Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta tuntuu, ettei mies välitä minusta?

Vierailija
15.04.2014 |

Minun on vaikea selittää tätä tilannetta. Mies vastaa viesteihin jotenkin tylysti, "jaahas" "ok" jne. Mies on hellä ja huomaavainen, muttei läsnä. Hän ei ole ikinä sanonut rakastavansa minua, itse sanon sitä usein.

Läheinen ystäväni kuoli hiljattain ja olen vieläkin surun murtama. Mies etääntyi entisestään. Ei halannut, silitellyt tai pyyhkinyt kyyneliä poskiltani. Pysytteli poissa tieltäni, vaikka pyysin saada olla edes hetken lähellä...

Olemme olleet neljä vuotta yhdessä. Miten voisin aloittaa keskustelun ja kertoa miehelle, kuinka pahalta minusta tuntuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja vaimoni olimme olleet viitisen vuotta yhdessä. Olimme alusta saakka olleet todella helliä ja huomaavaisia toisiamme kohtaan. Meillä oli tekstiviestit täynnä sydämiäkin siinä vaiheessa, kutsuimme toisiamma samoilla hellittelynimillä kuin suhteen alussa jne.

Huomasin sellaisen asian, että vaimoni ei oikein ottanut minua tosissaan enää. Hän ei myöskään halunnut seksiä kanssani.

Sitten yhtenä iltana minulle valkeni, että näillä asioilla voisi olla yhteys. Rupesin tietoisesti hieman kylmäkiskoiseksi vaimoa kohtaan. Olin kohtelias ja asiallinen, en ilkeä, mutta jämptimpi.

Aikaisempi tekstiviestini hänelle olisi: "Haluuks raksu että [mun lempinimi] tuo jotain kaupast? <3 <3 <3 <3 "

Nyt laitoin: "Haluutko kaupasta jotain?"

Huomasin vaimossani muutoksen - hän oli kiinnostuneenmpi ja kiintyneempi minuun. Myös hänen seksihalunsa näyttivät palaamisen merkkejä.

Otin asian esille, että huomasitko mistä muutos alkoi. Hän suuttui aluksi, mutta pari päivää mietittyään myönsi että, joo-o, hän pitää minua enemmän miehenä kun en ällösöpöile häntä puhki.

voisiko tämä asetelma olla teillä? Jos mies kokeilee, saako hän jotain arvontuntoa takaisin muuttamalla suhtautumistaan sinuun?

Huom!

Minunkaan rakkauteni ei missään vaiheessa vähentynyt.

Vierailija
2/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viestistä, kyllä sait silmäni auki. Hyvä saada tilanteeseen miehen näkökulma eikä vain naisena yrittää kehitellä mitä oudompia viritelmiä päässäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:48"]Minä ja vaimoni olimme olleet viitisen vuotta yhdessä. Olimme alusta saakka olleet todella helliä ja huomaavaisia toisiamme kohtaan. Meillä oli tekstiviestit täynnä sydämiäkin siinä vaiheessa, kutsuimme toisiamma samoilla hellittelynimillä kuin suhteen alussa jne.

Huomasin sellaisen asian, että vaimoni ei oikein ottanut minua tosissaan enää. Hän ei myöskään halunnut seksiä kanssani.

Sitten yhtenä iltana minulle valkeni, että näillä asioilla voisi olla yhteys. Rupesin tietoisesti hieman kylmäkiskoiseksi vaimoa kohtaan. Olin kohtelias ja asiallinen, en ilkeä, mutta jämptimpi.

Aikaisempi tekstiviestini hänelle olisi: "Haluuks raksu että [mun lempinimi] tuo jotain kaupast? <3 <3 <3 <3 "

Huomasin vaimossani muutoksen - hän oli kiinnostuneenmpi ja kiintyneempi minuun. Myös hänen seksihalunsa näyttivät palaamisen merkkejä.

Otin asian esille, että huomasitko mistä muutos alkoi. Hän suuttui aluksi, mutta pari päivää mietittyään myönsi että, joo-o, hän pitää minua enemmän miehenä kun en ällösöpöile häntä puhki.

voisiko tämä asetelma olla teillä? Jos mies kokeilee, saako hän jotain arvontuntoa takaisin muuttamalla suhtautumistaan sinuun?

Huom!

[/quote]

Pystyykö miehet muka noin ovelasti toimimaan

Vierailija
4/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no meillä oli kyllä kyseessä toinen nainen kun mies noin käyttäytyi.

Vierailija
5/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 22:48"]Minä ja vaimoni olimme olleet viitisen vuotta yhdessä. Olimme alusta saakka olleet todella helliä ja huomaavaisia toisiamme kohtaan. Meillä oli tekstiviestit täynnä sydämiäkin siinä vaiheessa, kutsuimme toisiamma samoilla hellittelynimillä kuin suhteen alussa jne.

Huom!

[/quote]

Pystyykö miehet muka noin ovelasti toimimaan

[/quote]

Sanoisin minun kokemuksellani että äärimmäisen harvinaista että mies pystyy noin ovelaan toimintaan. Yleensä miehellä se että hän ei sano rakastavansa tarkoittaa että hän ei rakasta. Tai jos hän kohtelee tylysti, johtuu siitä että hän on tyly. (ei siis "oikeasti hän ei ole tyly hänellä on vain stressiä")

Vierailija
6/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla kohdalla mies muuttui etäisemmäksi, kun oli alkanut virittelemään sivusuhdetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme