Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää ripsiväriä

Vierailija
17.04.2014 |

Sellainen ripsari, joka pitää taivutetut ripset taivutettuina, ei pakuunnu eikä varise?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein mikä tahansa vedenkestävä väri.

Vierailija
2/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 00:04"]

Melkein mikä tahansa vedenkestävä väri.

[/quote]

Mulla oli yksi Lumene Natural Coden vedenkestävä ja se oli tosi hyvä, mutta käsittääkseni sitä ei enää valmisteta. Onko suositusta mistään merkistä?

Onko hyviä ei-vedenkestäviä ripsareita? Vedenkestävien ripsarien poistaminen on vähän työläämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esim ihan L'Orealin Million Lashes toimii hyvin, samoin Max Factorin Masterpiece. Masterpiecestä varsinkin myös ei-vedenkestävä pysyy erittäin hyvin.

Vierailija
4/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin calorie 2000 on todella hyvä. Kokeilen joskus muita, mutta päädyn aina takaisin tuohon ripsariin. Muissa meikeissä käytän chanelia.

Vierailija
5/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome doll eyes

Vierailija
6/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 itkun-ja sateenkestävä. Pestään 38 ja yli asteisella vedellä pois. Paras ripsari, muuta ei ole tullut yli 10v käytettyä!

Vierailija
7/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 itkun-ja sateenkestävä. Pestään 38 ja yli asteisella vedellä pois. Paras ripsari, muuta ei ole tullut yli 10v käytettyä!

Vierailija
8/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai ok, mutta tekee platkut ohuet hämähäkinjalkaripset, 15 v kokemus. Ei paras valinta, ellei satu omistamaan eteläeurooppalaisia paksuja ripsiä. Omani ovat hennot suomalaiset. Nyt olen muutaman vuoden ilokseni käyttänyt Max Factor false lash effect, musta pötkö, pitkän empiirisen nettitutkimuksen tuloksena. Sitä suositeltiin eniten, jenkkejä myöten (siellä eri nimellä). Saa ihan tavarataloista, usein 15 e tarjouksesta. Pysyy hyvin, vaikka silmäni vuotavat ja iho on rasvainen.

Vierailija
9/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nyt kolmen pötkön verran sitä Lumenen kirkkaan sinisessä hylsyssä olevaa ripsaria. Asiallinen hinta, asiallinen tuote, joka ei varise ja paakkuunnu ja sen löytää helposti.

Vierailija
10/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Garden, noita on useita eikä nyt ole tarkistaa sitä tuuhentavan mallia kun käytössä on se normaali, joka myöskin hyvä. Itselläni leviää kaikki vedenkestävätkin, poikkeuksena Sensai 38 joka tosin (mikään niistä) ei tuuhenna ollenkaan. Tuo EG sen sijaan on loistava. En tiedä mistä saa, itse ostan paikalliselta kosmetologilta mutta google varmaan kertoo.

Vierailija
11/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samat kriteerit ja myyjä suositteli mulle Diorin Diorshow ionic overcurl -ripsaria, ihan täydellinen <3 tuo on kai uusin Diorin ripsareista.

Vierailija
12/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauder double wear. Paras ripsari ikinä, ei ärsytä silmiä ja lähtee lämpimällä vedellä (tyyliin Sensai). Ei varise ja levittyy nätisti. Tähän olen palannut aina vaan uudestaan. Loistava tuote.

Vierailija
13/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväreissä se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle, siksi niitä onkin lukuisia erilaisia. Kannattaa käydä jonkun ison kaupan kosmetiikkaosastolla, esim Stockmann ja pyytää myyjää apuun ja kokeilemaan ripsiväriä ennen ostopäätöstä. Kaikille kuin ei sovi kaikki.

Vierailija
14/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 14 on oikeassa, riippuu paljon omista ripsistä mikä sopii. Ainoastaan kokeilujen kautta löytyy sopiva, valitettavasti. Itselläni on tosi herkät silmät, joten sellaista ripsaria en voi käyttää jota pitää hinkata pois, urheilen myös paljon joten ripsarin täytyy pysyä koko päivän varisematta. Tosiaan tuo Estee Lauderin ripsari on mun suosikki.

T.13

Vierailija
15/15 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii L'Orealin telescopic parhaiten ja siitä se musta tuubi, eikä ole edes vedenkestävä!

Ennen ainakin se musta oli carbon black niminen. Telescopic sopii ilmeisesti mun ripsille ja iholle parhaiten, sillä se kestää sateet, lenkit, itkut ja pitkät päivät valumatta, tahraamatta ja karisematta. :)  Testaan aina välillä Lancomen, HR:n jne. ripsivärejä, mutta palaan aina telescopiciin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä