Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahja 5-kymppisille vanhemmille aikuiselta lapselta?

Vierailija
03.12.2020 |

Joka vuosi sama ongelma. Omille vanhemmille ei keksi mitään joululahjoja. Heitelkää vinkkejä tai kertokaa mitä itse olette hommanneet? Tai mitä haluaisitrw itse, jos olisitte tuo saava osapuoli.

Yhteislahjaa tai erillislahjoja.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitcoinia paperilompakossa.

Vierailija
22/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkälankki tai nahanhoitovaha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias aikuisten lasten äiti. Ja kun sanon, etten halua mitään, niin se on just niin.

(Täällä ehdotetut kirjatkin luen Storytelistä.)

Vierailija
24/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-v nainen, lapseton, mutta roinaa (Kutsun kaikkia tavaroita roinaksi. ) on nurkat väärällään.

Minulla on 86-vuotias isotäti, joka on minulle rakas ja lähin vastine äidille.

Älkää miettikö tavaraa. Siivotkaa vaikka toisen koti. Se on parempi kuin joku turha roina.

PS: Itkisin onnesta varmaan itsekin, jos joku joskus siivoaisi minun kotini tai vaikka tiskaisi. Siivous on siksi minusta paras lahja ikinä. :)

Vierailija
25/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi sellainen lahja joka lisää teidän yhteistä aikaanne?

Näytä hänelle lahjalla, että haluat viettää hänen kanssaan osan vapaa-ajastasi.

Vierailija
26/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bergen hierontavasara.

Vierailija
27/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsukaiset jouluksi kotiin. 💝

Vierailija
28/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

t: yli 5-kymppiset vanhemmat

👆

Vierailija
29/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavirus.

Vierailija
30/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain aineetonta itse tehtynä esim lupaat siivousapua, ikkunanpesun, jalkahoidon, kasvohoidon tms. Itse toivon, että nuoriso säästää rahansa.

Vierailija
31/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on jo vähän vanhempia ja he tykkäävät, että lahjan pitää olla sellainen käyttölahja, eli ei mitään koriste-esineitä, ei kodinkoneita eikä mitään "vimpaimia". Yleensä antamani lahjat on olleet tykättyjä tai sitten vanhemmat ovat hyviä näyttelemään. Olen ostanut isälle konjakkia, kylpytakin, kirjoja (tiedän millaisista tykkää), lahjakortin valokuvaustarvikekauppaan ja kalastustarvikekauppaan, pilkkijakkaran, sisaren kanssa yhteisesti turvasaappaat metsätöihin. Äidille neulelankoja, taulupohjia ja siveltimiä, lahjakortteja erilaisiin hoitoihin (jalka-, kasvohoitoon, kuumakivihierontaan, intialaiseen päänhierontaan, turvehoitoon, vyöhyketerapiaan), nyt ostin lahjakortin äänimaljahoitoon, käsintehdyn lompakon, vesijuoksuvyön.

Vierailija
32/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan lahjakortteja nyt koronaaikana, kun ei ole tietoakaan , kestääkö tämä vuoden vai kaksi. Kysy , mitä hän ei ainakaan halua, niin sattuu jo aika paljon paremmin kohdalleen.

Vierailija
33/35 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi lahjakortit mihin tahansa noihin ihaniin hoitohin, tavaraa en halua mitään. Ettekö käy missään esim. kampaajalla korona-aikana? Kyllä minä vaan käyn, just kävinkin. Ihan normaalistihan kaikki kampaamot, hoitolat ja muut toimii nyt. Ja kuulemma jos tilanne pahenee, niin lahjakortit on voimassa niin kauan kuin pystyy taas normaalisti toimimaan. Tosin paras lahja on kun rakkaat lapset tulee kotiin jouluksi.

Vierailija
34/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säestystaito

https://hetikeikalle.fi/saesta-3-joululaulua/

Sopii ihan vasta-alkajille. Sopii erityisen hyvin niille, joilla on piano kotona ja uskaltaa laulaa yhteislauluja.

Vierailija
35/35 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toivelistalla kakkosena Maria Pettersonin Historian jännät naiset. Ykkösenä on, että joku siivosi koiran aarrekötkön, eli sohvanalusen.

Kaikkein tärkeintä on kuitenkin tavata jos vain epidemiatilanne sallii.

Äiti 49v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän