*::*::*::*Kuinka paljon olet laihtunut/lihonnut tänä vuonna?*::*::*::*
Oletko tyytyväinen tämän hetkiseen painolukemaan?
Kommentit (21)
Paino ppudnnut 6kg tämän vuoden puolella, yhteensä viime syyskuusta 15kg. Olen tyytyväinen, vaikka vielä saisi pudota 3-5kg. Loppupainotavoite siis 55kg.
Olen laihtunut tämän vuoden aikana 12kg. Ihan jees. Suunnilleen 2kk aikana. Josta valtaosa -7kg lähti huhtikuun aikana.
Olen tyytyväinen. Kuitenkin takana jo iso saavutus ennen tätä vuotta.
Olen laihtunut 2-3 kiloa. BMI 21,7 suunnilleen nyt. Olen ihan tyytyväinen, mutta vielä haluaisin vähän enemmän lihasta läskin sijaan :)
Lihonut 12kg. Uudet mielialalääkkeet :( ja en todellakaan ole tyytyväinen, oli jo valmiiksi liikaa painoa
Noin 6 kg lähtenyt. Enkä ole laihduttanut.
3 kiloa pudonnut normaalipainon sisällä ja alapäin suunta:) Toiset kolme vielä pudotettavana ennen kesää:D
Laihtunut 3kg tahattomasti... Ja olen jo valmiiksi alipainoinen niin tuokin on paljon :( Mielummin kerryttäisin painoa lihaksia saamalla mutta en ehdi syömään kunnolla tätä nykyä niin laihdun vaan entisestään.
Laihtunut helmikuusta 5 kiloa. Parin vuoden aikana yhteenä 30, joten olen ihan tyytyväinen tähänkin tahtiin. Loppurutistus jäljellä!
Painoa on tullut lisää noin 8 kg tämän vuoden puolella. (olen raskaana)
Miten te 12kg laihtuneet olette laihduttaneet? Tosi nopea tahti, mä joutuisin kitumaan päästäkseni tuollaisiin tuloksiin, ja siihen en ole valmis. Ei muuta kuin respect!
Minä olen laihduttanut tammikuun alusta 7kg salitreenillä, syömällä paljon proteiinia ja karsimalla ruokavaliostani pois viljat, sokerit ja maitotuotteet (juustoa syön joskus). Silloin tällöin syön jälkiruokaa, suklaata tai muuta herkkua. Tahti on hidas (2kg/kk), mutta toisaalta ruokavalio on sellainen jota jaksaa hyvin pidempäänkin. 10kg saisi vielä lähteä, taitaa mennä syksyyn ennen kuin siinä tilanteessa ollaan.
Laihtunut 14kg. Saa tippua vieläkin. En tosin ole laihduttanut. paino on tippunut itsestään koska ruokahalu hävisi täysin kriisin seurauksena
Puolisentoista kiloa mennyt neljässä viikossa ihan vain lisäämällä liikuntaa ja jättämällä iltasyömiset. Muuten elän kuin ennenkin. Ylipainoa on ehkä sellaiset 20 kiloa, mutta nyt haluan painoa pois vain niin, etteivät vaatteet kiristä. Muuten saan olla sellainen kuin olenkin. :D
0 kg. Olen juuri sopivan painoinen (BMI n.20).
t. vauvan äiti
-4kg, kohta BMI alipainon puolella :/
+ 5 kg :D Vielä ei ole tarvinnut ovesta kulkea sivuttain, eli näillä mennään ;) 163/70
Laihtunut 6kg. Tällä hetkellä paino 109kg, mutta lähtö hurjat 127kg. Ja lähtee...
Tyytyväinen tämän hetken painoon? Hell no! Ehkä ensi vuonna hehkutan normiukemia...
Lihonut 1,5-2 kg ja olen oikein tyytyväinen. Viime vuonna stressaaminen ja suolistovaivat pudottivat painon alipainon puolelle, nyt terveempi olo. Kiinteämpi voisin mielelläni olla, mutta kevyempi en.
Paljon :) ehkä 2/3 osaa jo pudotettu,1/3 osa vielä edessä, että olen täysin tyytyväinen