Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan ottaneet yhteyttä myöhemmin ihmiseen, joka aiemmin särki sydämenne?

Auringonpaistetta
03.12.2020 |

Siinäpä kysymys otsikossa... Tapahtuneesta on kulunut jo 9 kuukautta, mutta vieläkin olen aika hajalla. Haluaisin kertoa tälle miehelle, miten hänen käytöksensä vaikuttaa minuun ja ettei vaan tekisi samaa muille. Haluaisin jotenkin vaan saada hänet tajuamaan, että ihmisiä ei voi kohdella miten Sairastuin masennukseen ja käyn terapiassa nykyään, mutta en kyllä tuot aikoisi hänelle sanoa.

Vai onko tämä asia sellainen, että se on parasta vaan kantaa yksin?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä, kadut myöhemmin. Ajattelet ehkä salaa että teillä olisi vielä mahdollisuus, mutta vuosien kuluttua saat hävetä jos tuossa vaiheessa alat avautua jollekin kuspäälle.

Vierailija
2/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tämän ihan suoraan: älä vaan mene avautumaan. Miestä ei kiinnosta, hän paskat nakkaa sinun tunnoistasi. Pahimmillaan vain loukkaa lisää ja käskee painua €&@@”uun. Parantele itsesi terapiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole ottanut enkä ota.

Vierailija
4/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.Miksi ottaisin?

Vierailija
5/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minuun otti yhteyttä kyllä se, joka sydämeni särki. Kävi luonani vuoden päästä erosta yllättäen, halasi ja jutteli hetken.Keitin hänelle kahvit. Sitten katosi jälleen elämästäni. Ei mitään enää kuulunut.

Vierailija
6/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi. Olin eron hetkellä niin hämmentynyt, etten saanut sanottua kaikkea sitä, mitä nyt olen työstänyt ja ajatellut hänestä.

Jotenkin hän pääsi tosi vähällä, kaikki katkesi kuin seinään.

Toivon, että hänellä olisi edes joskus hiljaisina hetkinä huono omatunto.

Vierailija
7/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhteyttä. Et saa siitä mitään muuta kuin lisää pahaa mieltä. Itse joskus nuorena ja tyhmänä tein tuon, mitä nyt suunnittelet. Muistan vieläkin, miten pahalta tuntui, kun tyyppi avoimesti nauroi, kun yritin kertoa mitä oli minulle tehnyt.

Vierailija
8/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut yhteyttä jokaisesta on yli päästy viimeistään vuoden kuluttua pakeista.

Vierailija
9/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, jollei ihan välttämättä halua jatkaa pahaa oloaan.

Vierailija
10/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut yhteyttä. Mutta kerran tulin kadulla vastaan 15 vuoden jälkeen. Hänen kasvoilleen oli urautunut vastenmielisen ihmisen ilme, olipa onni että erottiin. En olisi enää koskenut pitkällä kepilläkään. Vaikka silloin aikanaan en käsittänyt mitään ja sydän oli palasina.

Vierailija
11/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista kommenteistanne.

Miten tällaisesta pääsee yli? Suru, viha, katkeruus, ikävä.. Tuntuu, että nämä vaan pahenevat. Aluksi olin onnellinenkin suhteen loppumisesta, kun ei tarvinnut enää ihmetellä ja kysellä ja elää toisen tunneailahteluissa. Nyt tuntuu vaan pahalta.

Vierailija
12/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yks k*pää ottais yhteyttä, kertoisin kaikille. Näyttäsin viestit ihan kaikille, en vastaisi mitään, naurettaisiin porukalla ressukalle. Oli k*päitten k*sipää.

Vierailija
13/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yulee torjutuksi, se pitää vain hyväksyä eikä syyttää muita.

Huonoja kokemuksia ihmisistä jotka ei sitä hyväksy. Ovat hyvin itsekeskeisiä.

Vierailija
14/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yks k*pää ottais yhteyttä, kertoisin kaikille. Näyttäsin viestit ihan kaikille, en vastaisi mitään, naurettaisiin porukalla ressukalle. Oli k*päitten k*sipää.

Kuulostat hyvin inhottavalta ihmiseltä. Katse peiliin.

Vierailija
15/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I've learned from the best (narcissist)

Vierailija
16/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikista kommenteistanne.

Miten tällaisesta pääsee yli? Suru, viha, katkeruus, ikävä.. Tuntuu, että nämä vaan pahenevat. Aluksi olin onnellinenkin suhteen loppumisesta, kun ei tarvinnut enää ihmetellä ja kysellä ja elää toisen tunneailahteluissa. Nyt tuntuu vaan pahalta.

Tärkeintä on tarpoa eteenpäin ja jossain kohti pyrkiä tietoisesti irti rypemisestä, keskittyä nykyiseen elämäntilanteeseen ja kaikkeen siihen mitä se tarjoaa. Itse olen sellainen ihmistyyppi, joka tarvitsee aikaa käsitellä kriisejä, mutta jään myös helposti surkuttelemaan omaa kohtaloani, jolloin on havahduttava elämään täydempää elämää. Ajan kanssa se helpottaa, kun huomaa että muitakin ihmisiä joiden kanssa voi kehkeytyä jotain kaunista ja antoisaa.

Vierailija
17/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain lapsi käyttää tuollaista oikeutusta käytökselleen.

Vierailija
18/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saattaa kestää vuosia, että pääset yli. Itse kävin asioita lävitse yksinäni, ja oli vaikea luottaa keneenkään. Ei silti tullut mieleenkään, että olisin ottanut sitä riskiä, että olisin saanut toistamiseen turpaani menemällä selittämään jotain toisen käytöksestä. Yleensä ne ovat niin itsekkäitä että eivät välitä ja joskus tyhmiä, että eivät edes ymmärrä miten pahasti ovat toiselle tehneet. 

Vierailija
19/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muita syytäkään.. vaan haluaisin kertoa vaan miltä minusta tuntuu.

Hänellä oli tietenkin oikeus tehdä oma ratkaisunsa. Teki sen vaan todella inhottavasti, sillä lailla asteittain kituuttaen. Vasta kun olin kertonut, miten pahalta tuollainen epätietoisuus tuntuu, niin sitten hän lopetti suhteen.

Vierailija
20/44 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain lapsi käyttää tuollaista oikeutusta käytökselleen.

Narsisti on lapsen tasolle jäänyt henkisesti, sen takuia pitää itsekin vajota samalle tasolle hänen kanssaan. Terveiden kanssa ollaan aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi