Hoikka tai jopa siro nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa hoikkiin ja siroihin naisiin olivatpa he lyhyitä, pitkiä tai mitä tahansa siltä väliltä? Minua kiihottaa niin vietävästi hoikat ja sirot naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi sopiviin naisellisiin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan sukkia ja sukkanauhoja lukuunottamatta, olen myyty. Tykkään hyväillä sääriä, reisiä, niskaa, selkää, rintoja ja ennen kaikkea pyllyt on minun juttuni. En tahdo alistaa naistani, vaan rakastan ja arvostan naisen omia muotoja yli kaiken. Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi nainen ainakin Suomessa kuvittelee olevansa mies, koska tasa-arvo. Sen myötä häviää naisellisuus, itsestään huolehtiminen, kaikki. Naiset siis tekevät itsestään pelkkiä synnytyskoneita, kun mikään muu ei saa olla poikkeavaa.
Mitå ihmettå höpötät? Siis kun kaikki naiset ei ole miesten iloksi hoikkia ja siroja niin naiset on miehiä? Nainen nimenomaan naisellisena naisena on hiukan pehmeä eli ei laiha, hoikkahan on teillä miehillä vain kiertoilmaus laihalle. Nainen on terve ja hedelmällinen kun vartalossa on pehmeyttä.
Ja naiset tekee itsestään vain synnytyskoneita? Mitä ihmettä höpötät? Eli jos kaikki naiset ei ole miesten mieliksi laihoja niin he ovat pelkkiä synnytyskoneita? Ihan loogisesti ajateltuna ei-hoikka nainen voi säästyä lapsenteon vaivalta.
Jännästi suomimies on pehmeä miestissinen lökäpöksy jolla on vielä otsaa arvostella paljon miehiä parempikuntoisia ja paremmaninäköisiä naisia.
Mukava kun talvi kohta hellittää jolloin kevään ja tulevan myötä silmä pääsee lepäämään. : )
Minäkin ihailin nuorena ja vieläkin siroja, hoikkia ja urheilullisia naisia ja kuvittelin sellaisen kanssa pariutuvani. Mutta niin vaan kävi, että vaimoksi tuli leveälanteinen, päärynä pyllyinen ja isorintainen tyttö. En ihastunut ulkonäköön, vaan tytön kemiaan joka veti ja vetää vastustamattomasti puoleensa. Kolahti niin kovaa, ettei minulta kysytty mielipidettä, luonto valitsi puolestani. Kun vielä osoittautui täydelliseksi sielunkumppaniksi ja intohimoiseksi tuliseksi rakastajaksi, niin sille tielle jäin.
Sitä voi olla olevinaan valitsevansa ja päättävänsä, mutta kun kemiat kolahtaa, ei järjellä ole enää sen kanssa mitää tekemistä, eikä voimia vastustaa. Nyt kun tullut jo etäisyyttä pystynyt paremmin analysoimaan. Ihmettelin joskus nuorempana, miten joku voi parisuhteessa ollessan rakastua johonkin toiseen niin kovaa, että rikkoo oman parisuhteensa. En ihmettele enää, koska jos edellinen puoliso on ihan on ja vastaan tulee sielunkumppani, joka saa pään ja kropan sekaisin, niin se on menoa halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä useampi nainen ainakin Suomessa kuvittelee olevansa mies, koska tasa-arvo. Sen myötä häviää naisellisuus, itsestään huolehtiminen, kaikki. Naiset siis tekevät itsestään pelkkiä synnytyskoneita, kun mikään muu ei saa olla poikkeavaa.
Mitå ihmettå höpötät? Siis kun kaikki naiset ei ole miesten iloksi hoikkia ja siroja niin naiset on miehiä? Nainen nimenomaan naisellisena naisena on hiukan pehmeä eli ei laiha, hoikkahan on teillä miehillä vain kiertoilmaus laihalle. Nainen on terve ja hedelmällinen kun vartalossa on pehmeyttä.
Ja naiset tekee itsestään vain synnytyskoneita? Mitä ihmettä höpötät? Eli jos kaikki naiset ei ole miesten mieliksi laihoja niin he ovat pelkkiä synnytyskoneita? Ihan loogisesti ajateltuna ei-hoikka nainen voi säästyä lapsenteon vaivalta.
Jännästi suomimies on pehmeä miestissinen lökäpöksy jolla on vielä otsaa arvostella paljon miehiä parempikuntoisia ja paremmaninäköisiä naisia.
Ja tämän vuodatuksen takana vahvan kehopositiivinen, sohvalla suklaata ja siideriä ylikuluttava feministi.
Sama se on miehellä. Läskit miehet on kuvottavia.
> Sama se on miehellä. Läskit miehet on kuvottavia
Täten myös läskit naiset ovat kuvottavia.
Kyllä te hoikat, normaalit ja sirot naiset olette upeita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oki pakko googlata kuka maija on, eli hän siis on tämä miehiä ihastuttava nainen https://www.seiska.fi/Uutiset/Uutisankkuri-Maija-Lehmusvirta-on-unelma-…
Eipä olisi tullut mieleenkään, että häntä pidetään kauniina. Pikemminkin päinvastoin. No makunsa kullakin ja aina näemmä oppii uutta ja kuinka erilaisia ihmisten mieltymykset voivatkin olla - ja hyvä niin.
Taikinamaisen olemuksen ja terveydelle vaarallisen massan omaavat naiset usein kuvittelevat, että hyväkuntoisia naisia ihailevat miehet ovat väärässä. Naisellahan on kokoon, näköön ja älykkyyteen katsomatta oikeus määrätä miehen mielipiteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi suomimies on pehmeä miestissinen lökäpöksy jolla on vielä otsaa arvostella paljon miehiä parempikuntoisia ja paremmaninäköisiä naisia.Ja tämän vuodatuksen takana vahvan kehopositiivinen, sohvalla suklaata ja siideriä ylikuluttava feministi.
Mistä te revitte feminismin jokaikiseen asiaan syyksi? miettikää tarvitaankofeminismiä vaikkapa Iranissa, jossa 22 ve nainen tapettiin kun oli laittanut päähänsä huivin väärin. Oisko näiden femismistä räkyttävien miesten käyttää välillä ihan omi aivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Laihoista naisista pitävät miehet on usein piilohomoja.
Vain pullukat ovat tätä mieltä.
Nostetaan tämä 'lihava nainen kiihottaa'-ketjun vastapainoksi. : )
Itse olen ollut sekä lihava, että nyt hoikka. Painoa ollut välillä yli 30 kg enemmän. Sekä laihana, että lihavana olen harrastanut liikuntaa. Mutta voin kyllä kertoa että ihan kaikki seksissä onnistuu paremmin hoikkana. Itse ainakin rakastan just sitä että pyöritellään sängyssä tai kanniskellaan ympäriinsä. Tämä ei paksuna onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut sekä lihava, että nyt hoikka. Painoa ollut välillä yli 30 kg enemmän. Sekä laihana, että lihavana olen harrastanut liikuntaa. Mutta voin kyllä kertoa että ihan kaikki seksissä onnistuu paremmin hoikkana. Itse ainakin rakastan just sitä että pyöritellään sängyssä tai kanniskellaan ympäriinsä. Tämä ei paksuna onnistunut.
Hienoa kuulla omakohtaisen kokemuksen äänen puhuvan.
Ketju täyttää kaksi vuotta ja hoikat naiset kiehtovat edelleen seksikkyydellään. : )
Vierailija kirjoitti:
siro on hjyvä, sitä kun painaa lähetyssaarnaaja asennossa, niin sen saa sekunnissa pyöräytettyä ympäri kun alkaa ajamaan takaapäin kiinni lähestyvää siemennesun linkousta.
teeppä sama siiderivalaan kanssa, sillä välin kun se on saanut itsensä käännettyä mahalleen tippumatta sängystä muna onkin jo unohtanut tehtävänsä ja lerpahtanut
Sinulla on vain matala libido.
Hoikka eikä lihava nainen tykkää miehestä joka kääntelee naista kuin lihapalaa.
Ja mitens se sinun oma ruhosi? Olet painava kankeasti liikkuva mies ja sitten pitäisi olla kevyt nainen jota heitellä?
Vain täysin seksistä tajuamaton mies muuttaa asentoa jossa nainen nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi suomimies on pehmeä miestissinen lökäpöksy jolla on vielä otsaa arvostella paljon miehiä parempikuntoisia ja paremmaninäköisiä naisia.Ja tämän vuodatuksen takana vahvan kehopositiivinen, sohvalla suklaata ja siideriä ylikuluttava feministi.
Mistä te revitte feminismin jokaikiseen asiaan syyksi? miettikää tarvitaankofeminismiä vaikkapa Iranissa, jossa 22 ve nainen tapettiin kun oli laittanut päähänsä huivin väärin. Oisko näiden femismistä räkyttävien miesten käyttää välillä ihan omi aivojaan.
Ei ne osaa ja siitä on liikaa vaivaa.
Nämä miehet ovat ihan sitä samaa Iran-sarjaa eli me naiset emme saa vaatia täysiä ihmisoikeuksia ja kun niin teemme meidän kimppuumme käydään. Me naiset saisimme olla olemassa vain niin kuin mies haluaa ei omana ainutlaatuisena ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 187/95. Kolme viimeistä naisystävääni ovat olleet noin 160/50. Päättele siitä. Eikä missään asennoissa ole ollut ongelmia. Eikä kukaan ole murtanut luitaan allani. Tosin lempiasentoni on nainen päällä.
Niin se on ainut asento joka onnistuu, lisäksi olet laiska.
Kyllä hoikka ja pienempi nainen saa veren virtaamaan. Oli vähän aikaa töissä koulussa. Siellä oli just tuollainen nainen. Ja vielä se matalampi ääni. Tuollaisen kun ottais syliin, ja laski taikasauvan päälle. Ja siitä sisään.
H a r v e m m i n ..joo. Ei ole sen (Lihavan)-naisen voittanutta: kaikkee löytyy, ja kaikesta saa mies kiinni! (noirimpulariiustajattaret? jotai junnujenheinii vaa..).
Niinpä. Mitähän vttua minä hoikka, siro nainen saisin siitä että mieheni pyörittelisi minua sängyssä? En ole mikään lihapala jota käännellään vaan elävä ihminen ja olen sängyssä yhdessä mieheni kanssa ja me rakastelemme, kumpikaan meistä ei käytä toista itsetyydytysesineenä.
Seksi ei ole mikään suoritus joka runtataan voimalla, lähes väkivalllalla läpi vaan sitä että tehdään toinen toisilleen hyvää.