Ihanaa, pääsiäinen miehen kanssa kaksin. Lapset sukuloimaan.
TUlipa mieleen toisesta ketjusta, jossa joku valitti ettei kestä miestään 4 päivää pääsiäisen ajan. Mulla taas päinvastoin. Meillä lapset lähtee 300km:n päähän sukuloimaan mummulaan ja serkuille ja meillä miehen kanssa ihanat pyhät ihan toistemme seurasta nauttien. Yhtenä päivänä kutsutaan ystäviä ja yhtenä iltana lähdetään ulos, nämä ovat vain etukäteen suunniteltuja menoja, muutoin mennään miten mieli tekee.
Ihanaa olla vain ilman rutiineja, syödä koska haluaa ja missä haluaa ja aloittaa aamu vaikka skumpalla.
Huomisesta klo 15:00 alkaen alkaa meidän loma.
Miksi te ihmiset valitsette sellaisia puolisoja joiden kanssa ette voi sietää olla?
Kommentit (25)
Miksi te teette lapsia, joiden kanssa ette halua viettää lomaa vaan tungette ne sukulaisten niskoille?
no tuskin kukaan sellaistta puolisoa on valinnut tieten tahtoen. uskon että aika on tehnyt tehtävänsä :) minä viihdyn hyvin mieheni kanssa ja meillä onkin samat suunnitelmat kuin teillä eli lapset lähtevät sukuloimaan ja olemme miehen kanssa kaksin. suunnittelimme menevämme ravintolaan, kaupungille kiertelemään n. 100km päähän ja harrastamme seksiä ympäri asuntoa :)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:36"]
Miksi te teette lapsia, joiden kanssa ette halua viettää lomaa vaan tungette ne sukulaisten niskoille?
[/quote]
Arvasin että joku marttyyrikin löytää tiensä tähän ketjuun. Juuri näin tätähän se tarkoittaa; meillä aina lomilla lapset poissa kotoa. Kesälomallakin sukuloimassa koko 2,5 kk ja joulut ja hiihtolomat tietty kans ;)
-ap
Meinaatteko panna?
[/quote]
Ehdottomasti, vaikka tätä tehdään kyllä muulloinkin kuin lomilla.
-ap
[/quote]
Joo, niinpä. Lapsien hankkiminenhan tarkoittaa sitoutumista siihen, että kahdenkeskeistä parisuhde-aikaa tai omaa aikaa ei ole enää ikinä. Lapsien kanssa on vietettävä 24/7. Ne, jotka eivät niin tee, ovat huonoja, välinpitämättömiä ja vastuuttomia vanhempia. Sukuloimaan lapsia ei viedä, paitsi jos itse mennään mukaan. Jos lapset joskus jossain on, siitä ajasta ei todellakaan saa nauttia.
... Tai sitten onkin kyse siitä, että kaukana asuvat isovanhemmat haluavat myös nähdä lapsenlapsiaan ja serkukset toisiaan ja pääsiäisloma on siihen hyvä ajankohta? Ja että vanhemmatkin joskus tarvitsevat kahdenkeskeistä aikaa?
t. minulla ei ole lapsia
Olisi kamala olla noin riippuvainen miehestä kuin ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:25"]
TUlipa mieleen toisesta ketjusta, jossa joku valitti ettei kestä miestään 4 päivää pääsiäisen ajan. Mulla taas päinvastoin. Meillä lapset lähtee 300km:n päähän sukuloimaan mummulaan ja serkuille ja meillä miehen kanssa ihanat pyhät ihan toistemme seurasta nauttien. Yhtenä päivänä kutsutaan ystäviä ja yhtenä iltana lähdetään ulos, nämä ovat vain etukäteen suunniteltuja menoja, muutoin mennään miten mieli tekee.
Ihanaa olla vain ilman rutiineja, syödä koska haluaa ja missä haluaa ja aloittaa aamu vaikka skumpalla.
Miksi te ihmiset valitsette sellaisia puolisoja joiden kanssa ette voi sietää olla?
[/quote]
Miksi sinä lähetät lapsesi muille hoidettaviksi? Ärsyttävintä on juuri sukulaiset/ihmiset, jotka tunkee ne kullannuppunsa muiden elätettäviksi. Jos lapsia on hankkinut, niin kai niiden kanssa haluaakin sitten olla?
Ap voisi olla siskoni: yhtäkään juhlapyhää ei kestä olla lastensa kanssa vaan lykkää ne "leikkimään serkkujen kanssa". Olisi ihana olla pyhät vain oman perheen kesken, muta ei, sisko tuo lupaa kysymättä lapset meille ja häipyy samantien.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 14:59"]
[/quote]
Joo, niinpä. Lapsien hankkiminenhan tarkoittaa sitoutumista siihen, että kahdenkeskeistä parisuhde-aikaa tai omaa aikaa ei ole enää ikinä. Lapsien kanssa on vietettävä 24/7. Ne, jotka eivät niin tee, ovat huonoja, välinpitämättömiä ja vastuuttomia vanhempia. Sukuloimaan lapsia ei viedä, paitsi jos itse mennään mukaan. Jos lapset joskus jossain on, siitä ajasta ei todellakaan saa nauttia.
... Tai sitten onkin kyse siitä, että kaukana asuvat isovanhemmat haluavat myös nähdä lapsenlapsiaan ja serkukset toisiaan ja pääsiäisloma on siihen hyvä ajankohta? Ja että vanhemmatkin joskus tarvitsevat kahdenkeskeistä aikaa?
t. minulla ei ole lapsia
[/quote]
Tässä olisi yksi pohtimisen arvoinen ajatus: mitäs jos niitä sukulaisia ei kiinnosta toisen kakarat, mutta sitä ei nyt ihan päin naamaakaan kehtaa sanoa? Ihmisten pitäisi itse tajuta, että jos jonnekin kyläilemään mennään, niin itse on myös mukana. Eikä lähetä vaan lapsiaan sinne toisten vaivoiksi.
Ihanalta kuulostaa AP!! Nauttikaa! :) (Äläkä kuuntele täällä mitään jupinoita..) ;)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:18"]
[/quote]
Miksi sinä lähetät lapsesi muille hoidettaviksi? Ärsyttävintä on juuri sukulaiset/ihmiset, jotka tunkee ne kullannuppunsa muiden elätettäviksi. Jos lapsia on hankkinut, niin kai niiden kanssa haluaakin sitten olla?
[/quote]
Olen siitä onnekas -ja ilmeisesti tämän palstan mittapuulla myös hyvin erikoinen tapaus- että meillä on suku, joka HALUAA viettää keskenään aikaa, ilman "pakotusta" tai "tunkemista". Lapsemme ovat alakoululaisia, ei enää aivan pieniä ja he näkevät sukulaisiaan harvoin, juurikin tämän 300 km:n välimatkan takia. Siispä usein lomalla lapsiamme tai koko perhettämme PYYDETÄÄN sukuloimaan heidän luokseen. Tämä visiitti on sovittu jo talvella aikaisin ja tahto tähän tuli juuri minun äitini sekä muiden sukulaisteni puolelta, jotka OMASTA HALUSTA JA OMASTA ALOITUKSESTA haluavat nähdä lapsiani ja KUTSUIVAT heitä vierailulle. Minua ei innostanut lähteä reissuun eikä miestäni vaan haluamme olla kotona, joten oli selvää että lapsemme lähtevät, koska itsekin sitä haluavat. Nyt vaan yleinen harmitus tuntuu olevan puolin ja toisin että öitä on liian vähän ollakseen kaikissa niissä paikoissa yötä, johon heitä on visiitillä pyydetty. Puhelimet on soinut tiuhaan että "tuleehan ne sitten perjantaina edes käymään täällä meillä.."
On erittäin kurja että sinulla ei ole vastaavanlaisia välejä omiin sukulaisiisi. Minulle he ovat rikkaus ja molemminpuolinen iloa tuottava asia.
Kannataisi ehkä olla vähemmän tuomitseva ja ryppyotsainen, ehkä sitten sinunkin sukulaisesi haluaisivat viettää aikaa sinun ja lapsiesi kanssa ihan omasta halusta ilman "tuputtamaista", "tunkemista" ja "pakottamista".
Ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille!
-ap
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 15:18"]
[/quote]
[/quote]
Olen siitä onnekas -ja ilmeisesti tämän palstan mittapuulla myös hyvin erikoinen tapaus- että meillä on suku, joka HALUAA viettää keskenään aikaa, ilman "pakotusta" tai "tunkemista". Lapsemme ovat alakoululaisia, ei enää aivan pieniä ja he näkevät sukulaisiaan harvoin, juurikin tämän 300 km:n välimatkan takia. Siispä usein lomalla lapsiamme tai koko perhettämme PYYDETÄÄN sukuloimaan heidän luokseen. Tämä visiitti on sovittu jo talvella aikaisin ja tahto tähän tuli juuri minun äitini sekä muiden sukulaisteni puolelta, jotka OMASTA HALUSTA JA OMASTA ALOITUKSESTA haluavat nähdä lapsiani ja KUTSUIVAT heitä vierailulle. Minua ei innostanut lähteä reissuun eikä miestäni vaan haluamme olla kotona, joten oli selvää että lapsemme lähtevät, koska itsekin sitä haluavat. Nyt vaan yleinen harmitus tuntuu olevan puolin ja toisin että öitä on liian vähän ollakseen kaikissa niissä paikoissa yötä, johon heitä on visiitillä pyydetty. Puhelimet on soinut tiuhaan että "tuleehan ne sitten perjantaina edes käymään täällä meillä.."
On erittäin kurja että sinulla ei ole vastaavanlaisia välejä omiin sukulaisiisi. Minulle he ovat rikkaus ja molemminpuolinen iloa tuottava asia.
Kannataisi ehkä olla vähemmän tuomitseva ja ryppyotsainen, ehkä sitten sinunkin sukulaisesi haluaisivat viettää aikaa sinun ja lapsiesi kanssa ihan omasta halusta ilman "tuputtamaista", "tunkemista" ja "pakottamista".
Ihanaa pääsiäisen aikaa kaikille!
-ap
[/quote]
Outoa, että et galua tavata sukulaisiasi eli onko sittenkin niin, että et välitä heistä? Luulisi, että jos on hyvät välit sukuun, niin haluaisi pitkinä pyhinä heitä tavata.
Joko nuo "miksiethoidaitselapsiasi"-lässyttäjät ovat idiootteja tai sitten muuten vain katkeria kun jollain on mukava suku.
Mukavaa lomaa ap:lle ja miehellensä, nauttikaa :)
Kyllä taas palsta täys kehareita ja pellejä...hyvä ap ja muut fiksut täällä, näitä katkeria idiootteja jotka mollaavat muita riittää aina.
ihanaa pääsiäistä apn koko perheelle ja lapsille hyvää reissua
Heh :) aina löytyy ihme jurpittajia! Meilläkin on niin, että esim appivanhemmat oikein haluavat olla lapsenlapsien kanssa. Ja meille se on oikein ok, että olemme miehen kanssa viikonlopun kahdestaan ja lapset mummolla. Muistan itse lapsuudesta kuinka jännää ja hauskaa oli välillä oli mummolassa.
Tuntuu tosissaan, et Suomessa perhesuhteet ovat katoamassa :(
En nyt aio urputtaa mitään väkisin sukulaisten riesaksi lasten tunkemisesta, koska se olisi feikkiä. Otetaan siis se rehellinen versio: olen kateellinen. Mutta joka tapauksessa, hauskaa ja nautinnollista pääsiäistä!
Kiitos toivotuksista ja sitä samaa teille kaikille mukaville! Todellakin on ihanaa viettää kotona rauhassa tämä pääsiäinen eikä lähteä mihinkään pidemmälle. Aiomme nauttia täysin siemauksin toisistamme mieheni kanssa ilman kiireen häivääkään. -ap
Kuulostaa ihanalta.! :) Itse vietän ihanan lapseni kanssa pääsiäistä ja sekin on ihan mahtavaa, mutta näin sinkkuna oon vähän kade parisuhdelomista ja ylipäätään rakkaudesta näin kevään tienoilla, olis ihanaa jos itelläkin olisi joku ihana mies ;) Hyvää pääsiäistä ap!
[/quote]
Tätä kutsutaan meillä viikonlopuksi.