Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittämättömimmät blogiyhteistyöt

Vierailija
17.04.2014 |

Ymmärrän kyllä että bloggaajat mainostavat yhteistyön merkeissä saamiaan tuotteita mutta välillä ainakin mulla menee yli ymmärryksen mitä kaikkea mainostetaankaan kun saadaan jotain ilmaiseksi, nyt tuoreimpana esimerkkinä Adalmina's Secretin Kikkoman-yhteistyö :D Joskus taannoin Mona's Daily Style esitteli Lambin kosteuspyyhkeitä. Varmasti hyviä tuotteita molemmat mutta jos mulla olisi blogi niin en taatusti mainostaisi ko. tuotteita siellä :) Mitä muita erikoisia yhteistyöjuttuja teille muistuu mieleen? Ja ennen kuin joku kommentoi että olen kateellinen niin en ole, saan kyllä soijakastiketta  kosteuspyyhkeitä kaupastakin :D

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 12:50"]

Jännä, miksi Viipaleita -blogi aina tuodaan näihin keskusteluihin, vaikka ei kirjoita yhteistyöpostauksia ollenkaan.

[/quote]

Olen miettinyt samaa. Ehkä se johtuu av-mammojen raivosta sitä kohtaan, kun eivät pääse Satua haukkumaan "rahapostauksista" vaan kaikki 10 vuotta on blogi pyörinyt vain perhettä ja lukijoita palvelleen?

[/quote]

Jollain taitaa olla aika pahoja harhoja av-mammoista ja heidän raivostaan. Olisko ihan vaan se, että ko blogi ei kiinnosta kovinkaan montaa av-mammaa, mutta joku haluaa siitä pakkomielteenomaisesti keskustella.

Vierailija
102/189 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:07"]

Olen miettinyt samaa. Ehkä se johtuu av-mammojen raivosta sitä kohtaan, kun eivät pääse Satua haukkumaan "rahapostauksista" vaan kaikki 10 vuotta on blogi pyörinyt vain perhettä ja lukijoita palvelleen?

[/quote]

Altruismi on jotain mitä nämä WT-äidihköt tyypit eivät millään usko todeksi, koska heiltä se ei ikinä luontaisi...

[/quote]

Sinulta sen sijaan vaikeuksia dialektiikassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 16:07"]

[/quote]

Altruismi on jotain mitä nämä WT-äidihköt tyypit eivät millään usko todeksi, koska heiltä se ei ikinä luontaisi...

[/quote]

Sinä sen sijaan kykenet hienosti hybrikseen ja vastatransferenssiin.

Vierailija
104/189 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:44"]

Herää harhoistasi.

[/quote]

Minulla ei ole harhoja.

Sinulla sen sijaan on pakonomainen tarve puhua paskaa. 

Mistä se juontaa? Mitkä muut asiat elämässäsi ovat pielessä? Kaikkiko?

[/quote]

Vain otettu lääke auttaa. Ei riitä, että napit lajittelee sinne dosettiin. 

Vierailija
105/189 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:02"]

Niin, epäilyttää tosiaan, että itse provokommentteja omasta blogistaan. Tai sitten hänellä oikeasti on joku pakkomielteinen "fani". Joku joka tietää perheen elämästä enemmän, kuin blogissa kerrotaan.

[/quote]

Hänellä todellakin on pakkomielteinen "fani" joka on tälläkin palstalla avoimesti ylpeillyt sillä, kuinka monille keskustelupalstoille on Satua haukkumaan häntä seurannut yli kymmenen vuoden ajan. Tyyppi ihastelee siellä sun täällä netissä itseään siitä, kuinka monesta paikasta on "ajanut sen ämmän pois" ja tuo taas ottaa pikkuisen päähän minua, joka olisin mielelläni pitänyt Sadun lempipalstallani. Sen paikan taso romahti totaalisesti siinä vaiheessa, kun Satu jotenkin sortiui uskomaan sen yhden sekopään juttuja siitä kuinka "kaikki" häntä vihaavat.

[/quote]

Tässäkin ketjussa joku yrittää jotain outoa jankkausta imitoimalla päättömissä ilkeissä kommenteissa sitkeästi sadun tyyliä. En tosiaan voi uskoa, että hän itse täällä kommentoi.

Vierailija
106/189 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:44"]

Herää harhoistasi.

[/quote]

Minulla ei ole harhoja.

Sinulla sen sijaan on pakonomainen tarve puhua paskaa. 

Mistä se juontaa? Mitkä muut asiat elämässäsi ovat pielessä? Kaikkiko?

[/quote]

Harhan luonteeseen kuuluu, että sen vallassa oleva ei itse tiedosta harhaansa, hänelle se on totisinta totta.

Vierailija
107/189 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein koko Lälly-Nellyn tuotanto on ehdottomia "suosikkejaan"..

Vierailija
108/189 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
109/189 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moumoun Belvita Breakfast "aamukeksi"-postaus...

Meillä sinkuilla on onneksi se herkullinen etulyöntiasema, ettei tarvitse pelätä oman kumppanin olevan jotenkin nihkeä aamukeksiä kohtaan. Olisi kamala elää keksittömässä suhteessa jonkun kanssa, vaikka voihan keksistä nauttia tietysti yksinkin. Joskus vaan parisuhteen toinen osapuoli on luonteeltaan keksinhimoisempi kuin toinen eikä sille oikein voi mitään. Muuta toisaalta, jääpähän sille toiselle sitten enemmän keksiä vai mitä? Ja sen muuten näkee naamasta, jos on saanut aamukeksiä. ;)”

Vierailija
110/189 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli jotenkin surkuhupaisaa, kun eräs fitnessbloggaaja oikein hehkutti kuinka kohta on luvassa jotain tosi mahtaavaa ja hän tavallaa haluaa "antaa takaisin" ihanille lukijoille, jotka ovat häntä tukeneet. Ja niinpä hän arpoi lukijoille Elovenan puuroja...

Vierailija
111/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turisette, kiitokset näistä. Jatkakaahan pliis..

Vierailija
112/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani on harrastelijamainen valokuvausblogi, jossa käy lähipiiri katsomassa joskus otoksia. On "yhteistyössä" mm. Läkerölin kanssa enkä vieläkään ymmärrä, millä logiikalla maisemakuvat ja pastillit sopivat yhteen..?

Vierailija
113/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko blogipelleily on muuten käsittämätöntä kaikkine epäterveine lieveilmiöineen.. =(

Vierailija
114/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xenian blogissa kaikki mainoslinkit ovat yhteistyöpostaus -merkinnällä. Onko se ihan sopivaa, että jättää mainitsematta, että kyseessä on mainos?

Vierailija
115/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan on Mutsis on -Emilialla uusi läppäri "blogiyhteistyönä".

Eilinen "Työn raskaan raataja"-postaus on aika hyvin naamioitu kerjäysyritys - jälleen kerran. Eipä siinä mitään, onnea vaan Emilialle, jos saa tuolla tavalla joltain uudelta yhteistyökumppanilta ilmaiseksi tietokoneen! :)

blogit.kaksplus.fi/mutsison/tyon-raskaan-raataja/

Vierailija
116/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirn.

Näinköhän nämä blogin pitäjät suostuisivat näitä mahtavia yhteistyökumppanuuskeksejään sun muita tarjoilemaan ihmisille jossakin marketissa. Tuotekonsulentointia netissä, coolisti.

Vierailija
117/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:35"]

Eilinen "Työn raskaan raataja"-postaus on aika hyvin naamioitu kerjäysyritys - jälleen kerran. Eipä siinä mitään, onnea vaan Emilialle, jos saa tuolla tavalla joltain uudelta yhteistyökumppanilta ilmaiseksi tietokoneen! :)

[/quote]

No todella läpinäkyvä kerjäyspostaus! Mutta mikäs siinä. Mun mielestä on vaan aika surkuhupaisaa, että välillä esittää niin uraorientoitunutta ja muistaa mainita, kuinka bloggaus on kovaa työtä, ja sitten tärkein työväline on tuossa kunnossa! En pysty käsittämään...

Vierailija
118/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 15:35"]

[/quote]

No todella läpinäkyvä kerjäyspostaus! Mutta mikäs siinä. Mun mielestä on vaan aika surkuhupaisaa, että välillä esittää niin uraorientoitunutta ja muistaa mainita, kuinka bloggaus on kovaa työtä, ja sitten tärkein työväline on tuossa kunnossa! En pysty käsittämään...

[/quote]

Emilia jos kuka ansaitsisi jonkun laadukkaan ja hyvän koneen yhteistyöllä!

Vierailija
119/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia jos kuka ansaitsisi jonkun laadukkaan ja hyvän koneen yhteistyöllä!

Niin, onhan se työkseen kaksplussalle tylsästä elämästään bloggaaminen rankkaa työtä :D

eikö tolla ole rikas perhe? miksei pappa betalar uutta konetta?

Vierailija
120/189 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perustein rikas perhe? :o oonko vaan missannut jotain