Ostin ensiasuntoni velatta, kysymyksiä?
Ei ole mitään perintöä tai arpavoittoja taustalla.
En ole käynyt lukiota, työskentelen vahtimestarina.
Kolmio hyvällä paikalla Helsingissä.
Kommentit (19)
Ap näköjään lainasi minun yhteen avaukseen vastauksena kirjoittamaani viestiä. Ja teki siitä viestistäni ihan uuden aloituksen.
Jos ostit kiinteistön, fiksua. Jos ostit asunto-osakkeen niin olet idiootti.
Mene sinne töihin, mitä sinä täällä kehuskelet. En todellakaan kateellinen jostain neukkukuutiosta.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksoi?
Tämän jätän arvailujen varaan, jokainen osaa hintahaarukan arvioida aloituksessa mainittujen seikkojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Sitten olen ilmeisesti idiootti. Itse näen asian niin, että tässä ei ole monet korkeasti koulutetutkaan onnistuneet ja pointtini on tuoda esiin aitoa osaamista, sellaista mitä ei koulun penkillä opita.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne töihin, mitä sinä täällä kehuskelet. En todellakaan kateellinen jostain neukkukuutiosta.
En ymmärrä minne pitää mennä töihin, vahtimestarina työskentelen, kuten aloituksesta käy ilmi.
Ei ole tarkoitus, että kukaan olisi kateellinen, oli tarkoitus kertoa kerrankin asioita, joita teille ei kukaan täällä oikeasti osaa kertoa, aina jaetaan niitä järjettömiä, täysin toimimattomia "näin säätät" hölmöläisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
porvoolainen kämppä
Vaan eipä ole, kirjoitin tästä jopa kirjan mutta enpä saanut sopimusta, kun en mikään kirjailija ole, pitäisi varmaan kirjotuttaa jollain osaajalla luettavampaan muotoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olen ilmeisesti idiootti. Itse näen asian niin, että tässä ei ole monet korkeasti koulutetutkaan onnistuneet ja pointtini on tuoda esiin aitoa osaamista, sellaista mitä ei koulun penkillä opita.
Totta mitä sanot mutta siltikään en sijottaisi senttiäkään omaa rahaa kolhoosiasumiseen ilman että loivennan iskua mahdollisimman isolla asuntolainalla. Kiinteistö tai varat lihomaan sijoituksiin.
Niin, että vähintään puoli miljoonaa maksoit.
Voisin minäkin ostaa vaan en osta kun pidän nekin rahat ennemmin sijoituksissa ja osingot maksaa asumisen.
Ei niin isoa valetta, ettei osa olisi totta. Uskon että olet vahtimestari.
Paljonko maksoivat sinulle?
Ihanvaan kaverin puolesta:mitä laaki maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin minäkin ostaa vaan en osta kun pidän nekin rahat ennemmin sijoituksissa ja osingot maksaa asumisen.
Tämä näin. Vaihtoehtoinen tuotto asuntoon upotetuilla varoilla olisi jo melkoinen.
Ketä vittua kiinnostaa sun asunto!!🦧
Ei ole.