Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYSVÄEN VIIKONLOPPUhöpinät**

29.07.2006 |

Pinoon ahkerasti! :)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankkis, niiiiiin tyypillistä tuo miehesi toiminta. Uskon että ärsyttää, ottaa päähän, pistää vihaksi. Miehillä yksinkertaisesti täytyy olla erilainen siisteyskäsitys, tai eivät vaan välitä ja ottavat kodinhoidon (siis minkä??) rennoin rantein. Pitäisi kai itsekin jotakin siitä oppia .. joku kultainen keskitie, että tosiaan kun on joskus harvoin sitä aivan omaa aikaa ja rauhaa omassa kodissa, ei käyttäisi sitä siivoten ja järjestellen. Mutta kun .. Niin, ei ne tavarat itse kulje paikoilleen ....

Minäkään en osaa tuohon lapsenlapsi asiaan kommentoida kun meillä myös se tilanne että tyttönen toistaiseksi ainut lapsenlapsi.

Enkelille lepoa ja voimia masuvauvan kanssa! Ihana mies sinulla kun huolehtii noin.

Kukkuu, samoja tunnelmia oli kyllä minullakin tyttösen vauva-aikana paljonkin. Ja kun oli vain se yksi ... Mutta välillä tuli tunne, että jotakin muutakin pliiis kuin tätä, että saisin tehdä näillä käsilläni muutakin - siis jotakin ihan itseänikin varten. Ei se kiittämättömyyttä ole, inhimillistä - ja väsymystä. Voimia!

Jatulle hali vauvahaaveiden keskellä!

Tea, erittäin hyvä idea! Minä nimittäin hyydyn yleensä niinä päivinä kun tiedän miehen olevan koko päivän poissa - ensin töissä ja sitten treeneissä/pelissä. Juuri se iltapäivä/alkuilta tuntuu niin tympeälle. Voin ilomielin lähteä paikallispuistotreffeille iltapäivän iloksi. Mitkä päivät sun mies yleensä on urheilupuuhissaan? Laitetaanhan s.postia!

Meillä nuo miehen pelihommat ovat näin kesäaikaan kiihkeimillään - treenit + pelit saattavat viedä viikosta neljäkin iltaa tai päivää. Esim. tällä viikolla ke oli peli, to treenit, tänään treenit ja huomenna peli ... Treenit kestävät pari tuntia mutta peli-ilta onkin sitten 16-21 jos on kotipeli. Pelimatkat venyttävät kaiken puoleen yöhön tai niinkuin huomenna, on 12-24 poissa (sunnilleen näin). Huoh. Ei olisi minusta ammattiurheilijan vaimoksi. Talviaikaan on onneksi väljempää - treenejä ei ole kuin 2-3 kertaa viikossa.

Nyt minulla on omaa aikaa :) Mies lähti tytön kanssa ulos ja saan nauttia - teen todellakin jotakin muuta kuin kodinhoitoa tällä hetkellä. Heittäydyn laataksi sohvalle kirjan kanssa. Iltapäivän saankin olla taasen peli-leskenä.

Olikohan Pilellä kiva ilta?

Alli

Vierailija
22/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää selain auki ja päivitän vaan sivut, mutta usein tulee laitettua kiinni ja tosiaankin käyn sen 10 kertaa päivässä kurkkimassa viestejä. Tänään jo luulin erehtyneeni jonkun toisen päivän pinoon, kun viestejä olikin näin paljon:)

Tytöt nukkui ihan hyvin yön. Heräsivät aikasin, mutta ei kai noita megaöitä voikaan jatkuvasti riittää.

Minä olen siivonnut hulluna. Kaikenlaista krääsää ja sikana pölyä löytyy, kun vähän siirtää huonekaluja:) Ja kerrankin meidän sängynalunen on täysin tyhjä! Pinniksen ollessa huoneessa tilaa oli niin vähän, etten jaksanut kaivella miehen lehtiä ja kirjoja sängyn alta (eikä mies varmaan niitä enää tajunnut siellä olevankaan!). Nyt pääsi kunnolla imuroimaan sängynalusenkin. Työhuoneen seinälle tuli vapaa vajaa metrinen kolo. Heti rupesin miettimään, jos hankkiskin tänne uudet hyllyt/kaapit ja siirtäis ton yhden olohuoneeseen. Noita Ikean Billyjä kun ei enää saa kirsikan värisinä ja olohuoneen hyllyistä alkaa loppua tila. Hmm... :)

Nyt tekemään ruokaa. Mies on lasten kanssa ostoksilla. Taas menee varmaan se satanen jonka sain kulumaan eilen jo ruokakauppaan:( Tänään listalla koiranruokaa, tarhatossut, vaippoja yms. " kallista" .

Lähtiskö kukaan terassikierrokselle joku viikonloppu??? Pari seuraavaa ois ainakin mahdollisia mulle:)

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon bataatti-kesäkurpitsa-(parsakaali)-jauheliha-keiton tyrkyttäminen Nöösälle tuotti eilen vihdoin tulosta. Söi viisi lusikallista. Kipii! Sitkeästi näköjään kun tarjoilee, niin Nöösä lopulta uskaltautuu ja tottuu maistamaan uutta. Aikamoinen homma vain, kun joka ruokamuodon kanssa sama homma ja välillä tuntuu, että tekee roskikselle ruuat, kun kaksi viikkoa vie ennen kuin edes maistaa.

T-P:lle haleja! Meilläkin kovaa uhmaa nukuttamishetkissä. Vertaistukea lähtee täältä.

Ankkikselle erityisen paljon haleja ja voimia. Ne miehet¿ Isovanhempien käytös ärsyttää puolestasi suunnattomasti, nimimerkillä aina sisarustensa kanssa huonommassa asemassa isovanhemmille ollut. Mietin, oletko asiasta puhunut suoraan vanhemmillesi. Onnistuisiko se? Jospa eivät huomaa käytöstään.

Kukkuulle jaksua. Kyllä saa olla väsynyt, ei se tarkoita, että olisi kiittämätön. Halauksia.

Täällä pitäisi taas pakata laukku hoitoon. Mietin vain, että kuinka monet vaihtovaatteet laitan mukaan juuri kuivaksi oppineelle neitokaiselle. Kotona sattuu vahinkoja enää harvoin, mutta hoidossa voi ainakin aluksi olla eri juttu.

Yöt jatkaa samaa rataa. Kiitän tuesta ja jaksuista.

Nyt puutarha-asioiden kimppuun. Jaksua kaikille! Smuik! =)

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
24/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, kun on paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon luettavaa.

Ynis, saitko s-postia? Yritin tuossa kiireessä tänä aamuna laittaa vihdoinkin sen osoitteen.

Enkelille toivon jaksamista. Ihana höpöttelijä tuo Nea ;) Tuli heti mieleen, että olen itse kutsunut itseäni pienenä Iita Mikkoseksi, joka ei todellakaan ole lähelläkään omaa nimeäni. Esimerkiksi kummisetäni kutsuu minua vieläkin sillä nimellä...

Meilläkin olisi tarkoitus siirtää T isojen poikien sänkyyn nukkumaan. Ens viikonloppuna lähdetään käymään Joensuussa ja tuodaan sieltä samalla reissulla kaksi samanlaista lastensänkyä tullessaan, T ja Neiti sitten myöhemmin saavat ne sitten omaan huoneeseen. Ne on sellaiset sängyt, että ne saa tarvittaessa kerrossängyksi. Ajattelin heti, että sitten isompana se voikin olla hyvä, niin saa huoneeseen lisää tilaa.

Hyviä juhlia juhlijoille!

Ankkikselle sympatialähetys****

T-P: meilläkin noustiin jo puoli seiskalta. Herätyksiä oli viime yönä vain 5, Neitin syötin kolmesti (vaikka olin jo päättänyt että baari on kiinni) ja jostain syystä T huuteli myös kahteen otteeseen. Kiitettävä saldo noin niin kuin 7 tunnin yöksi.... Oulussa on muuten ihania shoppailupaikkoja, harmi vaan kun liian harvoin nykyisellään pääsee ihan oikeasti ostoksille.

Mimmulillle intoa puutarhanlaittoon! Meikän kasvimaalla muuten kasvaa jo mansikoita, herneitä, sipulia ja perunakin jo kukkii. En taidakaan olla niin toivoton tapaus.

Jep jep, lähden raivaamaan keittiötä (huomaatteko, pinoilu voittaa siivoamisen...) ja valmistelemaan salaatteja. Grillataan ja saunotaan tänään kavereiden kanssa. Huomenna sitten tupareihin ja kaverin lasten syntymäpäiville. Taitaa dieetti kyllä kärsiä...

Mimmu ja lapset

Ps. Käytiin toissa iltana T:n kanssa tivolissa. Oli muuten ihan onnessaan. Nyt katselee telkkarista kaikkia huvipuistomainoksia silmät kiiluen ja sanoo " tivo" = tivoli.

Ai niin, tiedättekö mikä muuten on kääkä?

Vierailija
25/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynis, laitoin sulle s.postia!

Mimmuli, onnea erävoitosta! Huh, olet kyllä varsinainen taistelijaluonne, siis tarkoitan " taistelija" hyvällä sävyllä: sitkeä ja sisukas!

Ja kateellisena luen Nöösän ja Nean vaipattomuudesta. Onnea oikeasti päiväkuiville tytöille! Onko yöllä vielä vaippa vai jäämässä sekin jo pois? Meillä potta saa tällä hetkellä aikaan huutoa, eikä kärsivällisyys tytöllä riitä kuin noin 5 sekunttiin. Huoh .. Oppiikohan tuo koskaan? Pari kertaa kyllä tehnyt niin, että ilmoittanut " pissa" ja jaksanut istua potalla niin että se sinne lirahtaa. Ja kyllä on sen jälkeen tyttöä kehuttu kuin olisi Nobelin rauhanpalkinnon saanut! Muutaman kerran ilmoittanut myös " kakka" mutta se nyt on tarkoittanut sitä, että " tuli jo" . Ehkä siellä päiväkodissa sitten .. kun muutkin ..

Tytöllä kovaa uhmaa päällänsä. Ei suostu syömään lounasta, kiljuu " jätskiä, jätskiä" . Söi ehkä puolikkaan ruisleivän lounaaksi. Huoh. Ehkä välipala sitten taas maistuu. Nukkumaanmeno ei meillä aiheuta huutoja mutta syömistilanteet ovat välillä todella rasittavia.

Alli

Vierailija
26/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen, jos Ankkis vielä haluaa vaihtaa osotettaan. Sain Mimmu siis postia. Ja Allillekin vastasin jo:)

Meille tulee mun vanhemmat grillaamaan tänään. Toivottavasti tulevat ajoissa, kun isä on töissä joka päivä ja kiirettä pitää.

Tuli muuten mieleen tosta isovanhempien puolueellisuudesta, että onko kenelläkään niin päin, että ollaan mustasukkaisia toisista isovanhemmista? Meidän äiti tokaisi, kun kerroin viikolla olevamme taas appivanhempien mökillä, että sinnekö te taas menitte. Äänensävy tosi negatiivinen ja pettynyt. Minneköhän ois pitänyt mennä, teki mieli sanoa. Heillä kun ei itsellään ole mökkiä jonne mennä eikä hotelleissa voi jatkuvasti yöpyä. Meillä on myös usein sellainen olo, että äiti on katkera, kun asutaan appivanhempien lähellä. Ei tosin naapurustoonsa meitä haluais, kun seutu on alkanut mennä niin surkeaksi, mutta ilmeisesti häiritsee, kun appivanhemmat on melkeen naapurissa. Ei äiti varsinaisesti ole mitään sanonut, mutta tiedän luonteen ja voin kuvitella ne ajatukset.

T: Ynis jonka unelma just nyt vois olla viettää leppoisaa aikaa hyvän ruuan ja juoman kera ilman mitään ylimääräistä mietittävää! :)

Vierailija
27/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yniksen terassikutsusta. Lähen, lähen. Ensi tai seuraava vkl käy.

Eilen oli kivaa. Nähtiin myös Ville Valo.

Tänänä miehellä jo ajat sitten sovittu poikienilta. Ajattelin käydä lasten kanssa ostamaassa kunnon lettupannun ja paistella vähän lettuja.

Miten pojista saatais kasvatettua siistejä miehiä? Kyllä niitäkin on. Oon kuullu. Mun mies on ainakin lellitty pilalle ja se ei ole koskaan joutunut kotonaan tekemään mitään. Mies tekee kotihommia, jos pyydän. Kynnys tarttua imuriin omatoimisesti on kyllä suuri. Mun poissa ollessani ei kyllä onneksi sotke, joskus jopa siivoaa, tosi harvemmin.

Minä avaan myös pinon noin 100 x päivässä, vaikken mitään kirjotakkaan.

Pilette

Vierailija
28/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pile, ensi perjantai on jo suunnitteilla:) Laitan s-postia, kun päivitän ensin osotteet jossain vaiheessa...

Vierailija
29/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pujottelee porukan seassa hiki päässä*

Meilläkin söi Antsa eilen illalla itse pikku kärryihin lastaamansa naminamin :) Maidot täytyy pojan aina saada lastata omiin kärryihinsä.

Vertaistuke täältäkin Ankkikselle sotkijamiehen vaimolta nimim. " erittäin laiska siivoaja...Antsan lelut olohuoneen lattialla tuijottavat syyttävästi ja imuri huutaa siivouskomerossa"

Hiekkalaatikkoleikit ovat tällä hetkellä Antsan suosiossa. Onneksi meillä on hiekkalaatikko keinuineen muutama metri etuovelta. Minä olen niin laiska leikkimään, että laitan isommat lapset pikkuveljensä kanssa leikkimään (ja leikkiihän tuo itsekseenkin) ja istun itse vieressä lukemassa (taas olen saanut pari romaania pitkästä aikaa luettua :))

Juu, ei meillä pottailu tosiaankaan maistu vielä. Kahden sanan " lauseita" poika jo päästelee (mutteivät ulkopuoliset niitä ehkä ymmärrä). Omia sanoja on valtavasti.

Mukavaa lauantaita!

Laiska Saamuska :)

Vierailija
30/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksessä kävin tosi pikasee,Lidlissä ja Stockalla..tääl ei tapahtunu sil aikaa mitää!Mies syötti lapset (tein ruuan ennen lähtöö)mut astiat on pöydällä!Joo se siisteyskäsitys on kadonnu joskus johonki!!!

T-P:Kiva et kisut on päässy hoitoo,toivottavasti myös kodit löytyy!

Ynis:Laitatko mulleki terassi mailit?Jos sopii aikatauluu ni tulisin ainaki piipahtaa..

Meillä mun vanhemmat käy usien ,miehen ei juuri koskaan...Molemmille lapset on ainoita.

Ihanaa Mimmuli et on edistystä Nöösän ruokailussa!

Meiilä potailu menee takapakkia.Typy ei vaan malta.Ennen joka vaipan vaiholla tei pottaa pisut mut nyt ei istuminen kiinnostaa..kulkee potan kans ympäri vessaa ja tahtoo pöntölle ja potalle ees taas!!JA vaippa firmat tykkää!!

Täytyy laittaa typy unille ja käydä ite syömää nakkisoppaa..

jatu

Vierailija
31/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin käyn nostamassa noita kurkkijalukuja, vaik kädet ei ole näille näppikselle kirjoittamaan kyenneet:)

nyt minut kirvoitti terassihuhuilu:D joo Ynis,Pile, minä voisin kans - Jatu (kun me ei oo tähän lähelle päästy)?

lyhytomanapa: olen kirjoittanut kirjallista suurtyötäni (sic, otsikko) vaikka en läheskään niin paljon kuin piti. pojat ja mieskin ovat olleet maalla koko viikon (palaavat ma, on kamala ikävä, vaikk toisaalta ihana olla yksin kotona). mulla meni alkuviikko kuitenkin terveyshuolissa. vuotohäiriöitä ja menin työterv.lekurille joka määräsi labraan (tulehdus ja karsee ab-kuuri) mutta ei kliinistä tutkimusta!!! koska ab:stä huolimatta vuoto ei lakannut menin omalle ihanalle gynelle (JOKA NAISEN PERUSOIKEUS). kysta ja hormoonihäiriö paljastuivat - ja sitten rupesinkin itkemään, kun gyne kyseli, onkohan häiriön takana stressi! vuodatin koko paskan (siis työn - ne kaikki , muk.luk. ja erit. kodinhoito-, väsymyksen, huonon omantunnon äitinä ja vaimona olemisesta...).

Pari päivää on sitten itksekellyt - stressin laukeaminen? - ja tehnyt siinä sivussa töitä, mitä nyt sumusilmiltä olen kyennyt. Ja tajunnut, että yksi ongelma on se että ilo työstäni puuttuu tyystin ja se heijastuu kaikkeen.

Niin että Ankkis, ja muut, tämän ikuinen kodinhoidon taistelukenttä on kovinkovin tuttua....

-*-

Ihana oli T-P lukea että kisut pääsivät turvapaikkaan!

Jatulle myötätuntoa vauvanvaaterintamalle! (mihin niitä vaatteita voi toimittaa, meil on kamala pino?)

Huonosti nukkuville paljonpaljon lämpimiä (=myötätuntoisia, ei viittausta säähän) ajatuksia.

Apua, mulla ei ole mitään kerrottavaa lapsukaisistani, kun ovat kaukana. Ovatko jo vieraantuineita äidistään, tunnistavatko minut kun menen vastaan asemalle? Keksinkö heille sanottavaa? Mitä 2-vuotiaat syövät? Entä 7-vuotiaat? apua.

simam

Vierailija
32/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mukaan! Menen päivittämään s-postit, että saan laittaa aiheesta viestiä kaikille:)

Simamille jaksua! Toivottavasti jokin auttais purkamaan stressiä ja estäis sen kehittymistä. Mikähän se jokin ois, en osaa sanoa:(

Vierailija
33/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simamille hali ja jaksuja. Kiva jos nähdään :)

Meillä loma on kirvoittanut aikamoiset tappelut kodinhoidosta ja lastenkin hoidosta. Meillä kun lapset pyytävät ensisijaiseti multa ruokaa, apua, lohtua, syliä yms. Jos en ole paikalla, kaikki sujuu hyvin ja lapsilla on kivaa. Yleensä leikkivät ensi isin kanssa, mutta sitten leikkivät pitkät pätkät keskenään. Kun astun ovesta sisään, niin molemmat ovat kimpussa. Näin ei käy kun mies tulee kotiin. Mä ahdistun siitä kun tuntuu, että päävastuu on mulla, aina. Mies on vähän sitä mieltä, että itekin voisin vaikuttaa asiaan. Joten olenkin päättnyt olla enemmän pois kotoa :)

Siivoukseen on tosiaan auttanut se, että käy siivooja, ja nyt kun siivoojakin on ollut lomalla, on tästä aiheesta saanut tapella. Mulla on vielä se pahatapa, että jos muuten nyppii, aloitan siivousnalkutuksen. Sotkut ei muuten ärsytä yhtään, kun on vaikka vasta rakastunut :).

Meillä on ollut myös keskustelua lastenhoitorumbasta. Mies on toki valmis tekemään osuutensa, mutta hänellä tuntuu olevan aika paljon PAKOLLISIA menoja. Kalenterit täytyy synkata ja mieskin tietää sen, että mun on pakko olla töissä (toisin kuin ollessani yo:lla, jolloin työaika oli todella joustava) ja panostaa nyt työhöni. Miehellä on kuitenkin todella vakaa ja varma asema yrityksessä ja mahdollisuus sanella vähän edes ehtoja. Pelottaa, että vaikka me molemmat ymmärrämme tilanteen, niin loppupeleissä mä on olen se joka juoksee viideksi hakemaan lapset päiväkodista ja meen kauppaan huutavien ja väsyneiden lasten kanssa. Huhuh. Mutta onneksi en meinaa suostua. Näin, tässä se tuli, kaikki mikä mua vaivaa ja valvottaa...

Tulipa hyvä olo :)

Vierailija
34/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt Öttistä, eikä koko päivän aikana ehditty kuin kolmeen kauppaan. Taitaa olla ennätys, että niin vähän kierreltiin. Käytiin kuitenkin bussiajelulla lähiössä ja muutenkin katseltiin paikkoja, joissa ei normaalisti tule käytyä, Syömäänkään ei ehditty kuin entisen Cittarin Heseen ja hoidoissakaan ei käyty. Hyvin saatiin kuitenkin aika kulumaan :-)

Ankkis: tunnistan ihan liian hyvin eiliset siistiyskirjoituksesi. Miehet vain osaavat ottaa omaa aikaa ihan itselleen eikä niitä hirveästi huoleta mitä sen jälkeen.

Perjantaiterassia voisin kokeilla :-) Katsotaan onnistuuko kotoa lähtö!

Typyn uhma oli muutaman viikon kadoksissa, mutta nyt on taas selvä tahtokausi alkanut. Minä ja minun sanat ovat hänellä ahkerassa käytössä. Etenkin äiti ei saa sanoa mitään poikkipuolista sanaa, neiti ei edes kuuntele, vaan naama vääntyy samantien ulvomisasentoon. Hiukkasen rasittavaa :-(

Toinen rasittavuus on päiväunet ja unille meno. Ei haluaisi nukkua edes aikuisten aikaan. Onneksi Typy nukkuu kyllä nykyisin yleensä hyvin sitten kun nukahtaa. Joskus meillä on jopa ei-rikkonaisia öitä :-) (Yöjaksamista Mimmu & Mimmuli!)

Kala paistuu uunissa, menen vahtimaan.

Keilin

Vierailija
35/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun eka kappale oli kuin suoraan meidän elämästä! Ihan sama homma meillä ja se on oikeasti tosi väsyttävää, vaikka onhan se kiva olla lapsille se nro 1. Miestä hihkutaan, kun tulee töistä ja silti roikutaan mun sylissä. Minä kun tulen kotiin, niin mun kimppuun tullaan heti. Todellakin olen päävastuullinen ja se alkoi loman aikana pari kertaa jo ärsyttää (vaikkei ihan tappelua saatukaan aikaseksi).

Mennään terassille hautomaan suunnitelmia tilanteen muuttamiseksi:)

Vierailija
36/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun eka kappale oli kuin suoraan meidän elämästä! Ihan sama homma meillä ja se on oikeasti tosi väsyttävää, vaikka onhan se kiva olla lapsille se nro 1. Miestä hihkutaan, kun tulee töistä ja silti roikutaan mun sylissä. Minä kun tulen kotiin, niin mun kimppuun tullaan heti. Todellakin olen päävastuullinen ja se alkoi loman aikana pari kertaa jo ärsyttää (vaikkei ihan tappelua saatukaan aikaseksi).

Mennään terassille hautomaan suunnitelmia tilanteen muuttamiseksi:)

Vierailija
37/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveidet Bårgååsta! Päästiin sittenkin, jee. Saaliina intiaanisokeria, Ruskovillan ei-niin-halpoja-mutta-ylellisiä-ja-varmasti-tehokkaita harsoja. Suurin ilo oli ostaa niitä siitä kauniista ja tervehenkisestä vanhan kaupungin ekopuodista. Yltäkylläistä.

Isovanhemmat - Ankkiksen ja Yniksen mietteet molemmat tuttuja. Eipä siitä sen enempää, paitsi kuitenkin. Meidän porukasta huolitaan esikoinen hoitoon, serkkutyttö on lähes aina samaan aikaan hoidossa. Kukkasta ei hoida muut kuin miehen sisko ja meidän äiti. Voihan kateus. Meidän äiti taas epäilemättä joskus katkera, kun ollaan juhlapyhinä paljon miehen kuvioissa. NEljä seinää rupee kaatumaan päälle, jos isäni ja minä ollaan samassa rakennuksessa, ei voi olla.

Jotain muuta, minä voisin tulla nti Ihmeen kanssa terdelle jos aikataulut sopii eli päiväkseltään.

Kukkanen kovin uhmakas, vai minä känkkäränkkä? Jommin kummin.

Poistuu hän, Pirkkalehden pariin. Imuri - mikä se on?

Kukkuu

Vierailija
38/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pinnasänky aiheuttaa kaameeta huutoa, joka jatkuessaan päättyy oksentamiseen. Muutenkin olis jo aika hankkia oikea sänky :). Kerrossänky olis ajatuksena, kun säästää vähän tilaa. Mutta kylläpä ovatkin kalliita, yksi 500 helahtaa helposti. Mutta tänään bongasin lehdestä, että jollain on myynnissä Unipuu-kerrossänky, vieläpä ihan meidän lähellä. Tiistaina mennään kattomaan ja toivottavasti päästään kauppoihin.

Jospa nukatamisrumba sängyn myötä vähenisi. Tai ei meillä mitään rumbaa ole, mutta lapset nukahtavat meidän sänkyyn suloisesti vierekkäin ;). Otso toivoi, että saisivat nukkua siellä koko yön. Hänkään ei keksinyt, missä äiti ja isi sitten nukkuisivat. Mies totesikin kerrossängystä, että hyvä et on täyspitkä, niin me vanhemmat voimme sitten nukkua siinä :).

Kukkuu ja T@hti ovat niin reippaita, jaksavat kestovaippaillakin. Upeaa.

PIude

Vierailija
39/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sanoa jotain, että jään kiinni taas pinon avaamisesta:)

Äiti ja isä kävi, olivat korkeintaan 2h ja sitten oli taas kiire. Eli miksi valittavat, jos ollaan enemmän tekemisissä appivanhempien kanssa. Luulen, että äidillä on tylsää, kun isä tekee koko ajan töitä. Siitä poru.

Piti antaa äidille pihalta kukkia mukaan, mutta unohdin tietty:(

Vierailija
40/61 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja pino. Terassikutsuun vastaan kyllä vaikken siellä päin olekaan:) Harmi.

Saatiin tänään ostettua Onnille sänky. Ensin jo meinattiin Sotkasta ostaa, maksoi 160e, kun toisessa maksoivat 250-300e. Mutta nitkuttelu ja heiluttelu osoitti Sotkan sängyn melkoisen heppoiseksi ja Kodin Anttilasta sitten ostettin 140 sänky. Patja, petari, sänky sekä kahden istuttava lasten nojatuoli yhteensä sen 250e. Joten vaikka tuokin on paljon rahaa, katson meidän saaneen tuohon rahaan aika paljon. Oli pakko ostaa tuo kahden istuttava nojatuoli. Onnilla on täällä oma käytössä ja ne serkkunsa kanssa istuu siinä aina vierekkäin. Nyt on sitten enemmän tilaa ja mehän viedään tuo Onnin tuoli muuttaessa mukanamme. Onni oli nojatuolista ihan innoissaan, meni heti makaamaan siihen.

Kade Pilelle, kun Valon oli nähnyt:) Siinä mies minun makuun.

Nyt kai pitää valmistautua saunomaan. Joten tämä jäi lyhyeen.

T-P