Oletteko koskaan ottaneet yhteyttä myöhemmin ihmiseen, joka aiemmin särki sydämenne?
Siinäpä kysymys otsikossa... Tapahtuneesta on kulunut jo 9 kuukautta, mutta vieläkin olen aika hajalla. Haluaisin kertoa tälle miehelle, miten hänen käytöksensä vaikuttaa minuun ja ettei vaan tekisi samaa muille. Haluaisin jotenkin vaan saada hänet tajuamaan, että ihmisiä ei voi kohdella miten Sairastuin masennukseen ja käyn terapiassa nykyään, mutta en kyllä tuot aikoisi hänelle sanoa.
Vai onko tämä asia sellainen, että se on parasta vaan kantaa yksin?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Päivitystä tähän alkuperäiseen viestiin. Mies oli itse yhteydessä jouluna ja toivotti hyvää joulua Lapin reissultaan. Vastasin ja kerroin samalla ajatuksistani. Hän ei ole vastannut niihin mitään, sanallakaan.
Taisi hänellä vain huono omatunto kaihertaa ja perääntyi, kun en ollutkaan iloinen ja vastaanottavainen.
T: ap
Hyvän joulun toivotukset eivät merkitse mitään. Olisi ollut parempi vastata vain samoin tai ei ollenkaan. Hän ei ole sinusta kiinnostunut ja kaikenlainen selittäminen on hänelle vain kiusallista. Ikävä totuus, mutta auttaa sinua eteenpäin.
Jep, tämän ymmärrän. Mutta miksi ottaa yhteyttä ollenkaan, kun on itse halunnut lopettaa suhteen alunperinkin? Eikö se ole vähän. .. poukkoilevaa, epäloogista?
En hae näillä kysymyksillä mitään vahvistusta sille, että mies olisi kiinnostunut. Mietin vaan motiivia viestin lähettämiseen; huono omatunto, tylsyys, halu korjata menneitä.. ?
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämän ymmärrän. Mutta miksi ottaa yhteyttä ollenkaan, kun on itse halunnut lopettaa suhteen alunperinkin? Eikö se ole vähän. .. poukkoilevaa, epäloogista?
Nosto.. auttakaa minua ymmärtämään, miksi mies edes otti yhteyttä, kun on nyt täysin hiljaa?