Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikka tai jopa siro nainen kiihottaa.

Vierailija
04.12.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa hoikkiin ja siroihin naisiin olivatpa he lyhyitä, pitkiä tai mitä tahansa siltä väliltä? Minua kiihottaa niin vietävästi hoikat ja sirot naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi sopiviin naisellisiin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan sukkia ja sukkanauhoja lukuunottamatta, olen myyty. Tykkään hyväillä sääriä, reisiä, niskaa, selkää, rintoja ja ennen kaikkea pyllyt on minun juttuni. En tahdo alistaa naistani, vaan rakastan ja arvostan naisen omia muotoja yli kaiken. Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa.

Kommentit (163)

1/163 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lihavat on kehoposiivisa.

Vierailija
2/163 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä ei. Naisten kuulten ei kannata sanoa ääneen. On epätervettä kuulemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyisin katson paljon sääriä ja vyötäröä. Nuorempana kiinnosti rinnat. Siro nainen söpö ja haluttava.

Vierailija
4/163 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siro on hjyvä, sitä kun painaa lähetyssaarnaaja asennossa, niin sen saa sekunnissa pyöräytettyä ympäri kun alkaa ajamaan takaapäin kiinni lähestyvää siemennesun linkousta.

teeppä sama siiderivalaan kanssa, sillä välin kun se on saanut itsensä käännettyä mahalleen tippumatta sängystä  muna onkin jo unohtanut tehtävänsä ja lerpahtanut

Vierailija
5/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketäpä ei kiihottaisi? Jos on vielä kauniit tai söpöt kasvot niin kyllä pyörii sukat jalassa ja lantion seudulle tulee jännä tunne.

Vierailija
6/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 187/95. Kolme viimeistä naisystävääni ovat olleet noin 160/50. Päättele siitä. Eikä missään asennoissa ole ollut ongelmia. Eikä kukaan ole murtanut luitaan allani. Tosin lempiasentoni on nainen päällä.

Vierailija
7/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa."

Luulin kyllä alun perusteella, että tärkeintä on hoikkuus.

Vierailija
8/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kympin uutisten Maija hyvä esimerkki. Aikas kiva pepa, kun usein innostuu hiukan käveleen.

Vierailija
9/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kympin uutisten Maija hyvä esimerkki. Aikas kiva pepa, kun usein innostuu hiukan käveleen.

Eli ei siro vaan laiha.

Vierailija
10/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siro on hjyvä, sitä kun painaa lähetyssaarnaaja asennossa, niin sen saa sekunnissa pyöräytettyä ympäri kun alkaa ajamaan takaapäin kiinni lähestyvää siemennesun linkousta.

teeppä sama siiderivalaan kanssa, sillä välin kun se on saanut itsensä käännettyä mahalleen tippumatta sängystä  muna onkin jo unohtanut tehtävänsä ja lerpahtanut

Pyöräytettyä ympäri? Huomaatko ollenkaan että nainen on ihminen? Ei mikään nukke mitä voi väännellä miten tahtoo. Ja mitä ihmeen iloa naiselle on yhtäkkisestä asennon vaihdosta kun huippu on ehkä naisellekin lähestymässä? Niin, ajattelet vain itseäsi.

Oletko koskaan huomannut ettå niin sirot kuin ei niin sirot naiset osaa itse liikkua? Vai onko sinulla oikeasti nukke pantavana?

Vierailija
11/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Maija😘

Vierailija
12/163 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei siro vaan laiha.

Häh, onhan tuo Maija hyvinkin siro nainen? Ei mitenkään kohmoluinen.

Vierailija
13/163 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei siro vaan laiha.

Häh, onhan tuo Maija hyvinkin siro nainen? Ei mitenkään kohmoluinen.

Kumpi hyvänsä niin on upea!

Vierailija
14/163 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri pyöräytys oli ex naiselleni aina toivottu koska sai paremmat orkut takaapäin pantaessa ja sormella pystyi aina avittamaan jos juna oli myöhässä,jos ymmärrät mitä tarkoitan.

sinua ei syystä luultavasti ole tarvinnut ympäri pyöräytellä.  vaihdathi itse asentosi mielellään orgasmin parhaaseen saavutusasentoon kesken seksisi?

Vierailija
15/163 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä vastaveto tuohon minun aloitukseen. Tykkään tällaisesta ironista. 👍

Vierailija
16/163 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oki pakko googlata kuka maija on, eli hän siis on tämä miehiä ihastuttava nainen https://www.seiska.fi/Uutiset/Uutisankkuri-Maija-Lehmusvirta-on-unelma-…

Vierailija
17/163 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbw lover kirjoitti:

Minä satun tykkäämään hoikista naisista ja mikäpä silmääni visuuaalisempaa ja muutoinkin nautinnollista kuin nostaa sukkiin verhotut sirosääret olkapäilleni - korkkarit kattoon meininkiä sanan varsinaisessa merkityksessä. ; )

Sekä sinun kirjoituksesi että tekämäni 'vastaveto' on saanut kannatusta.

Nämä jälleen kerran osoittavat että kaikenlaisia naisia ihaillaan!

Vierailija
18/163 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, siro ja muodokas. Parhaat yhdessä!

Vierailija
19/163 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bbw lover kirjoitti:

Minä satun tykkäämään hoikista naisista ja mikäpä silmääni visuuaalisempaa ja muutoinkin nautinnollista kuin nostaa sukkiin verhotut sirosääret olkapäilleni - korkkarit kattoon meininkiä sanan varsinaisessa merkityksessä. ; )

Sekä sinun kirjoituksesi että tekämäni 'vastaveto' on saanut kannatusta.

Nämä jälleen kerran osoittavat että kaikenlaisia naisia ihaillaan!

Juuri näin. Antaa kaikkien kukkien ja nautitaan jokainen siitä naiskauneudesta, joka silmää miellyttää. 👌

Vierailija
20/163 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oki pakko googlata kuka maija on, eli hän siis on tämä miehiä ihastuttava nainen https://www.seiska.fi/Uutiset/Uutisankkuri-Maija-Lehmusvirta-on-unelma-…

Eipä olisi tullut mieleenkään, että häntä pidetään kauniina. Pikemminkin päinvastoin. No makunsa kullakin ja aina näemmä oppii uutta ja kuinka erilaisia ihmisten mieltymykset voivatkin olla - ja hyvä niin.