Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka tulee (tai sanoo tulevansa) toimeen kaikkien kanssa?

Vierailija
04.12.2020 |

Eli voiko niin edes olla?
Itse olen joskus sanonut itsestäni niin, mutta eihän se ole totta itse asiassa... joskus kuitenkin tulee konflikteja ja on tietynlainen ihmistyyppi joka laukaisee minussa huonot puoleni, vaikka noin pääasiassa tulenkin erilaisten ihmisten kanssa toimeen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen, mutta kaikista ei tarvitse pitää. Kyllä niitä konflikteja ja riitoja voi tulla ihan kavereidenkin tai kumppanin kesken, ei se katso ihmissuhteen laatua.

22/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku jolla ei ikinä kenenkään kanssa ole tullut pientäkään nokkapokkaa? Aikamoinen pyhimys täytyy olla tai täydellinen kynnysmatto.

Tiukkoja tilanteita tulee usein, mutta nokkapokka sanalla ymmärrän molemminpuolista jankkaamista. Mulla on parissa työpaikassa ollut liian puhelias työtoveri, joka on häirinnyt työn tekemistäni. Asiasta pitää sanoa, Toisen kanssa sanominenkaan ei auttanut, joten toin kotoa kuulosuojaimet. En muuten olisi saanut valmiiksi raporttia, kun hän oli huonetoverini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ongelma on, mitä tekee, kun tapaa niitä jotka eivät halua tulla toimeen kanssasi. Omalla käytöksellä ei voi muuttaa muita. Täytyy löytyä arsenaali työkaluja selviytymiseen.

Vierailija
24/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että tulee toimeen kaikkien kannssa ei milestäni tarkoita sitä että pitää kaikista. On ihmisiä jotka ärsyttävät ja ovat ihan eri aaltopituudella, mutta silti voi esim. työpaikala työtehtävät asiallisesti hoitaa ja normaalisti toiselle kommunikoida vaikka pitäisikin työkaveria idioottina. Kaikkien kanssa toimeen tuleva vain pitää sen omana tietonaan mitä muista ajattelee ja ei anna sen näkyä mitä tunteita toinen herättää.

Juuri tämä! Itse en todellakaan pidä kaikista ihmisistä mutta uskallan väittää että tulen toimeen töissä kaikkien kanssa. Joidenkin kanssa synkkaa paremmin, ne joista en pidä niin en vaan pidä mutta työt teen heidän kanssaan asiallisesti ja en näytä sitä että he eivät ole minun tyyppiäni. Tällä mentaliteetilla olen aika hyvin työelämässäni pärjännyt

Vierailija
25/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se, että tulee toimeen kaikkien kanssa tarkoita sitä, ettei koskaan tulisi konflikteja vaan, että osaa ihmismäisesti selvittää ne ja sen jälkeen taas tulee toimeen. Kaikista ei myös tartte pitää, mutta toimeen voi tulla.

Entäs jos tekee jotain pahaa ja vastapuoli valitsee, että ei anna anteeksi eikä olla väleissä? Siihenhän kaikilla on oman arviointinsa mukaan oikeus. Jos jossain on tällainen ihminen joka pitää vihollisena, niin ei voi mielestäni enää sanoa, että tulee kaikkien kanssa toimeen.

Vierailija
26/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen, mutta kaikista ei tarvitse pitää. Kyllä niitä konflikteja ja riitoja voi tulla ihan kavereidenkin tai kumppanin kesken, ei se katso ihmissuhteen laatua.

Minkä takia mielestäsi kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen? Tietenkin jos on esimerkiksi töissä jonkun kanssa, on melko pakko, mutta muutoin voi olla fiksumpaa välttää ihmistä, josta ei pidä.

Vierailija
27/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia mielestäsi kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen? Tietenkin jos on esimerkiksi töissä jonkun kanssa, on melko pakko, mutta muutoin voi olla fiksumpaa välttää ihmistä, josta ei pidä.

Vältteleminen ja toimeen tuleminen on eri asioita. Välttelee jos ei pidä, mutta jos ei pysty välttelemään niin pitää tulla toimeen.

Vierailija
28/28 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei hän ole ainakaan persu.