Olen vieläkin katkera yläasteeni äidinkielen opettajalle
Piti pitää lukupäiväkirjaa, luin 200 kirjaa. Soitti vanhemmilleni ja väitti minun valehtelevan.
Antoi luettavaksi tuntemattoman sotilaan ja sanoi "kun et saa sitä luettua voimme keskustella kuinka voit suorittaa kirja-arvostelusi"
Luin omasta tahdostani Sinuhe egyptiläisen ja tein myös kirja-arvostelun.
Ja tämä kaikki ylä-asteen aikana, kiitoksena äidinkielen numeron pudottaminen kahdella numerolla.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:24"]Minun matikanopettajani inhosi minua. Olin huono, tiedän, koska olin jäänyt muista jälkeen enkä saanut mistään apua muiden kirimiseen. Kun sitten kerran sain kokeesta jopa 8, opettaja tiputti kokeen pulpetilleni ja sanoi ivallisesti, että tietää minun luntanneen. Itkin siinä, eikä kukaan sanonut mitään.
Nyt aikuisena tiedän, että osaan ja etten ole tyhmä. Hirvittää omien lasten puolesta, millaisia hirviöitä jotkut opettajat voivat olla.
[/quote]
Mä olin aivan järkyttävän huono matikassa ja meidän ope haisi hyvin usein minttuviinalle ja oli aika äkkipikainen muutenkin.. Ei kyllä kukaan pärjännyt luokalla hyvin matikassa, lie ollut opettajassa vikaa? Itseäni myös järkyttää millaisia pikkunatseja osa opettajista on, ei sellaisia saisi päästää lasten ja nuorten kanssa tekemisiin.
[/quote]
Nää on just hyviä esimerkkejä siitä, miksi opettajien viran ei pitäisi olla mikään elinikäinen työputki. Monet opettajat on nuorina oikeasti hyviä kun töihin pääsevät, innokkaita kokeilemaan jotain uutta... vaikea sanoa missä kohti se leipiintyminen varsinaisesti tapahtuu, mutta se on joka tapauksessa naurettavaa, että noi vanhat katkeroituneet patut jotka ei osaa enää opettaa, saa istua virkapallinsa päällä ja perseillä kaikki hommat kunhan eivät rikosta tee, ja uudet nuoret hyvät opettajat eivät saa töitä koska kukaan ei vielä jää eläkkeelle.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:46"]Just ja just jaksoin nämäkin epistolat lukea. Onneks oli jo yksi lonkero pohjina. T. ope lomalla.
[/quote]
Hehe, tervetuloa ja hyvää lomaa :D