Käsittämättömimmät blogiyhteistyöt
Ymmärrän kyllä että bloggaajat mainostavat yhteistyön merkeissä saamiaan tuotteita mutta välillä ainakin mulla menee yli ymmärryksen mitä kaikkea mainostetaankaan kun saadaan jotain ilmaiseksi, nyt tuoreimpana esimerkkinä Adalmina's Secretin Kikkoman-yhteistyö :D Joskus taannoin Mona's Daily Style esitteli Lambin kosteuspyyhkeitä. Varmasti hyviä tuotteita molemmat mutta jos mulla olisi blogi niin en taatusti mainostaisi ko. tuotteita siellä :) Mitä muita erikoisia yhteistyöjuttuja teille muistuu mieleen? Ja ennen kuin joku kommentoi että olen kateellinen niin en ole, saan kyllä soijakastiketta kosteuspyyhkeitä kaupastakin :D
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:18"]
Mitä se lukijalle antaa että näkee Mustin ja Mirrin logon? Eikä mulla oo mäyristä joka haluis voittaa arvonnassa nakin.
[/quote]
Kai se on vähän sama juttu kuin mainonta urheilukenttien laidalla yms? Jää ainakin sponsorin nimi/logo mieleen.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 19:56"]
No Emilia sentään kirjoittaa oikeasti tärkeistäkin aiheista, vaikka suurimmaksi osaksi blogi nykyään onkin pinnallinen...
[/quote]
koko blogi on pelkästään nykyään täynnä yhteistyöpostauksia..
Tuo on käsittämätöntä. Miksi ihmeessä joku tekee ihan ilmaiseksi noin?!
ihan varmasti olisi saanut rahaakin, jos olisi osannut pyytää!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:11"]
Siinä kohdin ei olla samiksia. En valehtele ja ymmärrän lukemani, kumpi käyttäytymismalli tai ominaisuus noista sitten lieneekään syy kommenttiisi .
[/quote]
Ja tuokin oli valhe! :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 07:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 18:11"]
Siinä kohdin ei olla samiksia. En valehtele ja ymmärrän lukemani, kumpi käyttäytymismalli tai ominaisuus noista sitten lieneekään syy kommenttiisi .
[/quote]
Ja tuokin oli valhe! :D :D :D
[/quote]
Herää harhoistasi.
Noniin, palataanko aiheeseen?
Minua on myös kummastuttanut mungo-annan parina vuonna ennen ystävänpäivää mainostavat nalle-tervehdykset. Minun mielestäni ei oikein sovi blogin imagoon.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 09:44"]
Herää harhoistasi.
[/quote]
Minulla ei ole harhoja.
Sinulla sen sijaan on pakonomainen tarve puhua paskaa.
Mistä se juontaa? Mitkä muut asiat elämässäsi ovat pielessä? Kaikkiko?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 13:02"]
Niin, epäilyttää tosiaan, että itse provokommentteja omasta blogistaan. Tai sitten hänellä oikeasti on joku pakkomielteinen "fani". Joku joka tietää perheen elämästä enemmän, kuin blogissa kerrotaan.
[/quote]
Hänellä todellakin on pakkomielteinen "fani" joka on tälläkin palstalla avoimesti ylpeillyt sillä, kuinka monille keskustelupalstoille on Satua haukkumaan häntä seurannut yli kymmenen vuoden ajan. Tyyppi ihastelee siellä sun täällä netissä itseään siitä, kuinka monesta paikasta on "ajanut sen ämmän pois" ja tuo taas ottaa pikkuisen päähän minua, joka olisin mielelläni pitänyt Sadun lempipalstallani. Sen paikan taso romahti totaalisesti siinä vaiheessa, kun Satu jotenkin sortiui uskomaan sen yhden sekopään juttuja siitä kuinka "kaikki" häntä vihaavat.
Mungolife ja Nelly. Munkki tykkää laadusta, kalliista ja luksuksesta, Nelly on pelkkiä halpoja Kiinassa tehtyjä rättejä. Munkin Nellylle suunnittelemat vaatteet olivat laadultaan ihan sontaa, hintaansa nähden siis.
Noloa kuitata maaninen, epätoivoinen tyrkkyilyinsä ja pyrkyriytensä möläyttämällä esim: "Tämä on kaupallinen blogi, HIH"..
Öööhh, so?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 14:55"]
Noloa kuitata maaninen, epätoivoinen tyrkkyilyinsä ja pyrkyriytensä möläyttämällä esim: "Tämä on kaupallinen blogi, HIH"..
Öööhh, so?
[/quote]
et ole oikeasti noin pölvästi? sinusta mainosmyynti elinkeinona pyrkyrityrkkyyttä? Onko liian vaikeaa ymmärtää että kaupallisen blogin jossa takana on yritys (oma toiminimi tai isompi kattoyritys) kaikki tulot riippuvat yhteistöistä ja mainosmyynnistä. Lukijalle näkyvät ilmaiskamatkin ovat verottajan linjauksella nykyään puhdasta ansiotuloa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:52"]
Öööhh, so?
[/quote]
et ole oikeasti noin pölvästi? sinusta mainosmyynti elinkeinona pyrkyrityrkkyyttä? Onko liian vaikeaa ymmärtää että kaupallisen blogin jossa takana on yritys (oma toiminimi tai isompi kattoyritys) kaikki tulot riippuvat yhteistöistä ja mainosmyynnistä. Lukijalle näkyvät ilmaiskamatkin ovat verottajan linjauksella nykyään puhdasta ansiotuloa.
[/quote]
Niin, suurin osa myynnistä ja markkinoinnista perustuu pyrkyryyteen ja tyrkyttämiseen, miksi sitä ei saa äänen sanoa tai sitä kirjoittaa, miksi asia on joillekin tabu
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 15:56"]
Öööhh, so?
[/quote]
[/quote]
Niin, suurin osa myynnistä ja markkinoinnista perustuu pyrkyryyteen ja tyrkyttämiseen, miksi sitä ei saa äänen sanoa tai sitä kirjoittaa, miksi asia on joillekin tabu
[/quote]
Nyt menee jo huonon provon puolelle. Tai kommunismin, ihan miten vaan. Miten ajattelit että yritykset toimisivat ilman myyntiä ja markkinointia :D
Mun mielestä Chicagon uusi kukkakitinä vaikuttaa yhteistyön kerjäämiseltä kukkakauppojen kanssa.
Ja taas tännekin on eksynyt näitä uskollisia fanityttöjä, joiden naiveissa silmissä idolinsa ei voi tehdä koskaanikinä mitään väärin.. Pitäkää toki mielipiteenne, mutta antakaa meidän muiden myös pitää omamme.
Markkinoida todellakin voi tyrkkyilemättä..
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:08"]Mun mielestä Chicagon uusi kukkakitinä vaikuttaa yhteistyön kerjäämiseltä kukkakauppojen kanssa.
[/quote]
Mikä kukka kitinä?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:02"]
Öööhh, so?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nyt menee jo huonon provon puolelle. Tai kommunismin, ihan miten vaan. Miten ajattelit että yritykset toimisivat ilman myyntiä ja markkinointia :D
[/quote]
En mitenkään. Mutta miksi ei saa sanoa, että markkinointi on tyrkyttämistä ja pyrkyryyttä näkyvyyteen, kun sitähän se on.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 20:02"]
Öööhh, so?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä sait käsityksen, että mielestäni ei saisi tyrkyttää ja pyrkyreillä. Pointti oli siinä, että miksi pitää asioita kaunistella, mitä hävettävää on markkinoinnissa ja siinä, että pyritään saamaan julkisuutta myyntiartikkeleille ja tyrkyttämään niitä kaikilla mainoskanavilla.
Mitä se lukijalle antaa että näkee Mustin ja Mirrin logon? Eikä mulla oo mäyristä joka haluis voittaa arvonnassa nakin.