Käsittämättömimmät blogiyhteistyöt
Ymmärrän kyllä että bloggaajat mainostavat yhteistyön merkeissä saamiaan tuotteita mutta välillä ainakin mulla menee yli ymmärryksen mitä kaikkea mainostetaankaan kun saadaan jotain ilmaiseksi, nyt tuoreimpana esimerkkinä Adalmina's Secretin Kikkoman-yhteistyö :D Joskus taannoin Mona's Daily Style esitteli Lambin kosteuspyyhkeitä. Varmasti hyviä tuotteita molemmat mutta jos mulla olisi blogi niin en taatusti mainostaisi ko. tuotteita siellä :) Mitä muita erikoisia yhteistyöjuttuja teille muistuu mieleen? Ja ennen kuin joku kommentoi että olen kateellinen niin en ole, saan kyllä soijakastiketta kosteuspyyhkeitä kaupastakin :D
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:54"]
Millä perustein rikas perhe? :o oonko vaan missannut jotain
[/quote]
joskus puhui blogissa lapsuudenkodistaan, että on hyvällä asuinalueella, uima-altaat ja valvontakamerat löytyy pihalta jne, ja muutenkin antoi ymmärtää perheen olevan varakas.
Ne valvontakamerathan ovat sen rikollisjutun takia, muistan lukeneeni postauksen siitä
Noi kerjäyspostaukset on noloja. Kalastajan vaimo kyseli jokin aika sitten, että mitä kahvikonetta lukijat voisivat suositella hänelle. Odottelen, milloin uusi ihana blogiyhteistyölattekone porisee keittiössä.
Mun mielestä siinä ei oo mitään noloa, jos ite ois mahdollista saada ilmaiseksi niin tottakai yrittäisin saada
Varmaan kohta näkyy vuodevaatteita, vauvantarvikkeita ja kenties jopa remonttiaiheisia postauksia yhteistyönä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:22"]
Harhan luonteeseen kuuluu, että sen vallassa oleva ei itse tiedosta harhaansa, hänelle se on totisinta totta.
[/quote]
Näinkö psykiatrisi tilaasi kuvaili?
Ymmärrän hyvin pointtinsa. Kuvaa sinua sataprosenttisella tarkkuudella.
Mungon ja Alexan synttärit joiden eteen tehtii töitä ihan hirmusti kun kerjättii tarjottavia eri firmoilta ympäri maakuntaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:59"]
Ne valvontakamerathan ovat sen rikollisjutun takia, muistan lukeneeni postauksen siitä
[/quote]
Mikä tä on??
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:14"]Mungon ja Alexan synttärit joiden eteen tehtii töitä ihan hirmusti kun kerjättii tarjottavia eri firmoilta ympäri maakuntaa.
[/quote]
Miksi tämä on käsittämätön yhteistyö? Käsitän sen oikein hyvin ja sopii noihin blogeihin.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:14"]Mungon ja Alexan synttärit joiden eteen tehtii töitä ihan hirmusti kun kerjättii tarjottavia eri firmoilta ympäri maakuntaa.
[/quote]
Miksi tämä on käsittämätön yhteistyö? Käsitän sen oikein hyvin ja sopii noihin blogeihin.
[/quote]
muistaakseni koskaan ei myönnetty että kyseessä oli yhteistyö ja jutut olis saatu ilmaiseksi. Alexa vaikeni kokonaan ja Mungo selitteli jotain, mutta ikinä ei tunnustanut että oli kyse yhteistyöstä eli blogi kielellä mainostamisesta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 12:17"]
Crocs ja Karla All I ever wanted. Eivät istuneet millään yhteen.
[/quote]
Ai mun mielestä sopi oikein hyvin. Voin kuvitella niiden tyttöjen jaloissa ja Karlan omissa, sairaalatyöntekijät tykkäävät crocseista:)
[/quote]itse teen blogien kanssa yhteistyötä ja ilmoitan verottajalle joka tavaran arvon sekä kenelle toimitettu, en muuten saisi vähennyksiin. Tietysti yritykset ilmoittaa verottajalle antamansa lahjat.
http://yle.fi/uutiset/verottaja_iskee_bloggaajien_saamiin_ilmaislahjoihin/7227248
toivottavasti verottajakin puuttuu tuollaisiin ilmaislahjoihin.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:41"]Mikä tä on??[/quote]
joku yritti polttaa niiden talon (löytyy Emilian blogin sivupalkista tägillä tuhopolttajaepisodi tjsp)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:18"]
[/quote]
[/quote]
muistaakseni koskaan ei myönnetty että kyseessä oli yhteistyö ja jutut olis saatu ilmaiseksi. Alexa vaikeni kokonaan ja Mungo selitteli jotain, mutta ikinä ei tunnustanut että oli kyse yhteistyöstä eli blogi kielellä mainostamisesta.
[/quote]
No sit se on lakia rikkova yhteistyö.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:59"]
[/quote]
Mikä tä on??
[/quote]
Emilian perhettä vainosi tuhopolttaja
http://blogit.kaksplus.fi/mutsison/no-se-tuhopolttajaepisodi/
MamiGogo ja Pampersin vaipat, vaikka oma lapsi ei enää vaippaiässä. Sai ilmaisen (kiireisen) Saksan matkan. Miksi ihmeessä meni??
Hyvä ketju. Toivottavasti blogaajat nolostuvat. On nimittäin niin alentavia kaikki blogiyhteistyöt. Itse kokisin itseni nöyryytetyksi, jos jotain mitätöntä tuotetta mainostaisin omassa "tavallisessa" tekstissäni (keksit, soija, puuro, pesuaine ym. ym.)
Mona "Vakiofeikkaaja" -Vain sopulineuvoston säännöt on rajana, hih..
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 09:59"]
Bloggaajien lemmikkieläimetkään eivät näköjään ole enää turvassa sponsoreilta. :D :D
Tällä viittaan Stellan viimeisimpään postaukseen jossa mainitaan, että "Näette Mustin ja Mirrin logon jatkossa aina kun siskokset esiintyvät blogissa".
Jotenkin irvokas tilanne. Kyseisen blogin tason lasku näköjään vain jatkuu ja jatkuu.
[/quote]
Mitä helvettiä Stellalle on oikein tapahtunut?? Onko siltä loppunut rahat? Olen aiemmin pitänyt Stellaa fiksuna, kun on valinnut yhteistyökuvionsa tarkkaan. Noita puurojen ja vessapaperien mainostajia en edes viitsi lukea. Vähiin käy suomalaiset lukemisen arvoiset lifestyle-blogit.
No Emilia sentään kirjoittaa oikeasti tärkeistäkin aiheista, vaikka suurimmaksi osaksi blogi nykyään onkin pinnallinen...