Työpaikan laihoin syö eniten
Ihan hirveitä annoksia ruokaa kuluu ja kahvilla ottaa aina herkkuja. Jos söisin kuten hän, olisin 130 kiloinen.
Olemme molemmat 160 cm pitkiä ja hän on minua n 10 vuotta vanhempi.
Kommentit (28)
No mitä sitten? Jos hän liikkuu paljon? Kokeile sinäkin liikuntaa.
Mutta se lihavin syö pisimpään,eli koko ajan kun on hereillä.
Niin?
Oon saman pituinen ja painan 50kg. Ihmiset jaksaa taivastella miten mätän niin tolkuttomia annoksia. Syön kerran tai kaksi päivässä ja liikun paljon.
Minäkin syön valtavia määriä ruokaa, mutta kukaan ei ikinä usko vaan kaikki luulevat, että elän tyyliin yhdellä porkkanalla ja salaatinlehdellä päivässä. Jos kaikki olisivat kuten minä, niin ylipainoisuus olisi yksinkertaisesti mahdotonta.
t. BMI 16,5 ja ikää yli 30
Jos se oksentaa sen kaiken kotona työpäivän jälkeen? Jos sillä on vilkas aineenvaihdunta? Jos se liikuu paljon?
Mulla oli opiskeluaikana kaveri, joka veti kaksinkertaiset satsit opiskelijalounaalla mutta oli aina vain se laiheliini. Selvisi että pyöräilee läpi vuoden joka paikkaan, ihan joka paikkaan, oli jäämyrsky tai 30 km matka.
Minäkin syön isoja annoksia. Tosin käyn myös salilla, mutta luulen että moni syö liian vähän ja sen jälkeen napostelee kaikenlaista.
Minä syön suuria määriä ruokaa (määrällisesti enemmän kuin isokokoiset miehet) ja herkkujakin päivittäin, mutta kilokaloreita ei silti kerry päivässä kuin ~2400. En käytä ruoissani kermaa tai muuta energiapitoista, joten ruokaa saa lapata aika vapaasti.
Minä myös syön työpaikkaruokalassa hirveitä annoksia :D olen 160 cm, liikun kohtuudella ja sirona pysyn ehkä osin vielä iänkin vuoksi. Mutta muuta en päivän aikana syökään, siis aamukahvi ja ehkä joku omppu ja sitten töissä hevosen annos. Ehkä leipäpala tai jogurtti iltapäivällä. Ei tämä mitään kadehdittavaa silti ole, on mennyt aika tiukille korona-aikana miehen työn osalta ja lapsille halutaan joululahjat ostaa. Aineenvaihdunta tottui tähän tyyliin yllättävän nopeasti, viikonloppuisin tasaisemmin.
Ja työpaikan lihavin syö vähiten?
Olen 172cm ja paino noin 63kg, laiha ja lihaksikas. Ja kyllä syön lähes poikkeuksetta isompia annoksia kuin työpaikkani miehet. Sitä se urheilu teettää.
Se laihoin ei varmaan mätä herkkuja ja sipsejä pitkin iltaa. Itsekin syön töissä paljon ja seuraavan kerran syön seuraavana päivänä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 172cm ja paino noin 63kg, laiha ja lihaksikas. Ja kyllä syön lähes poikkeuksetta isompia annoksia kuin työpaikkani miehet. Sitä se urheilu teettää.
172/63 on aika kaukana laihasta!
Masentuneena opiskelijana olin alipainoinen 47 kg.
Jos jaksoin kouluun asti niin vedin koko päivän edestä koska en kotona olisi jaksanut tehdä mitään. Sen lisäksi yleensä koulumatkat kävellen 5km/päivä ja tunnin lenkki iltaisin.
Näet vain osan hänen päivän syömisistään. Viikossa hän syö kuitenkin sen verran vähän kaloreita, että pysyy laihana. Ehkä hän ei kotona paljoa syö.
Itse olen hoikka ja käytän hyväkseni työpaikan lounastarjontaa ja mätän ihan kunnon määrät ja varmasti myös otan kaikkea mahdollista herkkua (kakkua yms.) mitä sattuu olemaan esillä. Mutta aamupalani koostuu kahvista ja illalla syön hyvin kevyesti, en mitään varsinaista illallista. Ja harrastan liikuntaa 4 päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
172/63 on aika kaukana laihasta!
On se laiha jos on urheileva ja lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Se laihoin ei varmaan mätä herkkuja ja sipsejä pitkin iltaa. Itsekin syön töissä paljon ja seuraavan kerran syön seuraavana päivänä töissä.
Ap tietää paljonko tämä "laihoin" syö. Eli syö myös iltaisin tosi paljon. He lienevät kämppiksiä, muutenhan ap ei tietäisi.
Eli kyllä tässä nyt on ihan aito luonnonoikku kyseessä.
Köyhä syö silloin kun saa ja lounasravintolassa luonnollisesti koko rahan edestä. Muuten kannattaisi pitää eväät.
Nopea aineenvaihdunta?