Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsisin tsemppiä ja motivointia selvitäkseni tästä illasta/viikonlopusta!

Vierailija
25.04.2014 |

En ole saanut vielä koko päivänä mitään aikaan. Olisi paljon tekemistä, joten pelkkä työtaakan ajattelu vie kaiken energian.

Koti pitäisi siivota, laittaa ruokaa ja lajitella parista kaapista ylimääräiset tavarat pois, jotta tulevaisuudessa siivous olisi helpompaa. Kesäksi pitäisi saada ylimääräiset kilot pois, joten liikkumisellekin on löydettävä aikaa ja energiaa. Paperitöitäkin olisi tehtäväksi, unikin tulisi iltaisin paremmin, kun saisi ne hoidettua pois kokonaan.

Kiireisimpänä tehtävänä olisi kirjoittaa essee opintoja varten, deadline tänään eli alle kuusi tuntia aikaa palauttaa. Siitä on pakko aloittaa, koska aikaraja pukkaa päälle, vaikka keskittyisin paremmin siistissä kodissa.

Palstan innostajat ja motivaattorit, inspiroijat ja organisaattorit, kertokaa parhaat vinkkinne! Mistä ihmeestä löydän puuttuvan motivaation, jota tarvitaan NYT?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

vedä pari siideriä ja ala hommiin

Vierailija
2/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään motivaatiota. On vain lihakset - tässä tapauksessa istuma- ja hiki. Istu alas ja aloita homma äläkä haahuile mistään laihdudusjutuista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdat nyt ihan ekaksi sen laihduttamisen.

Vierailija
4/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istu alas, unohda sotku ja käy töihin. Siivota voi huomennakin.

Vierailija
5/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tavoitteesi osiin. 

Priorisoi. On selvää ettet selviä kaikesta tuosta. Mikä on oikeasti tärkeää, minkä voi jättää myöhemmäksi?

työ on se hieno väline jolla motivaatio saadaan esiin. 

Vierailija
6/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen samassa jamassa, paitsi ei oo muuta hommia kun duunihommia, koko viikonloppu menee niiden parissa, muttajoku piru nyt vaan ei anna työskentelyrauhaa. Mä olen erimieltä. älä istu alas. vaan nyt äkkiä vaan lenkkivaatteet päälle. mene kävelylle tai juoksemaan. puoli tuntia pihalla ja  sitten vaan hommiin, on pirteämpi olo ja asiat luistaa ulkoilun jälkeen niiiiin paljon paremmin. Omasta tekstistäni inspiroituneena lähdenkin nyt ulos, Tsemppiä sulle! Ja mulle!

Vierailija
7/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä reipas kävelylenkki ja sen jälkeen panet paperille mitä pitää päivän aikana tehdä,.laita noi tunti sitä ja tätä. Älä laita liian rankkaa ohjelmaa. Uni paranee kun ulkoilet ja energiaa vapautuu kun nurkat alkavat puhdistua. Itse kävin juuri heittämässä uff:n keltaiseen vaatekeräykseen kassillisen vaatteita ja kengät. Kerro auttoiko!

Vierailija
8/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely tai siideri. Molemmat toimii. 

Listaa ekana työjärjestys. 

Suunnittelu. Suunnittelu ja suunnittelu. 

Vierailija
9/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ensimmäiseksi se hemmetin essee. Sormet näppiksille, keskity, aloita... siitä se lähtee ja sujuu aivan itsestään.

Muita asioita kannattaa miettiä vasta huomenna.

Vierailija
10/10 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistänne! Mieli on levoton ja keskittyminen hankalaa. Aloitin esseen parissa, mutta työlästä on. Tekisi mieli jättää kokonaan tekemättä... Myöhässä ei saa palauttaa, tai jää kurssi suorittamatta. Mielessä kävi, että ihan sama yhdelle kurssille, mutta kyllä se harmittaisi myöhemmin ja kovasti. Olen helposti innostuvaa tyyppiä ja "tuulellakäypä", eli tärkeää olisi päästä oikeaan mielentilaan, jotta kirjoittaminen sujuisi. Harkitsen vakavasti jonkinlaista dopingia eli esimerkiksi sokerihumalaa saadakseni virtapiikin ja päästäkseni vauhtiin. Kyseessä olisi muuten kevään viimeinen essee...

Ennen aloittamista raivasin pöydän siistiksi niin, ettei tarvitse ainakaan katsella sotkua. Taidan heti aamulla tehdä listan muista töistä aikataulutettuna tunnilleen. Illalla on sitten hyvä olo, kun on saanut kaikenlaista aikaan.

HUOH! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi