Työpaikan laihoin syö eniten
Ihan hirveitä annoksia ruokaa kuluu ja kahvilla ottaa aina herkkuja. Jos söisin kuten hän, olisin 130 kiloinen.
Olemme molemmat 160 cm pitkiä ja hän on minua n 10 vuotta vanhempi.
Kommentit (28)
Itsekin syön töissä paljon ja ennen koronaa työpaikkalounas oli monesti ihan ravintolassa, jossa tuli syötyä useampi annos. Kotona sitten söinkin iltaisin 1-2 ruisleipäpalaa ja jonkun hedelmän. Hoikkana olen pysynyt.
On aivan turha vertailla yhden aterian syömisiä. Ihmisillä on erilaisia ruokarytmejä. Ehkä lounas on hänen pääateriansa. Et voi tietää mitä hän syö aamulla tai päivällisellä - jos mitään! Samoin viikonloppuna. Etkä ehkä tiedä hänen aktiivusuudestaan kovin paljon.
Miten itse syöt lounaan ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
On aivan turha vertailla yhden aterian syömisiä. Ihmisillä on erilaisia ruokarytmejä. Ehkä lounas on hänen pääateriansa. Et voi tietää mitä hän syö aamulla tai päivällisellä - jos mitään! Samoin viikonloppuna. Etkä ehkä tiedä hänen aktiivusuudestaan kovin paljon.
Vain kahvia aamulla ja teetä illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kahvia aamulla ja teetä illalla.
Ja niiden kanssa et mitään. Eikä välipaloja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 172cm ja paino noin 63kg, laiha ja lihaksikas. Ja kyllä syön lähes poikkeuksetta isompia annoksia kuin työpaikkani miehet. Sitä se urheilu teettää.
172/63 on aika kaukana laihasta!
On se laiha jos on urheileva ja lihaksikas.
Minä olen 171/59 ja saan sormet reiden ympäri.
Lihas painaa enemmän kuin löysä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 172cm ja paino noin 63kg, laiha ja lihaksikas. Ja kyllä syön lähes poikkeuksetta isompia annoksia kuin työpaikkani miehet. Sitä se urheilu teettää.
10kg liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10kg liikaa.
Meneppäs vähän opiskelemaan lisää.
Tuollaisella kalorimäärällä kertyy ylipainoa yli kymmenen kiloa vuodessa. 1600kcal/vrk pitää painon vakiona.