Onko Tiina Jylhä sinusta elävä varoitus kauneuskirurgian vaaroista?
Enkä sano tätä ilkeyttäni vaan kysyn ihan vilpittömästi.
Kommentit (27)
vaikea ymmärtää asuvansa tämmöisessä yhteiskunnassa jossa vain haukumme ja arvostelemme ihmisiä antamatta heille mahdollisuutta. Olen itse tavannut tiinan hänen the look salongissaan snelmannin kadulla. Toista yhtä ammattimaista ja lämpimämpää ihmistä saa etsiä. Sain häneltä todella arvokkaista neuvoja koskien terveyttäni ja ulkonäköäni. huomaa että kaikesta tästä huuhaa arvostelusta huolimatta hän on koulutettu sairaanhoitaja ja todellinen oman alansa ammattilainen. Voin lämpimästi suositella häntä ihan vain vaikka siksi että tämä ennakkoluuloisuus saisi joskus päätöksen.
Kyllä. Hän on hyvä esimerkki myös naisesta, joka muuttuu transun näköiseksi lukuisilla kauneusleikkauksilla. Kroppa on hyvässä kunnossa - ei siinä mitään.
On kyllä. Ei ainakaan mainos omalle klinikalleen. Lisäksi varoitus steroideista.
minä en kyllä tuon naisen neuvoja uskaltaisi noudattaa.
Miettikääpä mitä puhutte täällä ihmisistä. Kelatkaa ku teistä puhuttas tolla tavalla
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:52"]
vaikea ymmärtää asuvansa tämmöisessä yhteiskunnassa jossa vain haukumme ja arvostelemme ihmisiä antamatta heille mahdollisuutta. Olen itse tavannut tiinan hänen the look salongissaan snelmannin kadulla. Toista yhtä ammattimaista ja lämpimämpää ihmistä saa etsiä. Sain häneltä todella arvokkaista neuvoja koskien terveyttäni ja ulkonäköäni. huomaa että kaikesta tästä huuhaa arvostelusta huolimatta hän on koulutettu sairaanhoitaja ja todellinen oman alansa ammattilainen. Voin lämpimästi suositella häntä ihan vain vaikka siksi että tämä ennakkoluuloisuus saisi joskus päätöksen.
[/quote]
Tiina Jylhä ei ole koulutettu sairaanhoitaja.
No se on nyt siinä ja siinä, että onko se edes elävä mutta varoitus nyt kuitenkin. Eikä ainoastaan kauneuspakkomielteestä vaan myös muista mömmöistä.