Onko muita joita ärsyttää peukkusysteemi?
Saahan sitä mielipiteitään ilmaista ja kaikesta ei ole pakko olla samaa mieltä mutta tosi usein nään alapeukkuja joita en millään tajua. Minusta olis´paras poistaa koko peukkujuttu, ei niitä av:lla ennen ollut ja hyvin pärjättiin. Miksi moiset otettu käyttöön edes, kai kun ketjut muka menee tukkoon sellaista kuin komppaan. Joo, mutta nyt kukaan ei tule kertomaan miksi alapeukuttaa. Eli oikeastaan yläpeukun voisi jättää tuon komppaamisen tai tykkäämisen ilmaisuna, alapeukut poistaa niin joutuis selittämään jos on jotain sanomista.
Kommentit (28)
Kuinka mä arvasin että heti piti tulla alapeukuttamaan :). No meitä on kaikkiin juniin ja osa jää asemallekin.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:42"]
Kuinka mä arvasin että heti piti tulla alapeukuttamaan :). No meitä on kaikkiin juniin ja osa jää asemallekin.
[/quote]
Voithan sää tulla resiinalla perässä...
Mä en tajua miten jotkut vaahtoaa noista peukuista. Mitä helvetin väliä sillä on jos joku alapeukuttaa sun kommenttia? Kuka niitä edes kattoo? Ja ottaa vielä loukkauksena :D Naurattaa. Turhia koko peukut.
Täällä tasaisin väliajoin valittaa peukuista ihminen, joka on itse selkeästi saanut miinuksia :D
Peukut on hyviä, miksi niistä pitää hermostua? Kysyisin ennemmin sen kysymyksen itseltäni, jos olisin ap.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:41"]
Ei ärsytä. Itse jopa pidän tästä systeemistä, niistä saa ihan kivasti selville mitä mieltä ihmiset ylipäätänsä on
[/quote]
Saatko? Otetaan esimerkki:
Ap kertoo miehestään, joka pettää. Yksi antaa yläpeukun naiselle sympatian vuoksi, toinen alapeukun inhan miehen vuoksi ja kolmas alapeukun koska hänen mielestään ap on ällö kitisijä. Kukaan näistä ei kommentoi sanallakaan. Sinäkö tiedät syyt peukkujen takna?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:41"]
Ei ärsytä. Itse jopa pidän tästä systeemistä, niistä saa ihan kivasti selville mitä mieltä ihmiset ylipäätänsä on
[/quote]
Saatko? Otetaan esimerkki:
Ap kertoo miehestään, joka pettää. Yksi antaa yläpeukun naiselle sympatian vuoksi, toinen alapeukun inhan miehen vuoksi ja kolmas alapeukun koska hänen mielestään ap on ällö kitisijä. Kukaan näistä ei kommentoi sanallakaan. Sinäkö tiedät syyt peukkujen takna?
[/quote]
En tietenkään. He keillä on oikeasti jotain sanottavaa asiaan, osaavat varmasti kertoa sen peukuttamisen lisäksi.
Niin, minuakin ärsyttää kyllä välillä se, että joskus porukka vaan alapeukuttaa, eikä kukaan vaivaudu kertomaan, että miksi. Vaikka syy vaikuttaisi itselle ilmiselvältä (epäloogisuus, rasismi, epäilys trollista tmv), niin miksi sitä ei voi ääneen sanoa, jotta viestin kirjoittajakin olisi perillä siitä, mikä hänen viestissään kiukuttaa? Minusta on ainakin kivempi tietää, onko mielipiteeni vaikkapa suvaitsematon, kuin elää siinä luulossa, että näin ei ole.
Minun puheenvuoroni ovat saaneet sekä ylä- että alamerkintöjä eikä kiukuta yhtään.
Suurin osa alapeukuttajista on vain turhautuneita siihen omaan saamattomuuteensa. Purkavat sitten pahaa oloaan alapeukuttamalla ja suu supussa. Kun heiltä ystävällisesti kysyy syytä asialle he mököttävät myrtsinä ja hakkaavat vimmatusti alapeukkua, vaikka peukuttaa voi vain kerran.
Osa täällä oivalsi hyvin mitä tarkoitin osa ei ;). Kiitos ja näkemiin!
No kun ongelma musta nyt on se että en ymmärrä kaikkia alapeukkuja. Tuollakin sektiokeskustelussa esimerkiksi. Mitä alapeukuttamista siinä on kun toinen kertoo asiallisesti kokemuksistaan jotka ei niin kivoja jne.
Satunnaisista alapeukuista, esim. 1 kpl, ei kannata kauheasti välittää, koska se voi olla tullut vahingossakin.
Oikeasti, miksi täällä ei saa kritisoida peukutussysteemiä ilman, että ap leimataan heti miinuspeukuista loukkaantuneeksi inisijäksi? :D Ja mistä ihmisille tulee tällainen vittuilun ja pilkkaamisen halu, että ei voida keskustella asioista kuten aikuiset ihmiset?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:33"]Oikeasti, miksi täällä ei saa kritisoida peukutussysteemiä ilman, että ap leimataan heti miinuspeukuista loukkaantuneeksi inisijäksi? :D Ja mistä ihmisille tulee tällainen vittuilun ja pilkkaamisen halu, että ei voida keskustella asioista kuten aikuiset ihmiset?
[/quote]
Useimmat varmasti ymmärsivät ap:n pointin, mutta kun ei niitä alapeukkuja nyt oikeasti tarvitse niin vakavasti ottaa. Aina sieltä joukosta löytyy ne jotka eivät halua osallistua keskusteluun kuin peukuttelemalla, mutta mikäpä siinä.
Alapeukutin. Enkä kerro, miksi! Muahhahhaa.
Kiitos nro 17, onneksi täällä on fiksujakin ihmisiä, kuten sinä. En minäkään ymmärrä tuota vittuilun tarvetta ja lillukan varsiin tarkertumista ja just sitä että asiallisesti täällä harvemmin voi keskustella. Paitsi jos haluaa keskustella vauvojen nimistä tai muusta. Täällä oli ennen vanhaan paljon rauhallisempaa ja ennen kaikkea usein myös hauskaa vaikka välillä väiteltiinkin, oli provoja, trolleja jne. Nyt tää on mennyt jotenkin kummalliseksi, ja joku siitä ketjunkin oli laittanut pystyyn, siitä ettei tykkää kun tää on päässyt kaiken kansan tietoisuuteen ja palsta on sitä myötä mennyt piloille.
Ei ärsytä. Itse jopa pidän tästä systeemistä, niistä saa ihan kivasti selville mitä mieltä ihmiset ylipäätänsä on ko. aiheesta lukematta koko keskustelua läpi.