Hoikka tai jopa siro nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa hoikkiin ja siroihin naisiin olivatpa he lyhyitä, pitkiä tai mitä tahansa siltä väliltä? Minua kiihottaa niin vietävästi hoikat ja sirot naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi sopiviin naisellisiin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan sukkia ja sukkanauhoja lukuunottamatta, olen myyty. Tykkään hyväillä sääriä, reisiä, niskaa, selkää, rintoja ja ennen kaikkea pyllyt on minun juttuni. En tahdo alistaa naistani, vaan rakastan ja arvostan naisen omia muotoja yli kaiken. Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
On mukava nuolla isoja rintoja kun noin 160 cm/50 kg brunette ratsastaa päällä. Takaapäin pannessa rintoja myös mukava hieroa. Laukeaminen tiukkaan karvaiseen pilluun paljaalla taivaallista. Paras panoni koskaan!
Tuollainen kotona. Kahta en vaihda ja toinen on tuo.
Isot rinnathan on vauvapalstalla lihavuutta, kuten muutenkin mediassa kannustetaan, että pienentäkää ne rinnat. En ole siro, olen pitkä ja hieman pehmeyttä ja H-kupit ja hyvä pylly sekä kurvit kohdallaan. Olen siis läski nykystandardien mukaan. Miehet kummasti silti pitävät.
N42
Kyllähän miehet pitävät tisseistä ja pyllyistä kun eivät kehtaa sanoa että pillu kiinnostaa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnathan on vauvapalstalla lihavuutta, kuten muutenkin mediassa kannustetaan, että pienentäkää ne rinnat. En ole siro, olen pitkä ja hieman pehmeyttä ja H-kupit ja hyvä pylly sekä kurvit kohdallaan. Olen siis läski nykystandardien mukaan. Miehet kummasti silti pitävät.
N42
Eivät kuitenkaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
On mukava nuolla isoja rintoja kun noin 160 cm/50 kg brunette ratsastaa päällä. Takaapäin pannessa rintoja myös mukava hieroa. Laukeaminen tiukkaan karvaiseen pilluun paljaalla taivaallista. Paras panoni koskaan!
Olitko suhteessa vai miten sait ilman kumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ehkäisy kunnossa. Yli 40 v timmi nainen.
Siroja tai edes hoikkia naisia on omassa ikäluokassani +45 v todella vähän tarjolla. Itselläni ylipaino on välitön turnoff, mutta kapea vyötärö sytyttää samantien. En tiedä mistä johtuu enkä asialle mitään voi.
Suomessa ylipaino on iso kansantaloudellinenkin ongelma. Ylipaino aiheuttaa valtavasti terveydenhuoltokustannuksia. Miehet ja naiset lähes järjestään ylipainoisia.
Hoikka vartalo on terve vartalo sen lisäksi, että on kaunis katsella 👌
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa vastaavan ratsastusen nyt kesähelteillä.
M35
Hoikka ja terve ei ole synonyymejä. Hyvin on media aivopessyt...
Ei hoikkuus itsessään..
Visuaalisesti hoikka sinänsä miehissä tai naisissa ei miellytä omaa silmää.
Vierailija kirjoitti:
Siroja tai edes hoikkia naisia on omassa ikäluokassani +45 v todella vähän tarjolla. Itselläni ylipaino on välitön turnoff, mutta kapea vyötärö sytyttää samantien. En tiedä mistä johtuu enkä asialle mitään voi.
Yli 45v ikäluokassa hoikkia ovat enää ne naiset jotka ovat sitä ihan geneettisesti ja niitä on Suomessa todella vähän.
Kaikki jotka joutuivat pitämään kiloja kurissa urheilemalla ja syömällä terveellisesi ovat tuossa kohtaa heittäneet jo lenkkarit kaappiin ja käyneet siiderin kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ehkäisy kunnossa. Yli 40 v timmi nainen.
Kelpaisi minullekin.
M29
Vierailija kirjoitti:
Laitatko naisen yhteystiedot. Haluan ainakin yrittää saada.
M49
Vierailija kirjoitti:
Unelmieni nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmieni nainen.
Jep
Pitkä hoikka nainen on KAUNIS
pitkät sääret, nam nam
ja vielä vaalea niin MUST
varustettuna nöpöttävillä nänneillä
Näitä kommentteja lukiessa tuli kiitollinen olo siitä että on pullukka.on saanut välttää teidänlaiset 🤣 onneksi kuitenkin kelpasin komealle lihaksikkaalle nuoremmalle seksikkäälle miehelle joka tykkäsi vähän pyöreämmästä. Hyvä diili mulle kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja terve ei ole synonyymejä. Hyvin on media aivopessyt...
Eivät ole synonyymejä, mutta hoikka (jonka itse miellän normaalipainoiseksi / BMI n. 21-24) on kyllä todennäköisesti terveempi kuin ylipainoinen tai lihava.
Enkä ole itse huomannut, että mediassa olisi viime vuosina juurikaan kirjoitettu ylipainon terveyshaitoista tai normaalipainon terveyshyödyistä. Enemmänkin on rummutettu kehopositiivisuutta.
T. Nainen, joka ei taida kuulua tämän ketjun ihannoimaan ryhmään, mutta joka voi hyvin ja on oikein tyytyväinen 170 cm/65 kg sporttiseen ja kuitenkin sopivasti naiselliseen vartaloonsa
Olisi ihana nussia 135cm/30kg naikkosta.