Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

silmäluomileikkaus

Vierailija
17.04.2014 |

Onko kenelläkään, joille tehty, niin epäonnistunut tämä? Mulle tehtiin, koska oli sen verran lurpat, että näköä haittas, mutta koen, että näytän entistä väsyneemmältä ja ankealta,kuin ennen, koska kirurgi poisti kaiken rasvan luomista, vaikka sanoin, että pelkkä roikkuva nahka vaan pois, nyt silmät näyttää, että on syvällä montuissa, koska ei ole sitä rasvaa luomissa kohottamassa luomia ja kulmakarvoja, voikohan epäonnistuneesta tuloksesta valittaa. Kaiken lisäksi tästä syystä arvet näkyy selkeämmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mulle ei ole tehty leikkausta, mut luultavasti se on edessä vanhempana... Olis kiva kuulla muidenkin kokemuksia.

Kerro ap tarkemmin, miten päädyit leikkaukseen, kuka maksoi, kauan meni yms.

Vierailija
2/7 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aion leikkauttaa luomet jossain vaiheessa. Olen vasta 27, mutta raskaiden ja roikluvien silmäluomien takia näytän jo väsyneeltä ja apealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kohotettiin samalla myös kulmat, koska kirurgi suositteli lopputuloksesta tulevan siten parempi. Tämä lysti maksoi 7000 , tulokseen olen lähes tyytyväinen. Mitä nyt nuo kulmankohotusoperaation itse sulavat laatat hiusrajassa ( joiden piti sulaa 6 kk) , pullottavat ihon alta vieläkin. Jääköhän mulle mini pirunsarvet loppuelämäksi ;-). Leikkauksesta vuosi, ikää minulla 50v.

Vierailija
4/7 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:57"]

Minulla kohotettiin samalla myös kulmat, koska kirurgi suositteli lopputuloksesta tulevan siten parempi. Tämä lysti maksoi 7000 , tulokseen olen lähes tyytyväinen. Mitä nyt nuo kulmankohotusoperaation itse sulavat laatat hiusrajassa ( joiden piti sulaa 6 kk) , pullottavat ihon alta vieläkin. Jääköhän mulle mini pirunsarvet loppuelämäksi ;-). Leikkauksesta vuosi, ikää minulla 50v.

[/quote]

Minulla ikää 49v ja harkitsen silmäluomileikkausta. Ellen koko ajan kohota otsaani, olen tosi väsyneen ja vihaisen/tympeän näköinen. Epäilen että tarvitsen myös sen otsankohotuksen, pelkkä luominen korjaus ei riitä.

Ovatko nuo hiusrajan arvet kuinka näkyvät? Kauanko sinulla kesti toipua leikkauksesta?

Vierailija
5/7 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis tuon otsankohotuksen tulevan myös ns. vakiona. Yleensähän se ongelma tuntuu enemmän olevan ns. alikehittyneissä otsalihaksissa. Eikä niinkään luomissa. Tokihan ne luomet roikkuu sit samalla. Tarviiko niihin yläluomiin sit edes koskea jos otsan vain kohottaa? Luulis jäävän luonnollisemmaks.

Vierailija
6/7 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 30v, mutta kun se on meillä geeneissä ja tosin tupakointi on myös osasyy miksi lurpahti ennen aikoja,itse kustansin maksoi 1000e, ärsyttää vain se lääkäri, kun ei kuunnellut mun toiveita ja lopputulos epäonnistunut,se rasva luomen alla pitäisi jättää, koska se luonnostaan kohottaa kulmia,se roikkuva iho sen sijaan on se ongelma, mut kaikki plastiikkakirurgit ei tätä tajua,kävin cityklinikalla ja voin sanoa, että palvelu oli muutenkin surkeaa.

Vierailija
7/7 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue keskusteluja kuinka on käynyt ihmisille ketkä ovat cityklinikalla kasvojaan parannelleet