Mies halusi jättää parisuhteen ajanpuutteen vuoksi, sain puhuttua
Ja yritämme jälleen mutta aikaa ei vaan silti ole. Pieniä lapsia eikä mies vaan ymmärrä :/ Vauvakin. Itselläni surullinen ja turvaton olo, tiedä milloin jättää meidät lopullisesti. :'( Olen vauvan hoidolta ja päivätohinoista monesti iltaisin niin poikki että seksielämäkin karissut johki :/ En tiedä jaksaako odottaa että kasvavat. En tietääkseni yksin lapsia halunnut. Suhde kai tuhoon tuomittu.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:15"]
No oon seuraavana päivänä kuoleman väsynyt jos valvon yli 21.00. Iltapäivisin hoidetaan lapsia yhdessä ja juostaan kaupoilla joko kaikki tai erikseen, viikonloput ollaan koko lössi yhdessä. Yhdessäolo ei riitä hälle vissiin... Mikä syy se on jättämiseen?! Meidän pitäs olla perhe. Aina ei rahaa ole lapsenvahtiin ja ravintolailtaan. Ap
[/quote]
Olen pahoillani tilanteenne vuoksi. Mielenkiinnosta kysyisin, mitä tarkoittaa tuo että juoksette iltapäivisin kaupoilla kaikki, yksin tai erikseen? Miksi kaupoilla tarvitsee juosta iltapäivisin, yksin tai erikseen? Viikon ostokset saa hoidettua esim. kahdella kauppareissulla. Miksi sinne täytyy muuten lähteä juoksentelemaan ja stressaamaan?
En halua moralisoida enkä mitään, mutta jotenkin vaikuttaa siltä, että olette todella nuoria ja/tai teillä on ajankäyttö ja rytmit jotenkin hukassa. Jos teillä on iltapäivät, illat ja viikonloput yhteistä aikaa, niin sehän on jo ruhtinaallisesti. Voisiko sen organisoida uudelleen siten, että sinä saat jostakin hieman aikaa elpyä ja levätä (päiväunet, sauna, lenkki tms., pieni hetki päivässä riittää, tämä kaikki rumba nimittäin on äidin elämää) ja mies saa sinulta läheisyyttä ja seksiä. Miehille nimittäin "yhteisen ajan puute" on yleensä sama kuin seksin puute. Siihen ei tarvita yhteistä kodin ulkopuolista aikaa eikä lapsenvahteja. Ja sitä puutetta ei mikään muu paranna kuin seksi. Miehet ovat yksinkertaisia, ja monimutkaisiin ongelmiin on monesti yksinkertainen ratkaisu. Säännöllinen pipari. (Olkoonkin, että tähän tulee ryöppy kiukkuisia vastauksia. Se ei silti poista tosiasiaa.)
Voimia!
Monta lasta teillä on? Onko miehellä säännöllinen työ, eli ehtiikö auttaa sinua ettet väsyisi ja että hänellä myös ns. omaa vapaa-aikaa??
Ikävä tilanne.
Mitä ihmettä? Vauva 2kk ja mies ihmettelee kun ei ole seksiä niin kuin ennen?
Oliko sulla edes jälkitarkastus vielä? Mä en harrastanut seksiä lainkaan tuossa vaiheessa (vielä).
Lapset sänkyyn niin aikaisin kuin mahdollista, sitten olette yhdessä. Muista olla positiivinen ja sanoa hänelle mukavia asioita, joita tarkoitat. Ota joskus suihin.. :)
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:15"]
No oon seuraavana päivänä kuoleman väsynyt jos valvon yli 21.00. Iltapäivisin hoidetaan lapsia yhdessä ja juostaan kaupoilla joko kaikki tai erikseen, viikonloput ollaan koko lössi yhdessä. Yhdessäolo ei riitä hälle vissiin... Mikä syy se on jättämiseen?! Meidän pitäs olla perhe. Aina ei rahaa ole lapsenvahtiin ja ravintolailtaan. Ap
[/quote]
Sillä on tunne, ettei sitä nähdä eikä tarvita, eikä sillä ole miehenä arvoa eikä virkaa. Naisena sinun pitäisi olla kiinnostuneempi siitä, mikä hänelle on yhdessäoloa - jos vain puolustaudut ja loukkaannut, miehellä on melko todennäköisesti olo, että olet pystyttänyt muurin, istut sen harjalla nippailemassa häntä pikkukivillä päähän ja kaadat tikkaat jos hän yrittää ne pystyttää. Mitä siinä voi muuta kuin lähteä pois, vaikka se lapsellista onkin. Väitätkö, ettet itse ole yhtään lapsellinen ja taantunut? Minä ainakin olin - se väsymys kyllä tekee sen.
Mitä jos pyytäisit, että hän katsoo tilannetta ainakin vuoden vielä, tai puoli jos vuodeksi ei uskalla sitoutua. Itse sitoudut olemaan vähemmän pihalla siitä, mitä mies muka tahtoo, ettei sinun tarvitse täältä sitä kysyä. Ja vastaavasti, jos itselläsi on lisäväsymystä aiheuttavaa tyytymättömyyttä mieheen, teette vaihtokauppaa: sinä kuuntelet, jos hän kuuntelee, ja vuoron perään kerrotte mitä tarvitsette.
Jos teillä ei ole muita mahdollisuuksia saada lapsia hoitoon kuin maksullinen hoitaja, voisiko sille asialle etsiä ratkaisua ja tehdä yhteistyötä toisten äitien kanssa? Ranskalaisille on selvää, ettei liitto kestä monen vuoden pesimistä ilman taukoja. Suomalaiset voisivat ehkä oppia siitä edes jotain. Eikä vapaata aikaakaan ole pakko viettää kovaan hintaan ulkona, kunhan kohtaatte toisenne, ja saatte toisenne uskomaan, että toisen tarpeilla on väliä.
On ollut jälkitarkastus. Sanoi limakalvoista että vauva taitaa olla täysimetyksellä.. Ei ne paikat vielä olis kovin valmiit sänkytouhuihin. Miehelle kova paikka, en anna usein edes pakkeja vaan mua väsyttää niin et meen nukkumaan. Harvoin tulee edes sänkyyn samaan aikaan. No kai aika näyttää mitä tapahtuu. Yritän asennoitua jotenkin jo siihen että jättää meidät jossain vaiheessa. Itseänikään kun en muuttaa voi. Meillä 6 alle kouluikäistä lasta. Ap
Niinpä. Täytyy yrittää puhua uudestaan kunnolla. Ap
Kuusi alle kouluikäistä? Onko miehellesi (ja sinulle) koskaan puhuttu ehkäisystä?
Ja miehen äiti piti ressukkaa hoidossa eikä pannut kuriin?
Ootteko te se sossuperhe, joka oli erilaisissa äideissä? Jos oot vaan vääristänyt ton vauvan iän...
No ei me kyllä missään erilaisissa äideissä olla ikinä oltu :D Ei oo pokkaa töllöön XD ap
Anoppi juu varmaan silitteli poikansa päätä. Ap
ainako haukkunu sua? itsetunnon ainaki jo näköjään sulta vieny. älä jää kynnysmatoksi. jos mies noin ymmärtämätön ni paska jätkä! rakastaa sua sellaisena ku olet tai sit on rakastamatta, et voi eikä sun tarvii hänen toiveiden mukaa muuttua.
KUUSI!? Miksi ihmeessä? Oletteko vilpittömästi yksissä tuumin molemmat halunneet kuusi lasta noin pienillä ikäeroilla?
Joko olette lestadiolaisia tai sitten tämä on provo. Kukaan täysijärkinen ihminen ei tee kuutta lasta vuoden ikäeroilla. Ei kukaan! Ja ei ihmekään, jos ei parisuhde pysy kasassa.
Kuusi? No toisaalta jos 2kk synnytyksestä peitto heiluu jo ja valitusta ettei pimperoa saa tarpeeksi. Uskoo ken tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 19:29"]Se on sun omaa syytä, mitäs et huomioi miestäsi, joten turha itkeä.
[/quote]Niinpä, vissiin. Ap