Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tuo Antti Kurhisen kova halu puolustaa venäjää.

Vierailija
16.04.2014 |

Mitä hyvää niinku se Venäjässä näkee?

Joo mä ymmärrän et hän on sieltä kotosin, hällä asuu sukulaisia siellä, ystäviä... mut tuo jo minusta liiallinen vauhkoominen sen venäjän puolesta miten ihana ja hyvä maa se mukamas on, menee yli...

Miten kukaan suomalainen täysjärkinen nainen haluaa seurustella sen kanssa?

Mulla ei ois mitään Anttia tai ketään muutakaan miestä vastaan jolla on venäläinen tausta tai jonkun muun maan tausta, pystysin ihan hyvin seurustelemaan sellasen kanssa, mutta mun on pakko myöntää että ite mä en kauheemmin venäläisistä pidä ja en oo ikinä pitäny... en tiedä mikä siinä on, mutta minusta ne on vaan inhottavan tuntusia ihmisiä. Lukuunottamatta joitakin poikkeuksia, kuten esim. Kurhinen. Ihan komean ja mukavan tuntuinen kaveri suurimmassa määrin.

Mut se et se puolustelee vielä Putinin toimia, tuota Ukrainaa kohtaan. Miksi ihmeessä?? Putinhan toimii suoraan sanottuna ihan päin helvettiä... käyttää valtaansa ihan väärin. Tietää että Venäjä on suuri ja voimakas maa ja uhkailee silti Ukrainaa sodalla, vaikka tietää että Ukraina ei mitenkään pärjäisi Venäjää vastaan ja sehän on suoraan sanonut, että haluaisi vanhan neuvostoliiton takaisin. Aivan järkyttävää toimintaa tuollanen!

Kyllä mä tässä asiassa oon mielummin ihan selkeesti USA:n Barack Obaman puolella.

Ja Antti vaikuttaa muutenkin hyvin itsepäiseltä ihmiseltä. Jos nainen ei täysin tottele sitä ja joku ei mee just ja melkeen hänen nuottinsa mukaan niin noottia tulee...

Ei kai kukaan suomalainen nainen pidemmän päälle tuollaisen kanssa viihdy...

Ainakin mulle on naisena tärkeää että mä myös saan määrätä yhtälailla kun mieskin ja olla mitä mieltä haluan, ilman että ukko vetää siitä hernettä nenään. Sitä kutsutaan vapautuneeksi.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:49"]

Mikähän Kurhista pidättelee muuttamasta takaisn Petroskoihin ja kiittelemään sinne Putinin saavutuksia?

[/quote]

Suomen sosiaaliturva.

Vierailija
42/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kirjoitusta täällä...

Olen syntynyt Venäjällä ja aina pitänyt itseäni venäläisenä vaikka asunut Suomessa jo 20 vuotta! Olen sitä mieltä, että ei pitäisi tuomita ihmistä tai päätellä minkälainen hän on sen takia, että hän on venäläinen tai joku muu maalainen..

Venäjällä on paljon hyvää, mutta myös huonoakin niin kuin kaikkialla muuallakin, myös Suomessa!!! Ja ihmiset, on hyviä ja huonoja!

On surullista, että täällä mollataan Venäjää, ja vielä jos ei siellä ole edes koskaan käyny.. En halua puolustella mitään tai ketään, koska ihmisellä pitää olla mielipiteitä ja oma näkemys asioihin, mutta pitää niihin olla joku perustelukin..

"Oliko se joskus myös lyönyt Hennaa? tyypillistä venäläistä käytöstä.. siellähän poliisitkin hoitaa väkivallalla monia asioita..? näin joskus jonkun dokumentin. " tämäkin minun mielestä aika asiaton kommentti.. Olisit nyt edes ottanut selvää mikä dokumentti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:17"]

Onks Venäjällä tositv-ohjelmia, joihin Antti vois mennä? Miksi tosiaan täällä on, jos noin pahalta tuntuu? Eiks se osaa kieltäkin? Taitaa olla vaan joku karjalanevakko, venäläisestä tietookaan...

[/quote]

Eiks se Venäjän BB:ssä ollu tai ainakin piti mennä? :DD

[/quote]

Nomutta se olisi hyvä jos pääsisi ihannoimalleen Venäjälle, kaikki olisivat tyytyväisiä :-)

Vierailija
44/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:26"]

Olen syntynyt Venäjällä ja aina pitänyt itseäni venäläisenä vaikka asunut Suomessa jo 20 vuotta! Olen sitä mieltä, että ei pitäisi tuomita ihmistä tai päätellä minkälainen hän on sen takia, että hän on venäläinen tai joku muu maalainen..

Venäjällä on paljon hyvää, mutta myös huonoakin niin kuin kaikkialla muuallakin, myös Suomessa!!! Ja ihmiset, on hyviä ja huonoja!

On surullista, että täällä mollataan Venäjää, ja vielä jos ei siellä ole edes koskaan käyny.. En halua puolustella mitään tai ketään, koska ihmisellä pitää olla mielipiteitä ja oma näkemys asioihin, mutta pitää niihin olla joku perustelukin..

"Oliko se joskus myös lyönyt Hennaa? tyypillistä venäläistä käytöstä.. siellähän poliisitkin hoitaa väkivallalla monia asioita..? näin joskus jonkun dokumentin. " tämäkin minun mielestä aika asiaton kommentti.. Olisit nyt edes ottanut selvää mikä dokumentti...

[/quote]

Kysymys: Odotatko, että Putin tulee 'pelastamaan' sinut? Nythän on Venäjän mediassa ahkerasti uutisoitu kaikenlaisia ongelmia Suomesta (Astahovit sun muut), niin että propagandamielessä tie olisi pedattu.

Itse en viitsi venäjää opiskella vaikka muuten kiinnostaisi juuri tämän 'pelastamisen' takia. On harmi, että Venäjällä jaksetaan niin ahkerasti vääristellä historiaa, tekee kanssakäymisen paljon vaikeammaksi. En ole ikinä käynyt Neuvostoliitossa enkä Venäjällä.

Vierailija
45/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:33"]Ihmettelen, miksi näitä ryssiä otetaan tänne? Sama tilanne kohta, kun Ukrainassa. Niitä tulle niin älytön määrä, että oksettaa. Suomalaiset ovat niin sinisilmäistä porukkaa.

[/quote]

Minun mielestä Suomeen otetaan hyvin paljon enemmän muun maalaisia, kun venäläisiä... Ja täältä pohjoisesta voin sanoa vain suuren kiitoksen venäläisturisteille!

Vierailija
46/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obama ei halua oikeasti sekaantua Euroopan asioihin. Putin ja kumppanit tietävät tämän ja ajoittavat suurvalta fantasiansa juuri tähän aikaan kun USAn johdossa on presidentti joka välttää sotaa. Euroopassa eletään todellisuudessa, että mitään armeijoita ei enää tarvita ja tarpeen tulle USA pelastaa.

Meidän maassammekin ihmiset ovat kuin pikkulapsia leikeissään.

Vaikka kuinka täällä ajatellaan, että sota on paha asia ja pidetään neuvotteluja se ei auta mitään jos vastassa on röyhkeä roisto.

Vierailija
47/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vain kuulee sen mitä haluaa...

Huh huh...

Vierailija
48/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa selvää faktoista ennen kuin avaatte suunne.  Äly on rajallista ja tyhmyys rajatonta...ja sen kyllä huomaa näistäkin mielipiteistä.

Hirveän rasistisia suomalaiset!!

t. omilla aivoilla ajatteleva maailmankansalainen

Vierailija
49/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miten sun USA ihannointi eroaa Kurhisen Venäjä ihannoinnista paitsi sen suhteen et Kurhinen on venäläinen taustaltaan ja sä et ole jenkki.

Vierailija
50/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista, että täällä mollataan Venäjää, ja vielä jos ei siellä ole edes koskaan käyny..

[/quote]

Eikö maata saa arvostella, jos ei ole käynyt siellä? Edes Pohjois-Koreaa? Siellä ei kovin moni ole käynyt. Tiedämme kuitenkin siellä tapahtuvista ihmisoikeusrikkomuksista. Ei minusta kaikista asioista tarvitse olla omia näköhavaintoja voidakseen vastustaa niitä.

Minä olen miettinyt, josko nämä Suomessa asuvat yltiövenäjämieliset pysyvät täällä siksi, että kokevat olevansa eräänlaisia "lähetystyöntekijöitä". Levittävät siis ilosanomaansa täällä. En ole kuullut kenenkään perustelevan näin, mutta olisihan tuo yksi tapa puolustella asumistaan Suomessa (vaikka oikea syy olisikin, että täällä nyt vain on parempi olla).

Otankin tästä kommentistani kuvakaappauksen ja jos joku suomivastainen myöhemmin käyttää tätä ideaani, niin tiedän, että on käynyt av:lla. :D

Vierailija
51/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä asiatonta tuossa näät? pilkkuako haluat nussia mahdollisimman kireästi?

Sori, mutta en muista sitä dokumenttia. Ja se homo venäjä dokkari tuli ainakin vähän aikaa sitten. Ja se uutinen missä Antin väitettiin lyönneen Hennaa, löytyisi kanssa varmaan kaivelemalla nettiä... mutta en uskalla tarkaksi varmasti sanoa, koska en muista.

Vierailija
52/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:40"]

En ihan ymmärrä miten sun USA ihannointi eroaa Kurhisen Venäjä ihannoinnista paitsi sen suhteen et Kurhinen on venäläinen taustaltaan ja sä et ole jenkki.

[/quote]

En ihannoi erityisemmin usaakaan? :D

Vierailija
53/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen kun Henna ja Antti tuossa viime joulun tiennoilla kun yhteen palasivat taas kerran.. niin miettiväthän ne lasten hankintaakin kun Antti just täydellisesti täytti 30v tammikuussa ja jos lapsesta tulisi tyttö, niin mikä nimi sille olisi tullut? Alexandra Kurhinen.

Mietin vaan että paljonkohan Hennalla oli sanavaltaa tuossa nimikin asiassa...

Antti ja Alexandra.

Hmm.

Vierailija
54/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osahan tuosta Antin showsta on vaan tosiaankin showta eikä mitään vakavaa politikointia. Sitten osa on melko normaalia oman synnyinmaan fanitusta. Sitten on lisäksi tietysti semmoistakin mitä voi arvostella, mutta esim. eilisessä ohjelmassa  hän ei ollut lainkaan huonoimmasta päästä puheissaan. Tosin puhui aika vähän kun ei halunnut osallistua kilpahuutoon. Noin yleensä BB-jengiin verrattuna Antti on melko ookoo keskitasoa kommentoijana, mutta toki tuo vertailuryhmä (muut BB-asukkaat) on aika heppoinen.

Vierailija
55/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:23"]

Osahan tuosta Antin showsta on vaan tosiaankin showta eikä mitään vakavaa politikointia. Sitten osa on melko normaalia oman synnyinmaan fanitusta. Sitten on lisäksi tietysti semmoistakin mitä voi arvostella, mutta esim. eilisessä ohjelmassa  hän ei ollut lainkaan huonoimmasta päästä puheissaan. Tosin puhui aika vähän kun ei halunnut osallistua kilpahuutoon. Noin yleensä BB-jengiin verrattuna Antti on melko ookoo keskitasoa kommentoijana, mutta toki tuo vertailuryhmä (muut BB-asukkaat) on aika heppoinen.

[/quote]

No Antti puhui kyllä vähän ja asiallisesti. Siitä asiasta oon sun kanssa samaa mieltä.

Vierailija
56/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olihan se siellä ja sai joltain venäläisnaiselta siellä turpaankin :D

Vierailija
57/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 18:33"]

t. omilla aivoilla ajatteleva maailmankansalainen

[/quote]

Tää on sit joo kanssa yks juttu mitä en ollenkaan ymmärrä näistä Neukku/ryssäihailijoista. Mitä ihmeen maailmankansalaisia ne on, eiväthän ne saaneet matkustaa mihinkään? Joku ihmeen sumutusjuttu sekin. Varmaan Stalin ollut niin vahvasti ja kierolla tavalla psykoottinen että on tartuttanut sen koko kansakuntaan. Aikamoinen gubbe kyllä ollut, kertakaikkiaan.

Mutta mä uskon venäläisiin, kyllä ne siitä vielä paranevat. Eihän niillä ole enää turkoosia luomiväriäkään... =) eli muutos on mahdollista.

Vierailija
58/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 19:41"]

[/quote]

Olihan se siellä ja sai joltain venäläisnaiselta siellä turpaankin :D

[/quote]

Oikeesti????

Mistä syystä?

Ja mistä tiiät?

:D

Sitten mun muisti ei pettänyt.

Vierailija
59/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis täysin ohi aiheen. Mutta juuri äskettäin oli isot otsikot siitä kuinka venäläinen NHL maalivahti pahoinpiteli vaimonsa (vai tyttöystvänsä, anyway) ja oli sanonut että olisi hakannut pahemmin jos olisivat olleet Venäjällä... Veikkaan että esim. suomalainen maalivahti ei vastaavaa kommenttia voisi sanoa, vaikka suomessakin perhaväkivaltaa on, eli emme ole siinä suhteessa mikään "mallimaa", mutta kuitenkin suhtautuminen asiaan on erilainen.

On älytöntä kieltää se, että eri maiden välillä on kultturillisia eroja, ja jos pitää valita niin itse henk.koht. olen mielummin enemmän länteen kuin itää päin. Ja ei, en todellakaan ihannoi Yhdysvaltoja, olen hyvin kriittinen myös sinne suuntaan, mutta monista euroopan maista voisimme ottaa oppia.

Minusta Venäjällä tökkii mm. nämä:

-Ihmisoikeudet, enkä puhu nyt vain homojen oikeuksista vaan esim. siitä kuinka paljon maassa on esim. katulapsia ymv.

-Ympäristötuhot, jätevettä valuu puhdistamattomana mm. Itämereen, maassa ei ns. kunnioita ympäristöä muullakaan tapaa.

-Korruptio/mafia, moni yrittäjä puhunut kuinka pitää maksaa että "byrokratian rattaat" pyörivät, samoin pitää maksaa "tietyille tahoille" suojelurahoja, hieman homma siistiytynyt viime aikoina, se myönnettäköön, mutta kuitenkin.

Ja täysin ongelmatonta valtiota ei liene ole olemassakaan, mutta totuus on se, että jos pitäisi valita muuttaisinko Venäjälle vai esim. Norjaan niin valinta olisi äärimmäisen helppo.

Vierailija
60/64 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää Suomessa on? Etkö muka puolustaisi suomea vaikka asuisit esim. Espanjassa ??? Pitikö se haukkua isänmaata? Mieti vähän !