Pääsi 2 pierua.
Ensimmäinen oli lyhyt ja muistutti trumpetin ääntä. Sitä seurasi pidempi, huomattavasti vetelämmän kuuloinen pitkä pieru, joka aiheutti minussa hihittelykohtauksen. Sitten minua alkoi pyörryttämään ja yskin. Avasin nyt ikkunan.
Tälläinen oli minun päiväni.
T. Eläkepummi
Kommentit (12)
Tästä tulikin mieleeni, että on nälkä.
Se oli erittäin harvinainen hydrokortisoni-pieru. Pussitin sen ja laitoin huutonetiin myyntiin. HP 500 euroa plus postikulut! Toimitus myös tuulen mukana.
Eikö kenelläkään ole mitään tiukkaa syvä-analyysiä tähän? Mammat hei, oon pettynyt teihin
Mua vähän loukkaa se, ettei kukaan kommentoi vaikka jaoin tämän iloisen tapahtuman teidän kanssanne :( Todella töykeetä. Ehdin jo samaistua teihin, ja koin yhteisöllisyyden tunnetta.
Mulla olis eilen ollut sanainen (vai miksikä sitä sanois) arkkuni avattavana tähän ketjuun, mutta nyt ei ole oikein inspiraatiota :/
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:19"]
Mulla olis eilen ollut sanainen (vai miksikä sitä sanois) arkkuni avattavana tähän ketjuun, mutta nyt ei ole oikein inspiraatiota :/
[/quote]
No yritä ees, pliis! :(
Elin täysillä mukanan sinun pierusi.
Syön parhaillani huomattavaa määrää jäätelöä, ja uskoisin, että "iltasoitto" pian ilmoilla täälläkin.
Saanko vielä kysyä, mikä ruoka-aine oli sinun soolosi polttoaine?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:21"]
Elin täysillä mukanan sinun pierusi.
Syön parhaillani huomattavaa määrää jäätelöä, ja uskoisin, että "iltasoitto" pian ilmoilla täälläkin.
Saanko vielä kysyä, mikä ruoka-aine oli sinun soolosi polttoaine?
[/quote]
Taisi olla currymausteinen riisi, joka aiheutti tämän. Kahvikaan ei auttanut asiaan.
Yritä röjäyttää hiukan kiinteämpi pieru, laita käsi alle ja hiero se naamaasi. Senjälkeen lähde kaupungille ja pysäyttele satunnaisia vastaantulijoita ja kysy heiltä haluaisivatko suklaamunia. Voit välillä tehostaa kysymystä riisumalla housusi. Saat vähän vaihtelua päiviisi.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 20:25"]
Yritä röjäyttää hiukan kiinteämpi pieru, laita käsi alle ja hiero se naamaasi. Senjälkeen lähde kaupungille ja pysäyttele satunnaisia vastaantulijoita ja kysy heiltä haluaisivatko suklaamunia. Voit välillä tehostaa kysymystä riisumalla housusi. Saat vähän vaihtelua päiviisi.
[/quote]
Tämä päivä pitkälti mennyt tuon parissa jo. Mä luulin että oon hulluks tullut, mutta onhan täällä samanmielisiä kavereita :)
(y)