä ei ole. Sooloseksiä harrastan useamman kerran viikossa ja katselen miehiä netissä mutta kaipaan hirveästi sitä tunnettu kun joku mies oikeasti työntyy...no, tiedätte eron sormen ja miehen välillä. Onko kaikki seksi siirtynyt nettikauppaan, eli tinderiin? Eikö muualla ole tarjolla kuin vanhoja deekuja (tosin ikäkään ei ole kynnyskysymys).

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miehen aloittama ketju jonka tavoitteena olisi se että hän saisi tussua enemmän

Vierailija
22/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitappa tinderiin seksikäs kuva ja tieto että yhden illan juttuja tarjolla, niin saat tuhat tarjokasta huomiseen mennessä.

Jos mainitset vielä spesifimmin, että munaa pilluun kiitos, moni mies mielellään ottaa sinut mälliroskiksekseen. Sellaistahan se seksi on, mistä miehet puhuvat; "nainen saa seksiä aina halutessaan!"

Paska seksi on silti seksiä, monet miehet eivät tule koskaan saamaan edes sitä joten älä valita.

Miehet ovat siis kateellisia naisille siitä paskasta seksistä, jota itse tarjoavat naisille. Okei.

No niin, oletkin länsimaalainen nainen. Et tietäisi hankalasta elämästä yhtikäs mitään.

Hankala elämä = ei saa ketään mälliroskiksekseen, ei kelpaa seksinuket eikä ole varaa huoriinkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitappa tinderiin seksikäs kuva ja tieto että yhden illan juttuja tarjolla, niin saat tuhat tarjokasta huomiseen mennessä.

Jos mainitset vielä spesifimmin, että munaa pilluun kiitos, moni mies mielellään ottaa sinut mälliroskiksekseen. Sellaistahan se seksi on, mistä miehet puhuvat; "nainen saa seksiä aina halutessaan!"

Paska seksi on silti seksiä, monet miehet eivät tule koskaan saamaan edes sitä joten älä valita.

Miehet ovat siis kateellisia naisille siitä paskasta seksistä, jota itse tarjoavat naisille. Okei.

No niin, oletkin länsimaalainen nainen. Et tietäisi hankalasta elämästä yhtikäs mitään.

Palstatontut saisi vielä vähemmän kehitysmaissa. Siellä kun ei makseta tukia ja naiset odottaa miehen maksavan.

Hae apua tuohon miesvihaan.

Ai jai jai. Totuus sattui, ja pahasti😂

Vierailija
24/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina seksiä jos hän sitä vain haluaa. 

Minua kiinnostaa vain parisuhdeseksi, siis seksi kahden hyvän, toisistaan vähintäänkin välittävän ihmisen kesken. Nuorempana opin sen, että yhden yön jutuissa saa seksiä, joka on niin mitäänsanomatonta, että sen saamisen vaivaa ei kannata nähdä. Kurja seksi taas on sietämätöntä. Hyvä seksi on miellyttävää tai tajunnanräjäyttävän upeaa.

Sanonta "huonokin seksi on parempaa kuin ei seksiä ollenkaan" on minun kohdallani epätosi. Olen ehdottomasti mieluummin ilman kuin ryhdyn tuntemattoman ihmisen ruumiintoimintojen välineeksi. Ymmärrän sen, että miehille pussien tyhjentäminen on riittävä tulos, mutta minulla ei ole vastaavaa fyysistä toimitusmuotoa.

t. Sinkkunainen, selibaatissa jo toistakymmentä vuotta

Vierailija
25/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala elämä = ei saa ketään mälliroskiksekseen, ei kelpaa seksinuket eikä ole varaa huoriinkaan?

Uhrin vähättelyä, turha vinkua miksi miehet eivät ota naisia enää tosissaan kun olette noin ilkeitä :)

Vierailija
26/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
27/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa vain parisuhdeseksi, siis seksi kahden hyvän, toisistaan vähintäänkin välittävän ihmisen kesken. Nuorempana opin sen, että yhden yön jutuissa saa seksiä, joka on niin mitäänsanomatonta, että sen saamisen vaivaa ei kannata nähdä. Kurja seksi taas on sietämätöntä. Hyvä seksi on miellyttävää tai tajunnanräjäyttävän upeaa.

Sanonta "huonokin seksi on parempaa kuin ei seksiä ollenkaan" on minun kohdallani epätosi. Olen ehdottomasti mieluummin ilman kuin ryhdyn tuntemattoman ihmisen ruumiintoimintojen välineeksi. Ymmärrän sen, että miehille pussien tyhjentäminen on riittävä tulos, mutta minulla ei ole vastaavaa fyysistä toimitusmuotoa.

Ja kehtaat väittää että naisen elämä Suomessa on mukamas niin kamalaa, et pärjäisi viikkoakaan miehenä.

Vierailija
28/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisenako sun mielestä riittää, että makaat, kun kuollut lahna? Ja mies hoitaa panemisen?

Vierailija
29/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitenkään samaistua. Toki riippuu siitäkin, minkä ikäinen olet?

Vierailija
30/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhrin vähättelyä, turha vinkua miksi miehet eivät ota naisia enää tosissaan kun olette noin ilkeitä :)

Pojathan ne tunkee tänne vauvapalstalle vinkumaan. Todella kurja kohtalo :(

Vierailija
31/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kehtaat väittää että naisen elämä Suomessa on mukamas niin kamalaa, et pärjäisi viikkoakaan miehenä.

Mitä? Minusta Suomessa on oikein mukavaa olla. Useimmat tuntemani naiset ja miehet viihtyvät täällä mainiosti.

Pärjäisin miehenäkin uskoakseni ihan hyvin. Olen ollut sinkku koko ikäni, hankkinut koulutuksen, työpaikkoja, oman kodin ja perustanut yrityksenkin ihan miettimättä, mitä jalkojeni välissä on. Minä taidan olla tuntemistani ikäisistäni ihmisistä ainut, joka ei koskaan päätynyt parisuhteeseen. Seksiä tekee joka päivä mieli, välillä on pöksyt kosteina pelkästä toiveestakin, mutta mieli ei tee sitä huonoa sorttia. On ehdottomasti parempi olla selibaatissa.

Vierailija
32/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos tekisit itse aloitteen miehiin? On turha valittaa, että jotain kivaa ei elämässä tapahdu, jos ei itse tee mitään sen eteen. Passiivisesti baarissa odottamista ei lasketa.

Vierailija
33/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisenako sun mielestä riittää, että makaat, kun kuollut lahna? Ja mies hoitaa panemisen?

Pointti oli siinä, ettei mekaaninen penetraatio, jossa tavoitteena tyhjentää jonkun tuntemattoman ja yhdentekevän miehen pussit, ole ajatuksenakaan kiihottava. Parisuhdeseksi rakkaan ihmisen kanssa sen sijaan on upeaa.

Vierailija
34/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa AINA seksiä, ellei nyt satu olemaan vaikka vaikean palovamman uhri tai joku mutantti.

Jos nainen ei halutessaan saa seksiä, kyse ei ole siitä etteikö joku mies haluaisi häntä panna. Kyse on siitä että naista kiinnostava mies ei halua häntä panna. Eli nainen kurottelee liian hyvännäköistä miestä. Tällä hyvännäköisellä miehellä on varmasti kymmeniä paremmannäköisiä naisia joita hän panee.

Fakta.

Vierailija
35/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks AP ei ite tee asian etee mitään? :o Jos kerran vain penis kiinnostaa, nii melko varmasti saat, jos teet alotteen. Vähä koomista uikuttaa asiasta, joho voi ite vaikuttaa, jos vaan viitsii…

Vierailija
36/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa AINA seksiä, ellei nyt satu olemaan vaikka vaikean palovamman uhri tai joku mutantti.

Jos nainen ei halutessaan saa seksiä, kyse ei ole siitä etteikö joku mies haluaisi häntä panna. Kyse on siitä että naista kiinnostava mies ei halua häntä panna. Eli nainen kurottelee liian hyvännäköistä miestä. Tällä hyvännäköisellä miehellä on varmasti kymmeniä paremmannäköisiä naisia joita hän panee.

Fakta.

Tai sitten kyse on siitä, että nainen ei tee mitään sen eteen, että saisi seksiä. Harmittelee vain, kun tarpeeksi miellyttävät miehet eivät tule sitä ehdottamaan.

Vierailija
37/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

Vaikka näin olisikin, ei se ole naiselle syy ottaa ei-kiinnostavaa miestä. Fakta.

Vierailija
38/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

Saako seksiä saamattomat miehet itelleen paremman olon noita ideologioita hokemalla?

Vierailija
39/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jäät odottamaan muiden yrityksiä. Ei kukaan muu voi tietää, että olet halukas ja seksiä vailla, ellet sitä itse kerro. Luulisi korkeakoulutetun ymmärtävän, että paras tapa saada seksiä on laittaa verkot vesille ja netin kautta sitä löytyy nykypäivänä kaikista vaivattomimmin. Ei tarvitse laittaa edes seksihakemusta vetämään, vaan ihan vain perusilmoitus, niin tarjokkaita riittää joka lähtöön. Parasta on, että netin kautta pystyt seulomaan heti kaikkein epäsopivimmat tyypit pois ja voit keskittyä treffailemaan vain niitä itsellesi sopivimpia. Aikoinaan löysin seksiseuraa helposti seksiaiheisesta chatista ja iskurista. Sen jälkeen liityin tinderiin ja siellä riitti myös tarjontaa pilvin pimein.

Vierailija
40/44 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

Vaikka näin olisikin, ei se ole naiselle syy ottaa ei-kiinnostavaa miestä. Fakta.

Ps. itse ainakin käytän sen vapautuvan ajan (jos mieleinen mies ei minusta kiinnostu) elämiseen kunnes seuraava mielenkiintoinen tulee vastaan. Tyytyminen on ajanhukkaa.