Hoikka tai jopa siro nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa hoikkiin ja siroihin naisiin olivatpa he lyhyitä, pitkiä tai mitä tahansa siltä väliltä? Minua kiihottaa niin vietävästi hoikat ja sirot naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi sopiviin naisellisiin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan sukkia ja sukkanauhoja lukuunottamatta, olen myyty. Tykkään hyväillä sääriä, reisiä, niskaa, selkää, rintoja ja ennen kaikkea pyllyt on minun juttuni. En tahdo alistaa naistani, vaan rakastan ja arvostan naisen omia muotoja yli kaiken. Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa.
Kommentit (163)
Jos joku väittää että pitää olla jotain mistä ottaa kiinni niin paras.. puhuu paskaa. Saa sitä sirosta ja laihastakin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mukava nuolla isoja rintoja kun noin 160 cm/50 kg brunette ratsastaa päällä. Takaapäin pannessa rintoja myös mukava hieroa. Laukeaminen tiukkaan karvaiseen pilluun paljaalla taivaallista. Paras panoni koskaan!
Laitatko naisen yhteystiedot. Haluan ainakin yrittää saada.
M49
En laita. Pääsin panemaan uudelleen, kun tavattiin eilen sattumoisin terassilla. Oli juuri eronnut miehestään. Yritän saada naisen itselleni!
Katsoin juuri MILF-videoita. Haluaisin tätä naista heti!
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mukava nuolla isoja rintoja kun noin 160 cm/50 kg brunette ratsastaa päällä. Takaapäin pannessa rintoja myös mukava hieroa. Laukeaminen tiukkaan karvaiseen pilluun paljaalla taivaallista. Paras panoni koskaan!
Olitko suhteessa vai miten sait ilman kumia?
Oli ehkäisy kunnossa. Yli 40 v timmi nainen.
Haluaisin paljaalla milfiä heti. M24
Vierailija kirjoitti:
Jos joku väittää että pitää olla jotain mistä ottaa kiinni niin paras.. puhuu paskaa. Saa sitä sirosta ja laihastakin kiinni.
eräs edesmennyt toimittaja mies sanoi että naisen tulee olla rintava, reitevä ja persevä
Olisi mukava panna hoikkaa isorintaista naista, vaikka olisi jo 50.
M35
Oon nyt vasta eron jälkeen tajunnut että taidan ollakin aika kuumis miesten mielestä kun luen näitä kommentteja :D Saan baarissa todella paljon huomiota miehiltä, olen siro, nätti naamasta, vaalea ja pitkähiuksinen, suurisilmäinen pikkuinen nainen. Tissit ovat kyllä myös tosi pienet, mutta painan alle 50kg niin eipä nekään kovin suuret voi ollakaan.. oonkin aina ihmetellyt miksi mua niin tuijotetaan, mut ehkä se on tämä siro hoikka koko sitten. Aina olen luullut että olen vähän liian pieni. 47/162. Toiveissa olisi kuitenkin löytää uusi ihana mies joka haluaa pitää mua sylissä ja nostella sängyssä. Toivo siis elää :)
N37
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt vasta eron jälkeen tajunnut että taidan ollakin aika kuumis miesten mielestä kun luen näitä kommentteja :D Saan baarissa todella paljon huomiota miehiltä, olen siro, nätti naamasta, vaalea ja pitkähiuksinen, suurisilmäinen pikkuinen nainen. Tissit ovat kyllä myös tosi pienet, mutta painan alle 50kg niin eipä nekään kovin suuret voi ollakaan.. oonkin aina ihmetellyt miksi mua niin tuijotetaan, mut ehkä se on tämä siro hoikka koko sitten. Aina olen luullut että olen vähän liian pieni. 47/162. Toiveissa olisi kuitenkin löytää uusi ihana mies joka haluaa pitää mua sylissä ja nostella sängyssä. Toivo siis elää :)
N37
...................
Kuulostat kyllä upealta naiselta <3
Suomessa hoikat naiset ovat harvinaisia ja keräävät huomiota.
Onneksi muoti alkaa mennä taas terveeseen suuntaan ja hoikkuus alkaa näkyä myös mediaympäristössä.
Sanna Marin on äärimmäisen seksikäs nimen omaan hoikan vartalonsa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani on tällainen 49 v vaimona. On kyllä kuuma pakkaus. Alkoi seisomaan, kun näin naisen alasti kaverin mökillä hänen tullessa saunasta. Illalla kuulin myös heidän touhujaan. Pakko oli vetää käteen :) M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko minkä ikäinen nainen?
43
Haluaisin panna juuri tuon ikäistä naista heti. M28
45-49 v. milffi paljaalla on parasta mitä tiedän, mutta valitettavasti harvoin saa kun niistä on nykyisin niin kova kysyntä.
M30
Kyllä sellanen käteen sopiva nainen on hyvä. Tykkään kovasti jos naisella pienet rinnat ja muutenkin ns tiukka paketti. Mielummin xs/s kokoinen kuin L. On se seksikin helpompaa kun kumppani pienempi varsinkin kun itse olen M kokoinen mies. Eiköhän tässäkin asiassa ole hyvä olla ns sopusuhtainen pari.
Vierailija kirjoitti:
Sain tuollaista 48 v milffiä eilen. Oli kyllä hyvä. M37
Vierailija kirjoitti:
Nuokitko myös pillun ja ottiko nainen suihin?
Vierailija kirjoitti:
N37
Aika surullista on jos sinulta kesti melkein nelikymppiseksi tajuta että kaikki ne infantiilien kumitissisten sometyrkkyjen ja 13v tasolle taantuneiden peräkammarin poikien jutut siitä "millaisesta naisesta kaikki miehet pitävät" ovat ihan puhdasta scheissea.
Tiukasta pikkutissisestä pitäviä miehiä on taatusti enemmän kuin tästä ainoana oikeana vaihtoehtona tyrkytetystä itsensä lysähtämään päästäneestä av-mammasta jolle löysää läskiä on kertynyt kilokaupalla tisseihin ja perseeseenkin.
Yhdellä vilkaisulla katukuvaan pitäisi selvitä miksi jälkimmäinen naistyyppi dominoi kaikkea somekeskustelua ja miksi niillä on aika epätoivoinen tarve uskotella itselleen että mitä enemmän he lihoavat niin sitä kiihottavampana kaikki miehet pitävät kun nyt on isot tissit.
Avautuminen: "Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa."
Kun rumapainoisesta tulee "sinut oman kehonsa kanssa", se tarkoittaa että hänestä tulee miesvihainen, töykeä ja katkera.
Parin viikon puutteessa koolla ei ole mitään väliä.Kun on vain halukas ja nopeasti kiihottuva nainen se riittää.Pylly ei kiinnosta yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuokitko myös pillun ja ottiko nainen suihin?
Nuolin ensin pillun ja nainen otti sen jälkeen vähän aikaa suihin, että alkoi kunnolla seisomaan ja nousi sitten ratsastamaan päälleni. M49
Tämä ketju tuo aina mieleeni seksikkään ja eroottisen Sanna Marinin.
Haluaisin panna juuri tuon ikäistä naista heti. M28