Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka tulee (tai sanoo tulevansa) toimeen kaikkien kanssa?

Vierailija
04.12.2020 |

Eli voiko niin edes olla?
Itse olen joskus sanonut itsestäni niin, mutta eihän se ole totta itse asiassa... joskus kuitenkin tulee konflikteja ja on tietynlainen ihmistyyppi joka laukaisee minussa huonot puoleni, vaikka noin pääasiassa tulenkin erilaisten ihmisten kanssa toimeen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tulee toimeen kaikkien kannssa ei milestäni tarkoita sitä että pitää kaikista. On ihmisiä jotka ärsyttävät ja ovat ihan eri aaltopituudella, mutta silti voi esim. työpaikala työtehtävät asiallisesti hoitaa ja normaalisti toiselle kommunikoida vaikka pitäisikin työkaveria idioottina. Kaikkien kanssa toimeen tuleva vain pitää sen omana tietonaan mitä muista ajattelee ja ei anna sen näkyä mitä tunteita toinen herättää.

Vierailija
2/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jolla ei ikinä kenenkään kanssa ole tullut pientäkään nokkapokkaa? Aikamoinen pyhimys täytyy olla tai täydellinen kynnysmatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset ihmiset haluavat miellyttää kaikkia.

Vierailija
4/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin, että sellainen ihminen on sympaattinen, mutta todellakin ehkä se on vaan vähän liian miellyttämisen haluinen. Mahtaako voida hyvin, jos aina taituroi niin ettei tule konflikteja.

Vierailija
5/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseennuolija.

Vierailija
6/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika juntti saa olla jos tahallaan aloittelee konflikteja muiden kanssa.

Vierailija
7/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä kenelläkäään nyt tahallisesta konfliktien aloittamisesta ollut kyse? Vaan näytä mulle ihminen jolle niitä ei ikinä tule kenenkään kanssa...

Vierailija
8/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sellainen, joka oikeasti tulee toimeen (lähes)kaikkien kanssa ei tapaa itse mainita asiasta. Mutta onhan kyse myös asenteesta. Ikävämpiä ovat ne, jotka ovat jakuvasti kuin persuuksille ammuttu karhu ja kun erehyy kysymään, että mikä mättää niin saa vastaukseksi tiuskintaa ja tuhahtelua.

Vierailija
9/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyseisen ihmisen oma käsitys itsestään. Se on sitten ihan eri asia, että onko se myös muiden käsitys.

Vierailija
10/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopirteä, ärsyttävä, kälättävä ekstrovertti.

Vierailija
11/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla kaikkien kaveri.

Vierailija
12/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on tuollaista lässyttänyt ja kehunut olevansa niin olevinaan jotain sosiaalisesti lahjakasta.

Aivan sietämätön ihminen ja todella vastenmielinen tapaus.

Vierailija
13/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi ajatella tulevansa toimeen kaikkien kanssa, käyttäytyä aivan paskasti ja silti odottaa, että kaikki antaa anteeksi ja haluaa sopia. Siis senkin jälkeen kun on osoittanut että se käytös ei miksikään muutu sopimisesta huolimatta. Sitten hän muille tarinoi, että minä kyllä tulen tuonkin kanssa toimeen, mutta hänellä on jotain vastaan. Todella raivostuttavia ihmisiä, mutta tuollaisia on. He pitävät kiinni siitä omasta mielikuvastaan, että ovat mukavia ihmisiä, vaikka todellisuus olisi ihan toinen.

Vierailija
14/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim mä oon sanonu noin ja mulle on sanottu että oon sellanen. Ja koen että se meinaa siis sitä, että jos ei oo mtn ihmeellisyyksiä tilanteessa mukana. Esim. lähtökohtasesti pidän "kaikista". Mulla ei oo mitään että "tuon näköisistä en pidä, tuon näköisistä en varsinkaan" - ei oo mitään kyräilyä tms vaan lähtökohtasesti pidän kaikista jos käytös on hyvää. :) Pystyn olemaan asiallinen riippumatta että koenko ihmisen sydänystäväksi vai en. Eli oon järki-ihminen. :)

Mutta aina toi ei toteudu, esim. jos joku on täys kusipää niin en todellakaan halua olla sellasen kanssa tekemisissä vaan sanon suorat sanat.

Vierailija
15/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhkä se on elämä silloin enemmän sellaista asia keskeistä eli että kykenee ottamaaan asiat asioina. Esiim naisilla ja miehillä nämä aivojen puoliskot menee usein niin että miehellä on vahvempi se rationaaalinen puoli eli oikea aivolohko ja naisilla taas enemmän tunnepuoli eli vasenaivolohko.

Vierailija
16/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulen kaikkien kanssa toimeen" kertoo sen, että ei ainakaan itse näe ongelmaa muiden kanssa. Mutta se kokevatko muut samoin, on asia erikseen. Parhaimmillaan kaikkien kanssa toimeen tulija on kiva tyyppi, joka osaa ottaa muut huomioon. Pahimmillaan taas tyyppi, joka ärsyttää muita, mutta ei välitä/ymmärrä muuttaa itseään.

Vierailija
17/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi on tuollaista lässyttänyt ja kehunut olevansa niin olevinaan jotain sosiaalisesti lahjakasta.

Aivan sietämätön ihminen ja todella vastenmielinen tapaus.

Todella vastenmielinen ihminen joka on kaikille ystävällinen?

Kyllä se on niin vaikeaa, ihan mahdotonta. Varsinkin sinulle.

18/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut koko ikäni toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Toimeen tuleminen ei tarkoita, että olisi samaa mieltä tai hyväksyisi kaikki toisten teot. Se on vaan asenne olla provosoimatta tai provosoitumatta itse, eli asia- ja tehtäväkeskeisyyttä.

Vierailija
19/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se, että tulee toimeen kaikkien kanssa tarkoita sitä, ettei koskaan tulisi konflikteja vaan, että osaa ihmismäisesti selvittää ne ja sen jälkeen taas tulee toimeen. Kaikista ei myös tartte pitää, mutta toimeen voi tulla.

Vierailija
20/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat yleensä TOSI itsekeskeisiä törppöjä, jotka eivät tajua jyräävänsä muita.

Kaikki sanotaan hymy huulilla ja jos vastapuoli selkeästi loukkaantuu jostain sanotusta tökeryydestä, sehän on sen vastapuolen syy ja ongelma.