Champix
Oletteko onnistuneet lopettamaan tupakanpolton tämän lääkkeen avulla? Vai onko tullut vain lisää ongelmia lääkkeestä?
Kommentit (8)
Mies onnistui lopettamaan champixilla tupakoinnin täysin, hän poltti noin 20 tupakkaa päivässä. Minä onnistuin vähentämään tuolla lääkkeellä 30päivässä -> 10 päivässä. lopetin tupakoinnin kokonaan vasta kun sain tietää olevani raskaana.
Champixin kanssa on ollut ongelmia, on esiintynyt mm itsetuhoisia ajatuksia ja itsemurhiakin. Zyban on toinen valmiste, jonka vaaroista mulla ei ole tietoa.
En suosittele, maksatte vain kalliisti lääkeyhtiölle.
Tupakoinnin voi lopettaa siten että jättää askin ostamatta. Itse poltin +22 vuotta ja enpä ole mitään nikotiinikorvaushoitoja tarvinnut. Jos minä pystyn siihen niin silloin saavat muutkin pystyä.
Onnistuin juuri tuon lääkkeen avulla. Ennen sitä olin yrittänyt useasti, mutta retkahtanut aina uudelleen. Tuo saa tupakan maistumaan pahalta, eli retkahtajalle aivan loistava apu. Lopetin lääkkeen ottamisen liian aikaisin vähän vahingossa, mutta siitä huolimatta olen ollut polttamatta kolme vuotta. Suosittelen lämpimästi!
Niin minulle ei sopinut alkuunkaan koko lääke. Taustalla oli masennus, joka paheni vain entisestään ja jouduin osastolle.
ap
Tupakanpoltto loppui kuin seinään, mutta lääke alkoi aiheuttaa monenlaisia psyykkisiä oireita. Jouduin jäämään pitkälle sairauslomalle ja olen nyt työttömänä. En suosittele.
Zyban eli Voxra on parempi, ei tee mieli tappaa itseään.
Lisää ongelmia?
Onnistuin lopettamaan, itse asiassa aika helposti. Aamuisin tuli lääkkeestä huono olo, varmaan olisi helpottanut jos olisin syönyt jotain ennen pillerin ottamista vaan kun en tykkää syödä heti aamulla mitään.