Miksi BB -Antti Kurhinen ei ole käynyt Suomen eikä Venäjän armeijaa?
Hänellä on kaksoiskansalaisuus ja vapautus molemmista.
Kommentit (17)
Ehken ei pää kestänyt. Eihän se kestänyt bb-talossakaan.
Onko Antti Kurhisen oikea nimi Antti Kurhinen vai joku Andrei Kurhonov? On erikoista, että olisi täysin suomalainen etunimi Petroskoissa syntyneellä, vaikka suku olisikin alkujaan suomalainen.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 23:37"]
Onko Antti Kurhisen oikea nimi Antti Kurhinen vai joku Andrei Kurhonov? On erikoista, että olisi täysin suomalainen etunimi Petroskoissa syntyneellä, vaikka suku olisikin alkujaan suomalainen.
[/quote] oisko inkerin suomalaiset sukujuuret
Eikös hän ollut mukana siinä Hotelli Glon huumejupakssa jossa kuoli yksi ihminen? Jos on vetänyt humehia niin ainakaan Suomen armeija ei huoli palvelukseen.
No miksi edes pitäisi? Tuskin tuollaisista tyrkkyjulkkiksista olisi mitään hyötyä tositilanteessakaan kun ainoat saavutukset elämässä ovat bb-talo ja lööppijulkisuus. Hukkaan menisi sekin koulutus.
Olisi varmaan syyn sanonut, jos olisi jotain fyysistä.
Minkäs armeijan sinä olet käynyt??
Minä olen käynyt muukalaislegioonan.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 00:04"]
Ehken ei pää kestänyt. Eihän se kestänyt bb-talossakaan.
[/quote]
Ihan normaalihäädössähän se poistui, toisin kuin viime kausilla puolet tyypeistä on pitänyt taluttaa lepositeissä ulos.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2014 klo 01:26"]
Kato sitä, kuuntele sitä.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
On se Kurhinen aika epeli. Ei edes sanonut paljon mitään, ja senkin mitä sanoi, aika laimeasti. Silti puolet jengistä kommentoi koko ajan Kurhista. Bäckmanin jälkeen ohjelman kommentoiduin henkilö.
Ei sen tarvi siellä käydä armeijaa jos muuttaa Suomeen, mun poika on syntynyt täällä , isänsä suomalainen ,minä venäläinen, pojalla kaksoiskansalaisuus, luuletko et hän lähtee Venäjälle armeijaan :)
Ei tarvitse huolehtia, että nämä pojat olisivat loikkaamassa takaisin Venäjälle. Iso riski käydä edes moikkaamassa sukulaisia, koska saattaa joutua Putinin armeijan harmaisiin.
Lusmuilee molemmisss maissa. Ei kun takas Venäjälle!