Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies enkä hyväksy/ymmärrä irtosuhteita

Vierailija
17.04.2014 |

En ymmärrä, kuinka kukaan voi irroittaa seksiä ihmisistä ja arvostella sitä kuin kyseessä olisi suoritus välineineen? Minua ainakin ihmetyttää sellainen ajattelu enkä kykene sitä ymmärtämään. Olen aina ollut kiinnostuneempi siitä, kuka seksikumppanini on ja jos on ihmisenä viehättävä kaikinpuolin, en haluaisikaan pelkää irtosuhdetta. Kahden toisiaan rakastavan tai toisistaan välittävän ihmisen kohtaaminenhan siinä pitäisi olla kyseessä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ymmärrä minäkään. Av antaa maailmasta väärän ja sairaan kuvan.

Vierailija
2/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen aina ollut kiinnostuneempi siitä, kuka seksikumppanini on ja jos on ihmisenä viehättävä kaikinpuolin, en haluaisikaan pelkää irtosuhdetta."

Kuinka monta treffikertaa tähän kohdallasi voit kuvitella n. menevän, että varmistut tästä "ihmisenä viehättävä kaikinpuolin" ja että haluat suhdetta? Voitko kuvitella seksiä ennen kuin olet tutustunut hyvin muihin puoliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä sillä lisäyksellä, että seksi on aviopuolisoiden välinen kaunis ja ihana asia. Seksi ilman elämänmittaista sitoutumista on väärin itseä ja kumppania kohtaan.

Vierailija
4/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 04:44"]

"Olen aina ollut kiinnostuneempi siitä, kuka seksikumppanini on ja jos on ihmisenä viehättävä kaikinpuolin, en haluaisikaan pelkää irtosuhdetta."

Kuinka monta treffikertaa tähän kohdallasi voit kuvitella n. menevän, että varmistut tästä "ihmisenä viehättävä kaikinpuolin" ja että haluat suhdetta? Voitko kuvitella seksiä ennen kuin olet tutustunut hyvin muihin puoliin?

[/quote]

Ap tarkoitti varmaankin ettei ymmärrä seksin näkemistä ihmisistä irrallisena ja kertakäyttöisenä. Itsekin viehätyn seksuaalisesti ihmisestä, en siis yksittäisistä ominaisuuksista vaan koko paketti ratkaisee.

Vierailija
5/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 04:48"]

[/quote]

Ap tarkoitti varmaankin ettei ymmärrä seksin näkemistä ihmisistä irrallisena ja kertakäyttöisenä. Itsekin viehätyn seksuaalisesti ihmisestä, en siis yksittäisistä ominaisuuksista vaan koko paketti ratkaisee.

[/quote]

Entä jos vaikka sattumalta tapaa baarissa mukavan oloisen ja seksikkään miehen. Juttu jatkuu, mennään jatkoille ja lopulta käy niin, että yhteiseen sänkyyn. Tutustumisaikaa tuota ennen vaikka muutamia tunteja. Onkos tuo nyt sitten sillä hetkellä irtoseksiä? Heh...vai määräytyykö se sen mukaan miten juttu mahdollisesti seuraavana päivänä jatkuu?. Tuossa vaiheessa kun nyt ei takuulla olla tutustuttu vielä kun todella pintapuolisesti.

Vierailija
6/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 05:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 04:48"]

[/quote]

[/quote]

Entä jos vaikka sattumalta tapaa baarissa mukavan oloisen ja seksikkään miehen. Juttu jatkuu, mennään jatkoille ja lopulta käy niin, että yhteiseen sänkyyn. Tutustumisaikaa tuota ennen vaikka muutamia tunteja. Onkos tuo nyt sitten sillä hetkellä irtoseksiä? Heh...vai määräytyykö se sen mukaan miten juttu mahdollisesti seuraavana päivänä jatkuu?. Tuossa vaiheessa kun nyt ei takuulla olla tutustuttu vielä kun todella pintapuolisesti.

[/quote]

Itse en ainakaan tykkäisi ajatuksesta. Osa ei ole irtosuhteista nauttivia, ei tarvitsekaan.

Vierailija
7/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tapaamiskertaa vaaditaan? Saako viiden tapaamiskerran jälkeen harrastaa seksiä kivan miehen kanssa vai luokitellaanko vieläkin huoraksi?

Vierailija
8/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy/ymmärrä, ja pyh sanon minä! Ihan jokaisen oma asia miten seksihommansa hoitaa ei siihen muiden hyväksymistä ja ymmärrystä tarvita.

Vierailija
9/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen irtosuhteista lähes joka kerta saanut sitä mitä olen halunnutkin, eli helvetin hyvää ja tunteetonta seksiä. Parasta se on silloin, kun toinen on mielestäni seksikäs, mutta myös harvinaisen rasittava tapaus.

Vierailija
10/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehissä varmasti enemmistöä, ap.

Itselläni taas ongelma on niinpäin että vuosien sinkkuilun jälkeen on vaikeaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa josta välittää.

Haluaisin vaan tuhmaa, irstasta, rajuakin seksiä jonkun lihakimpaleen kanssa kuten olen tähänkin asti nämä hommat hoitanut, ilman tunteita, pelkkää kiimaa.

Jotenkin vaikeaa nähdä uutta kumppaniani sexynä kun se on niin kiltti!

Vierailija
11/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Onneksi siis meillä on vapaus olla harrastamatta irtosuhteita. 

Vierailija
12/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös vapaus harrastaa irtosuhteita. Tai vapaus syödä mansikkaa. Mitäs kaikkia vapauksia onkaan?

Vierailija
13/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh suomalaiset naiset on niin helppoja, onko edes ihme, etteivät voi elää parisuhteessa onnellisesti tai jos voivat, niin sekin pitkän ja tuskallisen etsimisen jälkeen.

Vierailija
14/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä jos heti eka kerralla pitää olla reva auki. Täytyy säästää kunnes löytää sen oikean.

Vierailija
15/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:54"]

En minäkään ymmärrä jos heti eka kerralla pitää olla reva auki. Täytyy säästää kunnes löytää sen oikean.

[/quote]

- Vähintään 1/2 vuotta seurustelua ja toiseen tutustumista

- Avioliiton solmiminen

Sen jälkeen sallitaan yhdyntä. Kaikkia sitä ennen harrastettava seksi on irtosuhdetta.

Vierailija
16/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajatella kun ihmiset on erilaisia.

T. Vain yhden ja saman ihmisen kanssa ollut nainen, joka ymmärtää vallan hyvin että ihmiset voivat ilolla harrastaa yhden illan juttuja

Vierailija
17/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti irtoseksissäkin on eroavaisuuksia. Moni voi tuntea kumppaninsa vaikka työpaikalta. Ei se ole aina känniääliöiden touhua vaan?

Vierailija
18/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joko homo tai tossukka.

Vierailija
19/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:55"]

Luultavasti irtoseksissäkin on eroavaisuuksia. Moni voi tuntea kumppaninsa vaikka työpaikalta. Ei se ole aina känniääliöiden touhua vaan?

[/quote]

Ihanko tosiaan meinasit, että (känninen) irtoseksi työkaverin kanssa ei ole ääliömäistä?

Vierailija
20/20 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja en ymmärrä konservatiivisia ihmisiä. Tässä on varmaan joku eroavaisuus aivokemiassa. Antaa ihmisten tehdä mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi