Olen läski, mitä haluat tietää läskiydestäni?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:53"]
Haisevatko läskipoimusi? Kai peset ne huolellisesti säännöllisin väliajoin?
[/quote]
Kukaan ei ole tullut valittamaan. Minulla ei ole tosin tavallisesta poikkeavia poimuja. Käytän mineraalikiveä ja talkkia rintojen alle ja nivusiin. Käyn pesulla vähintään aamuin illoin.
Paljonko on painosi ja painoindeksisi?
Mikä toi mineraalikivi on? Auttaako hikoiluun? Terv. Isot roikkuvat rinnat :(
Miten sinulta sujuu fyysinen työ, kuten vaikkapa halonhakkuu tai siivoaminen verrattuna normaalipainoisiin ihmisiin? Tai esim. näkötorniin kiipeäminen portaita pitkin? Oletko hitaampi, tarvitsetko lepotaukoja, hikoiletko ja hengästytkö nopeammin?
Unohdin lisätä kakkoselle, että käytän kainaloihini antiperspiranttia aivan kuten muunkin painoiset ihmiset. Pidän sitä itsestäänselvyytenä. Jalkoihin käytän Absolut torria ja talkkia.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:00"]
[/quote]
En ole laskenut painoindeksiäni. Olen 166cm pitkä ja painan 70 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:01"]
Mikä toi mineraalikivi on? Auttaako hikoiluun? Terv. Isot roikkuvat rinnat :(
[/quote]
Mineraalikiven ostin luontaistuotekaupasta ja se auttaa hikoiluun. Kivi kestää ikuisesti ja on hajuton.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:02"]
Miten sinulta sujuu fyysinen työ, kuten vaikkapa halonhakkuu tai siivoaminen verrattuna normaalipainoisiin ihmisiin? Tai esim. näkötorniin kiipeäminen portaita pitkin? Oletko hitaampi, tarvitsetko lepotaukoja, hikoiletko ja hengästytkö nopeammin?
[/quote]
En ole hakannut ikinä halkoja. En tiedä kuinka vikkelästi normaalipainoiset siivoavat minuun verrattuna. Pystyin kiipeämään viime kesänä näköalatorniin hengästymättä mutta hiuspohja oli kyllä hikinen kiipeämisen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:04"]
[/quote]
[/quote]
Tollaset mitat ja väität ettei ole ihopoimuja, siis joopa joo..!! Huhhuh, ootpa kyllä kerrassaan hurjaan kuntoon itses päästänyt...
[quote author="BadRequest" time="26.04.2014 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:04"]
[/quote]
[/quote]
Tollaset mitat ja väität ettei ole ihopoimuja, siis joopa joo..!! Huhhuh, ootpa kyllä kerrassaan hurjaan kuntoon itses päästänyt...
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mistä kohtaa niitä poimuja pitäisi sinun mielestäsi löytyä? En ole jojolaihduttaja eli ihoni ei roiku, olen hyvinkin kiinteää lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut aina läski?
Olin laiha siittiönä
Kuinka paljon syöt päivän aikana?
Joudutko vessassa käydessä kakkosella vetää pöntön välissä että ei menisi tukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon syöt päivän aikana?
Joudutko vessassa käydessä kakkosella vetää pöntön välissä että ei menisi tukkoon?
Pönttö ei kestä enää, työnnän semmosen imurin persaukon huulille ja annan laulaa. En syö melkein mitää, en ymmärrä miten lihoan, se on varmaa geeneistä.
Haisevatko läskipoimusi? Kai peset ne huolellisesti säännöllisin väliajoin?