Aikuinen nainen , käytkö saunassa isäsi tai veljesi kanssa
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:05"]
Mökkisaunassa uikkarit päällä, muuten en.
[/quote]
Miksi uikkarit?
Kysyn mielenkiinnosta, me kun käydään appivanhempienkin kanssa saunassa ja uimassa enkä ole koskaan ajatellut, että pitäisi mökkisaunassa laittaa uimapukua päälle sukulaisten kesken :-o
[/quote]
Koska kokisin epämukavaksi olla alasti vanhempieni tai veljeni seurassa.
[/quote]
Kävittekö te lapsena yhdessä saunassa? Mihin se loppui?
Mulla tuli toki teininä myös se kammo ettei kukaan saanut nähdä mua alasti, mutta joskus vähän alle kolmekymppisenä sillä ei enää jostain syystä ollut mitään merkitystä ja sellaisena se on pysynyt.
[/quote]
Tietysti kävin lapsena muun perheen kanssa saunassa. En muista tarkkaan missä iässä aloin käydä yksin, ehkä n.11-12-vuotiaana.
En sanoisi sitä kammoksi, etten halua olla alasti vanhempieni seurassa, se vain tuntuu epämukavalta jo ajatuksen tasolla. Ja kun mökillä muutenkin saunotaan sekalaisissa kokoonpanoissa ja pulahdetaan vähän väliä uimaan, niin uimapuku sopii siihen kuvioon oikein hyvin, kaikille.
Alasti saunominen vanhempien kanssa on kiusallista teininä kun rinnat ja karvoitus alkaa näkyä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:23"]
Tietysti kävin lapsena muun perheen kanssa saunassa. En muista tarkkaan missä iässä aloin käydä yksin, ehkä n.11-12-vuotiaana.
En sanoisi sitä kammoksi, etten halua olla alasti vanhempieni seurassa, se vain tuntuu epämukavalta jo ajatuksen tasolla. Ja kun mökillä muutenkin saunotaan sekalaisissa kokoonpanoissa ja pulahdetaan vähän väliä uimaan, niin uimapuku sopii siihen kuvioon oikein hyvin, kaikille.
[/quote]
Kiitos, kun viitsit vastata ja ennen kaikkea asiallisesti :)
Tuhmiä juttuja, joita ei tule kasvotusten keneltäkään kysyttyä ja täällä yleensä tulee vain asiatonta tekstiä.
Olen käynyt isän kanssa saunassa yli kaksikymppisenäkin, mikäs siinä... Veljeä ei ole.
En ole isäni tai veljieni kanssa käynyt, mutta miehen isäpuolen ja velipuolen kanssa kyllä. Anoppi on ollut mukana. Heille aivan luontevaa, omalle lapsuusperheelleni ei.
No problem!
En käy. Saunon alasti vain mieheni kanssa tai naisten saunassa. Ei mitään kimppasaunoja kenenkään muiden kanssa alasti. Joku appiukko nyt viimeisenä.
Olen käynyt sekä isän että veljen kanssa, meillä on aina saunottu yhtä aikaa koko perhe.
Uikkarit päällä kenen kanssa vaan. Alasti naispuolisten (lähes kenen kanssa vain, sauna on niin neutraalia aluetta) ja mieheni. Bikineissä olo on mukava seurassa kuin seurassa. Toisaalta ymmärrän myös niitä, ketä voi esim isän/veljen/appiukon kanssa alastikin saunoa, eihän siellä kenenkään tissejä tuijoteta. Mutta itsestä tuntuisi oudolta.
En voisi kuvitellakaan moista. Tosin minusta on kiusallista käydä saunassa naistenkin kanssa, esim. uimahallit ovat ahdistavia siksi että pitää olla alasti. Luontevaa alasti oleminen on vain puolison ja alle 9-vuotiaiden omien lasten kanssa.
Varmaan viimeeksi, kun mun lapset oli pieniä. Silloin vaihtui väki saunassa, kun pieniä piti pestä ja ne ramppas ees taas. Periaatteessa oli naisten ja miesten vuorot, mutta lopulta siellä isän kanssa nakotettiin, ollaan perheen kovimmat kylpijät.
Tilanteitakaan ei usein edes ole, kun nykyään kyläillään päiväseltään eikä kenelläkään ole mökkiä.
Mieluiten saunon kyllä naisporukalla.
Saunon vain puolisoni kanssa tai yksin.
En todellakaan käy veljeni tai isäni kanssa saunassa. Naiset saunoo keskenään niin kuin miehetkin.
Minä käyn koko perheeni kanssa yhtä aikaa saunassa, siis myös isäni ja veljeni. Ja ikää 24 vuotta. Ei se minun mielestäni mikään kummoinen juttu ole. Tosin jos olen posliiniksi juuri sheivannut niin silloin en kehtaa. :D
No hyvää päivää. Olen aina käynyt perheen kanssa yhteissaunassa, nykyään myös omat ja sisarusten lapset mukana. En minä saunaan mene nussimaan vaan pesemään ja nauttimaan löylyistä. Perheen ulkopuolisten miesten kanssa en halua saunoa alasti. Mutta aika sairasta, jos jollekin tulee jotain seksuaalista mieleen lähiperheen alastomuudesta.
Todellakin käyn! Parhaita keskusteluja isän kanssa on käyty saunassa. Joskus äiti on mukana, joskus ei. En näe asiassa mitään outoa, toki jos olisin teininä sen lopettanut niin tuskin sitä aloittaisin aikuisena uudestaan.
Uikkarit päällä olen käynnyt isäni kanssa saunassa kun järjestivät pihallaan palju-illan uuden paljun kunniaksi. Muuten en voisi kuvitellakkaan! Äitini kanssa käyn yleensä. Jos ollaan mieheni kanssa heillä saunassa niin yleensä mennään joko minä, mieheni ja lapsemma perheenä ja vanhempani kahdestaan tai sitten miehet ja naiset omilla vuoroillaan. Joskus on ihan kiva käydä äitini kanssa saunassa
Olen käynyt useasti veljeni kanssa. Ja ihan alasti.