Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikka tai jopa siro nainen kiihottaa.

Vierailija
04.12.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa hoikkiin ja siroihin naisiin olivatpa he lyhyitä, pitkiä tai mitä tahansa siltä väliltä? Minua kiihottaa niin vietävästi hoikat ja sirot naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi sopiviin naisellisiin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan sukkia ja sukkanauhoja lukuunottamatta, olen myyty. Tykkään hyväillä sääriä, reisiä, niskaa, selkää, rintoja ja ennen kaikkea pyllyt on minun juttuni. En tahdo alistaa naistani, vaan rakastan ja arvostan naisen omia muotoja yli kaiken. Tärkeintä on että nainen on sinut oman kehonsa kanssa.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
18.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että hoikilla naisilla on tiukempi pmppi, mutta visuaalisesti muodokas näyttää paremmalta.

Vierailija
22/163 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just sama. Kiihottaa ns petite naiset. Itse olen vähän kookkaampi ja on myös vähän lihoja tullut keräiltyä salilta aikanaan nuorena miehenä, vieläkin vähän pidän niitä yllä. olen 193/116 ja vaimo 164/55... Kiva on sitä pyöritellä sängyssä ja tuntuu tykkäävän itsekin sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että hoikilla naisilla on tiukempi pmppi, mutta visuaalisesti muodokas näyttää paremmalta.

Eli jos lihoo niin pimppi jotenkin kasvaa?!?Teoreettisesti pitäis mennä ihan toisinpäin. Mitä laihempi sitä isompi.

Vierailija
24/163 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ei välttämättä ole siro. Aika luonnollista, että pienellä ihmisellä kaikki on pientä, sillä muuten hän ei olisi pieni. Monet eivät tätä ymmärrä ja se on aika hassua. Samaten hoikka tai siro voi olla muodikas. Siinähän se paras runko onkin.

Vierailija
25/163 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä satun tykkäämään hoikista naisista ja mikäpä silmääni visuuaalisempaa ja muutoinkin nautinnollista kuin nostaa sukkiin verhotut sirosääret olkapäilleni - korkkarit kattoon meininkiä sanan varsinaisessa merkityksessä. ; )

Tämä! NAM!

Vierailija
26/163 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonikin on näitä hoikkia siroja naisia rakenteeltaan ja suunnilleen keskimittainen. Muistan vieläkin kun ensimmäisen kerran vierailin hänen luonaan kun oli 24v. Pitkät sääret, aivan ihana pieni pyöreä takapuoli, todella hoikka ja niin kiihottava. Muna oli kuin rautakanki. Mietin vaan että nyt on kyllä kuuma nainen käsittelyssä. Painoa taisi hänellä olla tuolloin noin 50kg. Tuosta nyt on jo aikaa ihan hirveästi. Osa meistä miehistä käy aivan kuumana siroihin jotka usein vielä pienirintaisia. Itse olen ainakin aina pitänyt eniten juuri tämän tyyppisistä naisista.

Vierailija
27/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen vetää katseet puoleensa. ; )

Vierailija
28/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on aina kiinnostaneet hoikat naiset. Hoikkuus kertoo minulle senkin, että nainen huoehtii terveydestään... itse olen 185/95 ja hoikka vaimoni 156/52. Ihana nostella ja pyöritellä vaimoa missä ja milloin vaan ;) ja hän myös pitää siitä

Vierailija
29/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyöritellä missä vai ja milloin vain ja vaimo muka vielä pitääkin siittä. Eiköhän kyse ole peräkamarin pojan päiväunesta.

Vierailija
30/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyöritellä missä vai ja milloin vain ja vaimo muka vielä pitääkin siittä. Eiköhän kyse ole peräkamarin pojan päiväunesta.

Et tiedä miten tuollainen kokoero kiihottaa ;) jos et ole itse kokenut. Kotiseinien sisällä kuitenkin vaan pyörittelen vaimoani ;), eikä muuten seksissä asennon vaihtoihin mene aikaa eikä ne tuota ongelmia. :)

Vierailija
31/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, urheilullinen, siro nainen on kiihottava.

Vierailija
32/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan kaipaa sitä normaalia naisvartaloa,nykyään on kehopositiivisiä diabetes muoreja

Vierailija
33/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naisetkin tuosta voi tykätä, minä ainakin. Oma mies 2m ja 110kg, itse 50kg. Mies ei kyllä edestakaisin pyörittele, mutta nostaa usein syliinsä ja panee kunnolla. Ja todellakin tykkään.

Vierailija
34/163 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naisetkin tuosta voi tykätä, minä ainakin. Oma mies 2m ja 110kg, itse 50kg. Mies ei kyllä edestakaisin pyörittele, mutta nostaa usein syliinsä ja panee kunnolla. Ja todellakin tykkään.

Hoikkuus on hot, simppeliä.

Vierailija
35/163 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi ainut ?

Vierailija
36/163 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo ole aika tyypillinen mieltymys, että miehet pitää hoikista naisista?

Vierailija
37/163 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi nainen ainakin Suomessa kuvittelee olevansa mies, koska tasa-arvo. Sen myötä häviää naisellisuus, itsestään huolehtiminen, kaikki. Naiset siis tekevät itsestään pelkkiä synnytyskoneita, kun mikään muu ei saa olla poikkeavaa.

Vierailija
38/163 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila annukkax kirjoitti:

Kyllä tosiaan kaipaa sitä normaalia naisvartaloa,nykyään on kehopositiivisiä diabetes muoreja

Normaalia miesvartaloa myös.

Harmittaa, kun ei pysty käyttämään klitoriskiihotinta koska miehen vatsa on edessä :/ (varmaan se harmittaisi jos omakin vatsa olisi vaan kun ei ole)

Vierailija
39/163 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kelpaa lihavakin. Oikeasti suhteeseen ei nevö. 

Vierailija
40/163 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen, 30” - 32” = !