Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua huolestuttaa tämä nykyajan keskustelukulttuuri. Hälyttäviä merkkejä.

Vierailija
03.12.2020 |

Varsinkin suomalaisessa keskustelussa on vain putkiaivo logiikka. Ei osata milliäkään joustaa ja ajatella toisen ihmisen tilanne. Halutaan vain vastakkainasettelua ja nujertamista.
Riita ja väärinkäsitys syntyy keskusteluissa aina siitä kun joku alkaa ihan mistä tahansa tärkeästä asiasta jutella, oma menestyminen työelämässä tai koulussa, harrastuksista. Tulee joku joka ei tiedä mitään asiasta ja alkaa tylyttää.

Samoin kuin se työttömyysketju, sitä ei ymmärretä ennen kuin itse sen kokee. Ärsyttää ettei suomalaiset osaavat hahmottaa asioita ennen kuin itselleen käy sama.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Luulen tosin, että kyse ei ole vain nykyajan ilmiöstä. Törppöjä on ollut ja tulee olemaan aina. (Ja osa niistä törpöistä on trolleja.) Onneksi kaikki keskustelijat eivät kuitenkaan ole putkiaivoja ja mustavalkoajattelijoita vaan mukana on paljon fiksuakin porukkaa. 

Vierailija
2/3 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on nykyään todella huonoon suuntaan mennyt, tuntuu jotenkin että inhimillisyys on katoamassa, älykkyyden nimessä.

Kaikki pahuus, ahneus ja ilkeys verhotaan nykyään älykkyyden takana. Eli mitä per släpi sen älykkäämpi.

Oikeasti se on täysin päinvastoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa tämä somessa vaahtoaville vihervassareille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme