Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka tai jopa siro nainen kiihottaa.

Vierailija
04.12.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa hoikkiin ja siroihin naisiin olivatpa he lyhyitä, pitkiä tai mitä tahansa siltä väliltä? Minua kiihottaa niin vietävästi hoikat ja sirot naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi sopiviin naisellisiin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan sukkia ja sukkanauhoja lukuunottamatta, olen myyty. Tykkään hyväillä sääriä, reisiä, niskaa, selkää, rintoja ja ennen kaikkea pyllyt on minun juttuni. En tahdo alistaa naistani, vaan rakastan ja arvostan naisen omia muotoja yli kaiken. Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa.

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen lisäystä että omenavartalot ovat ehdoton nou..nou..

Laihallakin voi olla omenavartalo ja lihavalla tiimalasivartalo. Omenavartalo ei tarkoita läskiä vatsaa vaan sitä miten vyötärö erottuu hartioihin ja lantioon verrattuna. Eli paino ei määritä vartalotyyppiä, vaan kehon mittasuhteet (hartiat, vyötärö, lantio).

Vierailija
122/163 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukava upottaa seisova kalu muodokkaan hoikan naisen liukkaaseen, karvaiseen pilluun ja laukaista spermalasti sisään.

M49

Niin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä viehättää, kun haluan panna siroja naisia ja tiedän että kullini on selvästi tavallista isompi.

Mahtuuko kalusi sisään?

Vierailija
124/163 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen hoikka nainen. Pieni peppu ja pienet rinnat. Kaunista!

Vierailija
125/163 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä siinä viehättää, kun haluan panna siroja naisia ja tiedän että kullini on selvästi tavallista isompi.

Mahtuuko kalusi sisään?

Aina on mahtunut.

Vierailija
126/163 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mukava nuolla isoja rintoja kun noin 160 cm/50 kg brunette ratsastaa päällä. Takaapäin pannessa rintoja myös mukava hieroa. Laukeaminen tiukkaan karvaiseen pilluun paljaalla taivaallista. Paras panoni koskaan!

Kyllähän tuollainen nyt lauantai-aamuna tekisi hyvää.

Vierailija
127/163 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin siro ja lyhyt nainen. Vientiä on aina ollut.

Vierailija
128/163 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on 152/54 kg todella siro ja seksikäs. Itse olen taas 192/115kg ja meistä sanotaankin että majakka ja perävaunu. Hän myös huutaa ja vinkuu kun eläin kun minä isomies nain häntä. En vaihtaisi mihinkään hirveen millään hinnalla. Make.

Vierailija
129/163 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin siro ja lyhyt nainen. Vientiä on aina ollut.

Ja kateelliset antaa miinusta tähän.

Vierailija
130/163 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun aivan silmittömästi kun saan katsella hoikkaa ja siroa naista. Kasvoiltan natti ja kaunis. Pienet rinnat ja nänni koholla. Siinä sitä on tuntua, aivan sämsähtelee kun kosketan tai imen. Ikä mieluiten vähän nuorempi. Ennenkaikkea "kyllä saat"

481

Vierailija
131/163 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mukava nuolla isoja rintoja kun noin 160 cm/50 kg brunette ratsastaa päällä. Takaapäin pannessa rintoja myös mukava hieroa. Laukeaminen tiukkaan karvaiseen pilluun paljaalla taivaallista. Paras panoni koskaan!

Panisin heti!

Vierailija
132/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei myös näin perjantaina.

Vierailija
133/163 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat naiset ovat juurikin korkeintaan 160 cm ja paranee vain 150 cm kohti mentäessä. Paino pitää olla alle 60 kg. Plussaa tietysti innie guaranteed!

Itse olen 185 cm mies.

Täällä 149 cm petite DD-kupin rinnoilla. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, ja jäin lapsen kokoiseksi. Muodot kuitenkin kuin naisella. 

Vierailija
134/163 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet, sirot, hoikat, pienipyllyiset ja -rintaiset naiset ovat aivan sairaan kiihottavia ja nopeita käänteissään sängyssä. Ei tarvi kangin käännellä. Itse 175/75.

Vierailija
135/163 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukkeja saa netistä. Kuvottavia kommentteja täällä. 

Vierailija
136/163 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 149 cm petite DD-kupin rinnoilla. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, ja jäin lapsen kokoiseksi. Muodot kuitenkin kuin naisella. 

* * *

Kuulostaa todella hyvältä! Seuran tarjoajia varmaan pörrää ympärillä jatkuvasti :) terveisin samettimies

Vierailija
137/163 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaat naiset ovat juurikin korkeintaan 160 cm ja paranee vain 150 cm kohti mentäessä. Paino pitää olla alle 60 kg. Plussaa tietysti innie guaranteed!

Itse olen 185 cm mies.

Mikään ei ole kiihottavampaa, kun tuommoinen nainen tulee saunapuhtaana nahkasohvalla syliin, suutelee ja alkaa sovitella kullia sisäänsä. Ne ilmeet ja se voitonriemu, kun lopulta saa koko aisan mahtumaan. Silloin tuntee itsensä mieheksi.

M 190/19,5

Vierailija
138/163 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on tuollainen reilu 160 cm hoikka ja urheilullinen. Pukeutuu vielä vartalonmyötäisesti. Kyllä tulee salaa katseltua enemmän kuin laki sallii eikä taida omakaan rea(ere)ktio pysyä aina salassa.

Vierailija
139/163 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi kyllä mieli myös. M50

Vierailija
140/163 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 185 cm mies.

Mikään ei ole kiihottavampaa, kun tuommoinen nainen tulee saunapuhtaana nahkasohvalla syliin, suutelee ja alkaa sovitella kullia sisäänsä. Ne ilmeet ja se voitonriemu, kun lopulta saa koko aisan mahtumaan. Silloin tuntee itsensä mieheksi.

M 190/19,5

Sama.

M 195/20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan