Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Negatiiviset kokemukset lapsista!!

Vierailija
16.04.2014 |

Olen 21-vuotias nuori nainen. Mulla on hirveä vauvakuume tällä hetkellä, mutta järki pelaa vielä. En ole valmis saamaan lapsia. Haluan olla töissä, tienata rahaa, mennä naimisiin ja niin edelleen ennenkuin lapsia tulee.

Nyt ongelmana on vain se että vauvakuume kovenee koko ajan enkä tiedä kuinka kauan oma järjenääni pystyy mua estämään :D. Joten ajattelin että vois olla hyvä idea tulla kysymään teiltä kaikkia negatiivisia asioita jotka liittyvät lapsiin ja niiden saamiseen. Kertokaahan siis kaikki huonot asiat ja kokemukset joita teille on sattunut lasten "takia".

Kiitos etukäteen kaikille :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 16:39"]Hommaa ensin se mies.

[/quote]

Mulla on mies, yhdessä ollaan oltu 5 vuotta ja yhdessä asuttu 3. Naimisiin aiotaan, mutta ei vielä.

AP

[/quote]

Jos myös miehellesi olisi ok että hankkisitte lapsen, niin siitä vaan. Mitä sitä turhia odottelemaan. Et ole liian nuori. Tietysti lapsi muuttaa elämää, mutta muuttaa se sitä ihan yhtä paljon vaikka odottelisit 10 vuotta ja hankkisit lapsen vasta 30-vuotiaana.

Vierailija
22/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa lapsesi alkaa käyttää huumeita, vetää viinaa, tehdä pikkurikoksia, homoilla tai ryhtyy uusnatsiksi. Siinä vaiheessa hän haistattaa sinulle vitun ja häipyy elämästäsi. Kun hän pääsee omilleen, hän inhoaa sinua eikä tahtoisi olla kanssasi missään tekemisissä. Et näe lastasi tai lapsenlapsiasi koskaan ja kuolet yksinäisenä. Onnea vauvanhankintaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato hei netistä synnytys video!

Vierailija
24/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap! :)

Onhan meillä tietysti mukavaa ja "normaaliakin" elämää, eikä lapsen sairaus juurikaan rajoita menemisiä, paitsi tietysti aikataulut sovitetaan lääkäriaikojen ympärille. Mutta lapsi pystyy elämään suht normaalisti, leikkii ja touhuaa. Harrastusvaihtoehdot tulee olemaan suppeammat kun terveillä lapsilla, mutta muuten ei pitäisi suuresti vaikuttaa tulevaisuuteenkaan. Kyllähän tämän kanssa on opittu elämään. :)

Mutta negatiivisia puolia kun kysyttiin... :D Jos ja kun päätätte lapsia jossain vaiheessa hankkia, toivotan teille onnea ja kaikkea hyvää!

t.17

Vierailija
25/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva unenpuute ja mitä se tekee ihmiselle voi olla ikävä yllätys. Kun ei ne valvomiset välttämättä lopu siihen vauva-aikaan.

Oletko valmis siihen, miten äitiys ehkä muuttaa sinua?

Omalta kohdaltani joudun valitettavasti toteamaan, että kivasta ja kiltistä lapsettomasta kuoriutui aikamoinen ihmishirviö (vai -raunio?) äitiyden myötä.

Vierailija
26/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaisi ensin mennä naimisiin. Avioliitto on hyvä omistautumisharjoitus myös miehelle. 

Minusta olisi hyvä olla naimisissa ja ainakin opintojen loppuvaiheessa ennen lapsia. Kaikkiin tosiaan aika lailla hankalampaa lasten kanssa.

Vierailija
27/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!!!

En ole ap, mutta haluan myös mun vauvakuumetta vaimennettavan. ;-)

Vierailija
28/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksin suhteen voi käydä niinkuin meillä, eli mies ei suostu harrastamaan seksiä jos lapset kotona. Niin lapset on hoidossa n. 4 krt vuodessa. Että siitä voitte laskea kuinka usein seksiä on...

Vierailija
29/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 17:10"]

Kato hei netistä synnytys video!

[/quote]

Paras neuvo :D Näytä sama video myös miehellesi niin se ei suostu hankkimaan lapsia koskaan. :D

Vierailija
30/30 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan tästä, mutta suosittelen tekemään lapset nuorena. Mä sain sun ikäisenä jo toisen lapseni. Raskaus, synnytys ja palautuminen meni hyvin, seksielämä säilyi ennallaan. Uskon iän vaikuttavan näihin paljon.

Sitten huonot puolet pähkinänkuoressa: lapset on hankalia. Sitä se vaan on. Se ei lopu uhmaikään tai murrosikään vaan lapset on perusominaisuudeltaan hankalia. Sitä ei tarvi pelätä, mutta siihen kantsii valmistautua.