Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkat myöhässä, testi nega

Vierailija
17.04.2014 |

Mulla on menkat myöhässä nyt 6 päivää, normaalisti tosi tasainen kierto ollut melkein kaksi vuotta. Tein eilen testin ja Se oli negatiivinen. Raskaus on mahdollinen (keskeytetyllä mennään ja Se on toiminut yli vuoden). Aiemmasta raskaudesta näytti plussaa samana päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mitäs tässä nyt Pitäis ajatella

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uus testi pari päivää myöhemmin. Mulla oli aivan sama tilanne muutama viikko sitten ja uus testi näytti 3 pvä myöhemmin vahvaa plussaa

Vierailija
2/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 09:35"]

Mulla on menkat myöhässä nyt 6 päivää, normaalisti tosi tasainen kierto ollut melkein kaksi vuotta. Tein eilen testin ja Se oli negatiivinen. Raskaus on mahdollinen (keskeytetyllä mennään ja Se on toiminut yli vuoden). Aiemmasta raskaudesta näytti plussaa samana päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mitäs tässä nyt Pitäis ajatella

[/quote]

Onko sulla siis millainen ehkäsy? Ei ole, tuo keskeytetty toimii teillä raskauden ehkäsyyn vai mitenkä?

Onko toiveissa kuitenkin vauva?

Minkä ikäinen olet? Tämä ihan tuolla ajattelulla että miten kauan ajatellaan että kiertosi pysyy edes säännöllisenä. Siinä voi kuitenkin tulla muutoksia nuorellakin.

Entä omat toiveesi vauvasta? Onko ne olleet kokoajan samat tämän parin vuoden aikana? Että toivotte ettei seksistä tule lasta?
Tätä ei ole missään varmaan tutkittu mutta jotenkin kaveripiirissä kun olen seurannut naisia jotka toivoo raskautuvansa niin kiertoa seuraa tarkkaan ja kehosta hakeekin erilaisia merkkejä raskaudesta jo ennenkö kannattaa edes testata raskautta.

Oletko käynyt milloin papassa? Sukupuolitesteissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

o-ou ... Ei sillä, että raskaus olisi katastrofi, mutta ei se nyt ihan huippu aikaan tule, jos näin on :/ tosin tällä menetelmällä ei voi kuin syyttää itseään. Kumma juttu, kun oli ihan selkeä negatiivinen, ei edes haamun haamua. Eipä toisaalta ole mitään "oireitakaan" ei raskaudesta tai menkkojen alkamisesta..

-ap

Vierailija
4/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 09:35"]

[/quote]

Onko sulla siis millainen ehkäsy? Ei ole, tuo keskeytetty toimii teillä raskauden ehkäsyyn vai mitenkä?

Onko toiveissa kuitenkin vauva?

Minkä ikäinen olet? Tämä ihan tuolla ajattelulla että miten kauan ajatellaan että kiertosi pysyy edes säännöllisenä. Siinä voi kuitenkin tulla muutoksia nuorellakin.

Entä omat toiveesi vauvasta? Onko ne olleet kokoajan samat tämän parin vuoden aikana? Että toivotte ettei seksistä tule lasta?
Tätä ei ole missään varmaan tutkittu mutta jotenkin kaveripiirissä kun olen seurannut naisia jotka toivoo raskautuvansa niin kiertoa seuraa tarkkaan ja kehosta hakeekin erilaisia merkkejä raskaudesta jo ennenkö kannattaa edes testata raskautta.

Oletko käynyt milloin papassa? Sukupuolitesteissä?

[/quote]

keskeytetty ollut "ehkäisynä", e-pillerit ei oikein sopineet mulle ja on myös aurallista migreeniä.

Olen alle 30v ja yksi lapsi aiemmin. Raskaus ei tosiaan olisi kartastrofi, mutta ei se ihan toiveissa kuitenkaan ole. Vielä joku puolisen vuotta sitten oli vähän haaveissa, mutta nyt olen päässyt kokonaan vauvakuumeesta, mutta mies on alkanut puhumaan toisesta lapsesta. Itse en vielä halua..

Sukupuolitesteissä en ole käynyt, mutta ajattelen, että se ei ole tarpeellistakaan. Uskon, että mies ei ole käynyt vieraissa ja itse en ole. Papassa kävin vajaa vuosi sitten ja ne olivat kaikki ok.

Havahduin itse tähän, että menkat on myöhässä vasta eilen, kun laskin kalenterista edellisistä kuukautisista aikaa. Normaalisti on 28-29 päivää ja nyt on jo yli 36, joten melkein viikon myöhässä (jos päiviä +-2 kiertoon)

Vierailija
5/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut stressiä? Jos et ole ovuloinut tai sitten ovuloit myöhemmin kuin normaalisti?

Mulla on ainakin kaikissa raskauksissa ollut se, että kun menkkojen olis pitänyt alkaa niin on ollut menkkamaisia kipuja vatsassa vaikkei mitään varsinaisia  raskausoireita. Jos joskus on jäänyt ovulaatio välistä niin silloin yleensä on myöhästyneet menkat mutta ei ole ollut mitään menkkakipujakaan kuin vaan sitten kun ne myöhästyneet menkat ovat alkaneet.

Vierailija
6/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 5 siis ap

Vierailija
7/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:09"]

Onko ollut stressiä? Jos et ole ovuloinut tai sitten ovuloit myöhemmin kuin normaalisti?

Mulla on ainakin kaikissa raskauksissa ollut se, että kun menkkojen olis pitänyt alkaa niin on ollut menkkamaisia kipuja vatsassa vaikkei mitään varsinaisia  raskausoireita. Jos joskus on jäänyt ovulaatio välistä niin silloin yleensä on myöhästyneet menkat mutta ei ole ollut mitään menkkakipujakaan kuin vaan sitten kun ne myöhästyneet menkat ovat alkaneet.

[/quote]

ei pitäisi mitenkään erityisesti olla stressiä, on ollu rankempaakin :) sellasta pientä jomotusta on ollut tässä nyt melkein viikon, mutta en tiedä. En muista miten meni viimeksi, kun olin raskaana oliko mitään tuntemuksia. Ovulaatiosta en osaa sanoa nyt mitään, yleensä en tunne sitä ollenkaan. Se voi olla, että jos kierto on vaan pitkä. Meillä on toiminut keskeytetty kuitenkin yli vuoden, kumma jos nyt olisi yhtäkkiä raskaana ...

-ap

Vierailija
8/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli juuri 7 pv myöhässä ihan vaan stressin takia. Yleensä erittäin säännöllisesti tulee.

Vierailija
9/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla säännölliset menkat. Kerran pari tullut häiriö kiertoon ja ovat parhaimmillaan olleet 9pv myöhässä. :) jos raskaana olen ollut, on testi näyttänyt positiivista heti samana päivänä kun olisi kuulunutkin alkaa.

Vierailija
10/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:17"]

Mulla oli juuri 7 pv myöhässä ihan vaan stressin takia. Yleensä erittäin säännöllisesti tulee.

[/quote]

Jos oliskin vaan stressiä, jos keho sen tietää, vaikka ei  itse tiedostaisikaan :) yleensä vaan ollut niin tarkan säännöllinen kierto, että ihmetyttää.

Vierailija
11/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jälleen ap

Vierailija
12/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:09"]

[/quote]

ei pitäisi mitenkään erityisesti olla stressiä, on ollu rankempaakin :) sellasta pientä jomotusta on ollut tässä nyt melkein viikon, mutta en tiedä. En muista miten meni viimeksi, kun olin raskaana oliko mitään tuntemuksia. Ovulaatiosta en osaa sanoa nyt mitään, yleensä en tunne sitä ollenkaan. Se voi olla, että jos kierto on vaan pitkä. Meillä on toiminut keskeytetty kuitenkin yli vuoden, kumma jos nyt olisi yhtäkkiä raskaana ...

-ap

[/quote]

Mulla joskus mennyt kierto sekaisin ihan pienemmästäkin stressistä, mutta sun kannattaa tietenkin nyt vaan ottaa iisisti ja testata sitten parin päivän päästä uudelleen. Helpommin sanottu kuin tehty?

Meilläkin on ollut käytössä keskeytetty yhdyntä jo yhdeksän vuoden ajan onnistuneesti. Toki olen kerinnyt kaksi lastakin tässä välissä synyttää, mutta he olivat suunniteltuja ja saivatkin alkunsa ekasta yrityskierroksesta :)

Ihan turhaan sitä keskeytettyä yhdyntää parjataan.

Mutta jos olette lähteneet ns. toiselle kierrokselle ilman kunnon pesuja ja mies ei oo käynyt pissalla niin siinä tapauksessa ne touhutipat voivat sisältää siittiöitä, näin on mulle gyne selittänyt

Vierailija
13/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toiminut tähän asti ja lapsi tuli silloin, kun sitä yritettiin! Ei muistaakseni ollut "toista kierrosta" heti perään ;) Ehkä tää vaan on stressiä ja tämä tähän päälle, niin kierre on valmis! Ajattelin ottaa rauhassa pääsiäisen ja jos testais uudelleen sen jälkeen, jos ei menkat sieltä kuulu. Kiitos tsemppaavista viesteistä!

Mä olen samaa mieltä, keskeytetty on ainakin toiminut meillä! Tosin jos raskaus olisi katastrofi, niin sitten en kannata!

-ap

Vierailija
14/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 10:27"]

Meilläkin toiminut tähän asti ja lapsi tuli silloin, kun sitä yritettiin! Ei muistaakseni ollut "toista kierrosta" heti perään ;) Ehkä tää vaan on stressiä ja tämä tähän päälle, niin kierre on valmis! Ajattelin ottaa rauhassa pääsiäisen ja jos testais uudelleen sen jälkeen, jos ei menkat sieltä kuulu. Kiitos tsemppaavista viesteistä!

Mä olen samaa mieltä, keskeytetty on ainakin toiminut meillä! Tosin jos raskaus olisi katastrofi, niin sitten en kannata!

-ap

[/quote]

Joo en mä kyllä sitä kehtaa ystävilleni sanoa ääneen, että me mennään keskeytetyllä, mutta ihan luottavaisin mielin minä ja mieheni ollaan oltu tän kanssa.

En tietenkään suosittelis tätä sellaiselle jolle raskaus olis ihan katastrofi mutta muuten kyllä. Itselleni ei e-pillerit sovi ja kuparikierukka ei pysynyt paikallaan vaikka kokeiltiin kolmekin kertaa, kondomeille olen allerginen joten tää tuntui paremmalta kuin ns. varmat päivät.

Vierailija
15/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, menkat jäi pois vaikka kierto todella tarkka, ei raskausoireita. Sillä erolla, että ehkäisynä pillerit. Menkat voi kuulemma jäädä muutenkin vaan välillä pois, stressin, laihtumisen, elämänmuutoksien tms. vuoksi. Mulla oli kolme raskaustestiä täysin negaa. Ens menkkoja ootellessa, tee sä uusi testi muutaman pv päästä ja jos on nega niin jää odottamaan seuraavia menkkoja. 

Vierailija
16/16 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä stressaa se, että on tiedossa pääsiäisen jälkeen muutamat kosteat juhlat. En todella halua raskaana ollessa juoda, mutta jos testi näyttää negaa, niin raskaus ei kai ole todennäköinen.. Pitää tehdä testi ennen ensi viikon juhlia, niin saa mielenrauhan ja voi hyvillä mielin juhlia :)

Mitään elämänmuutosta  ei ole, normaalistu urheilen ja olen normaalipainoinen. Ei pitäisi olla mitään tällaista syytä taustalla.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme