Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tuo Antti Kurhisen kova halu puolustaa venäjää.

Vierailija
16.04.2014 |

Mitä hyvää niinku se Venäjässä näkee?

Joo mä ymmärrän et hän on sieltä kotosin, hällä asuu sukulaisia siellä, ystäviä... mut tuo jo minusta liiallinen vauhkoominen sen venäjän puolesta miten ihana ja hyvä maa se mukamas on, menee yli...

Miten kukaan suomalainen täysjärkinen nainen haluaa seurustella sen kanssa?

Mulla ei ois mitään Anttia tai ketään muutakaan miestä vastaan jolla on venäläinen tausta tai jonkun muun maan tausta, pystysin ihan hyvin seurustelemaan sellasen kanssa, mutta mun on pakko myöntää että ite mä en kauheemmin venäläisistä pidä ja en oo ikinä pitäny... en tiedä mikä siinä on, mutta minusta ne on vaan inhottavan tuntusia ihmisiä. Lukuunottamatta joitakin poikkeuksia, kuten esim. Kurhinen. Ihan komean ja mukavan tuntuinen kaveri suurimmassa määrin.

Mut se et se puolustelee vielä Putinin toimia, tuota Ukrainaa kohtaan. Miksi ihmeessä?? Putinhan toimii suoraan sanottuna ihan päin helvettiä... käyttää valtaansa ihan väärin. Tietää että Venäjä on suuri ja voimakas maa ja uhkailee silti Ukrainaa sodalla, vaikka tietää että Ukraina ei mitenkään pärjäisi Venäjää vastaan ja sehän on suoraan sanonut, että haluaisi vanhan neuvostoliiton takaisin. Aivan järkyttävää toimintaa tuollanen!

Kyllä mä tässä asiassa oon mielummin ihan selkeesti USA:n Barack Obaman puolella.

Ja Antti vaikuttaa muutenkin hyvin itsepäiseltä ihmiseltä. Jos nainen ei täysin tottele sitä ja joku ei mee just ja melkeen hänen nuottinsa mukaan niin noottia tulee...

Ei kai kukaan suomalainen nainen pidemmän päälle tuollaisen kanssa viihdy...

Ainakin mulle on naisena tärkeää että mä myös saan määrätä yhtälailla kun mieskin ja olla mitä mieltä haluan, ilman että ukko vetää siitä hernettä nenään. Sitä kutsutaan vapautuneeksi.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 14:06"]

Suomea on siinä mielessä helppo puolustaa, vaikka asuukin ulkomailla, että Suomessa kaikki toimii hyvin. Ihan yksinkertaisetkin asiat, joita moni ei välttämättä edes osaa ajatella yhteiskunnan ylläpitämiksi asioksi, kuten vaikkapa hyvä tieverkosto.

Lisäksi vaikka Suomessakin osa ihmisistä heittää esim. vanhan jääkaapin metsätien varteen, niin tuota tekee pieni vähemmistö. Harva suomalainen pystyisi katsomaan "mitään tekemättä" jos kaduilla eläisi kodittomia lapsia. Vaikea selittää mikä tuon eron selittää on, ehkä meillä on jollain tapaa korkeampi "moraali"?

Kuvaa on myös esim. sen 19-v Venäjällä asuneen taiteilijan käyttäytyminen A2 illassa: juuri noin venäläisen käyttäytyvät. Eivät osaa jonottaa vuoroaan (huuteli koko ajan päälle) ovat ärsyttävän röyhkeitä (ei kuunnellut muiden puheenvuoroja) ja ajattelevat jollain tapaa olevansa parempia mitä toiset (huomasi ettei hän tiennyt "mistään mitään" mutta niin vaan piti sanoa kaikkea idioottimaista "joku sellainen Lenin juttu" tyyppisiä kommentteja vailla päätä ja häntää). HUOM: fiksujakin venäläisiä on!!! Sitä en kiistä.

Minusta Kurhinen käyttäytyä ihan fiksusti, kuunteli muita ja puhui ihan ok juttuja. Totuushan on se, että moni elää kahdessa kultuurissa, tiettyjen maiden välillä vaan se kuilu/vastakkainasettelu on isompi mitä muiden maiden välillä, esim. jos äiti suomalainen ja isä venäläinen vert. äiti suomalainen ja isä ruotsalainen.

[/quote]

Asiaa! :)

Vierailija
62/64 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo joo täällää PÄÄLISIN puolin ehkä hyvin;siistit kadut ,talot ja infrastruktura toimii vielä, siis päälisin puolin-kyllä on täällä kiva asua jos pinnallisuudesta välittää..mutta kun pikkaisesti raapaise pinta..niin ihmiset ovat hirveäät-urpoja,sydämmettömiä,toimivat protokolan mukaan hirveän jäykkiä ajatusmaailmalta,AUTTAMISHALUTTOMIA,lähimmäisestä ei haluta välittää,kylmiä ja välinpiittömättömiä. Lämmin henki ja säväkkyys puuttuu aivan,huumori puuttuu kokonaan siis hirveät ihmiset just!!!!!!!! Te just korostatte että SUOMESSA asiat ovat hyvin...mitkät asiat siis lääkärille jono on 4 viikko!!!!! Joo jos tykkää pinnallisuudesta niin tarttukaa kiinni. Ilmapiiri täällä on hirveääää!!!!!!! Suomalaiset ovat kun pelossa olevia katkeria sotilaita!!!!! Naiset ovat-halki pinoon ja poikki-hyi hitsi..EPÄNAISELLISIA ja julmia. Ilmapiiri Suomessa voi kutsua helvetiksi-täällä ihmiset tulevat onnellisia materiasta-mua pelotta jos teidän elintaso laskaa ettekä pääse ostamaan itselleen kaikki krääsä..niin te syötte toistensä elävänä raivoissaan. Ja vielä..te olette suurin osa riippuvaisia seksista;jos josta syystä te ette saa siitä..niin yhteiskunta hajoo..SEKSI KORVAA teille SYDÄMMELLISYYS. Just sen takia olette sydämmettömiä ja kateellisia että tungitte sitä seksi joka paikkaan-en tiedä voiko sellaisia ihmiseksi edes kutsua-olette jotain HIMOHEMMOJA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä niitä ihmisiä jotka ihannoivat jenkkejä. Enemmän minä henkilökohtaisesti kunnioitan venäläisiä mitä näitä pirullisia kaksinaamaisia jenkkejä. Jos vähänkin on lukenut jenkkien historiaa, ei voi muuta kuin vihata sitä koko valtiota ja kansaa. Jos kahdesta pahasta on valittava pienempi paha, niin mielummin ottaisin Venäjän kuin USA:n.

Vierailija
64/64 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:41"]

En tiedä kuka on Bäckman, mutta joskus tuon Antin kanssa muutaman sanan sen fb sivustolla vaihtanut ja aattelin et tuossapa on komeen ja huumorintajuisen oloinen mies, teempä tuttavuutta, mutta paljastu kyllä sieltä sitten ne piirteet esiin

[/quote]

No olipa melkonen virhearvio - oon ollut aikoinaan aika paljon tekemisissä noiden BB-"tähtien" kanssa alkukausilta ja tuo Kurhis antoi kyllä välittömästi niin epämiellyttävän vaikutelman, että... ylimielinen ja sivistymätön.