Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutko puhelimessa tai vietätkö kahdenkeskistä aikaa anoppisi kanssa?

Vierailija
15.04.2014 |

Haluaisin tietää, kuinka yleistä on että miniä ja anoppi (tai appi) soittelevat, viestittelevät tai viettävät aikaa keskenään. Itse en koskaan soittele/viestittele anopilleni tai hän minulle, eikä tulisi mieleenkään viettää aikaa hänen kanssaan ilman miestäni. Ja ihan hyvissä väleissä siis olemme, mutta mieheni hoitaa yhteydenpidon omiin vanhempiinsa ja minä omiini. Miten teillä? Haluaisitko että tilanne olisi toisenlainen?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, aikanaan kyllä soittelimme. Näin on hyvä.

Vierailija
2/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on soittanut minulle kahdesti 15 vuoden aikana, jona olen hänet tuntenut. Minä en ole soittanut kertaakaan hänelle, enkä halua viettää hänen kanssaan kahdenkeskistä aikaa. En usko, että hänkään nauttii seurastani.

Vierailija
4/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kumpaakaan.

Vierailija
5/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan puhelimessa ehkä kerran viikossa. Nyt jopa useammin kun hänellä haastava tilanne elämässä ja haluaa jutella, tai jos vaikka lapset menossa hänelle yökylään suunnitellaan esim. ruokalistaa. Välillä myös nähdään kaksin, nämä ovat lähinnä shoppailureissuja, esim. hän haluaa ostaa lapsille jotain ja pyytää makutuomariksi.

Vierailija
6/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan joskus, ehkä muutaman kerran kuukaudessa tai tekstaillaan. Aika harvoin tulee vietettyä kahdenkeskistä aikaa, joskus kyllä . Joskus käyn anopilla yksin, silloin on kyllä useimmiten joku ns. syy. Joskus ollaan tehty joku retki tms kahdestaan. Ja joskus olen ollut tukena pankissa, kun anoppi on käynyt hoitamassa sijoitusasioitaan.

Vierailija
7/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä soitellaan, tekstaillaan että vietetään aikaa yhdessä. Käydään lounaalla ja kahvilla, teatterissa, leffassa joskus, shoppaillaan. Se on kiva ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä. Samanlainen maku harrastusten suhteen.

Vierailija
8/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan ja tehdään yhdessä juttuja. Myös äitini ja anoppini viihtyvät toistensa seurassa.

Vierailija
9/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri koskaan. Aluksi näin oli, kävimme shoppailemassakin kahdestaan ja hän kyläili jopa päivittäin. Myöhemmin käänsi selkänsä, haukkui minut maanrakoon koko kylälle ja suvulle ja häpäisi täysin. Eipä ole tarvinnut sen jälkeen paljon nähdä eikä pyydellä enää synttärikahveille. Ei käy mieskään siellä päin.

Vierailija
10/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
11/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi, nykyään ex.  Täysi paska ämmä.  En soita huvikseen, vain jos asiaa on.( ja harvoin enää on)

Ja se huuhkaja ei soita koskaan lapsenlapsilleen. Ei edes syntymäpäivinä. Itsekäs vanha kurttuinen orava kun on.

Vierailija
12/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.20v aikana soittanut ehkä 5 kertaa, minä ehkä kahdesti. Ihan hyvissä väleissä ollaan ja kyläilläänkin. Mies joskus saattaa soitella, harvoin hänkään. Tekstiviestin olen pari kertaa tainnut saada syntymäpäivänä anopilta. Lasten kanssa soittelee ja kyselee kuulumisia, mikä onkin minusta ihan ok.

Vierailija
13/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan outolintu, olen seurustellut vakavasti kolme kertaa elämässäni ja jokaisen "anopin" kanssa tullut tosi hyvin juttuun. Olen vähän erakkoluonne, mutta ihan heidän aloitteestaan olemme kahvitelleet ja viettäneet paljonkin aikaa ilman poikiaan.

Nämä kaksi ex-anoppiakin tulevat aina juttelemaan jos jossain mua näkevät, ja viimeksi ensimmäisen miesystäväni äiti tuli kaupassa halaamaan ja sanoi että kyllä mulla on ihana pieni perhe (oltiin miehen ja lasten kanssa liikenteessä).

Mutta meitä on moneen junaan, ei kai kaikkien tarvitse olla niin läheisiä vaikka toimeen tultaisiinkin. :)

Vierailija
14/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisinkin soittaa hänelle. Hän on edesmennyt.

Vierailija
15/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä. ;)

Vierailija
16/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kylmiä välejä tuntuu olevan monella :(. Surullista, onhan heillä molemmilla hyvä maku, kun "jakavat saman kiinnostuksen kohteen". Siis miniä miehensä ja anoppi poikansa.

Onko naiset niin itsekkäitä etteivät voi jakaa mitään? Syytä on sekä miniöissä että anopeissa. Itselläni oli hyvät välit ex-miniään. Soittelimme/tekstailimme joskus ja kävinpä kahvillakin muutaman kerran. Sydänystäväksi en pyrkinyt, näitä on molemmilla omasta takaa. Toivon ja oletan olleemme kavereita kuitenkin.

Vierailija
17/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kanssa soittele tms. Toisen miniän kanssa kyllä niin hyvää pataa.. Minä kun teen kaiken aina väärin :)

Vierailija
18/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan joka viikko. Käydään yhdessä kaupoissa. Välillä juodaan vaan yhdessä kahvia ja rupatellaan. Ihana anoppi.

Vierailija
19/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan soita enkä käy yksin. Miehen kautta kaikki asiat hoidetaan. Joskus menen miehen mukaan kylään. Yhden kerran vaunuttelin vauvaa näyttämään anopille ilman miestä.

Vierailija
20/59 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen anoppi ja soittelen myös vävyni kanssa. Vävykin soittaa minulle, jos jotain kysyttävää tai asiaa. Tietysti tytär soittaa minulle useammin, mutta varmaan niin ihmisistä kiinni, miten yhteys sujuu. Ei se suhde anoppiin tai miniään tarvitse aina olla riitainen.