Uskomaton juttu, minua mulkoiltiin tänään.
Siis olin ystäväni kanssa kaupan oven lähellä tupakalla. Ulos tuli nainen, joka meni hakemaan pyöräänsä. Pyörä oli minun ja ystäväni vieressä. Tämä nainen mulkoili meitä, vttu kantoi sen pyörän kauemmas ja avasi lukon jossain 5 metrin päästä meistä.
Mulkkasi koko ajan vihaisesti ja polki pois pyörän lukko kädessään. Ilmeisesti halusi mahdollisimman pian mahdollisimman kauas meistä? Onko tupakoitsijoita oikeus kohdella näin? Mielipiteitä?
Kommentit (52)
Minä en olisi tyytynyt mulkoilemaan, olisin haukkunut teidät itsekkäät pskat. Se haju, mikä niistä syöpäkääryleistä lähtee on karsea.
Voi voi. Tupakoitsijat tajusivat tänään, että joku voi olla esim yliherkkä sille tupakan hajulle? Ja ei, kaupan oven edessä ei ole tupakkapaikka.
Ihan aiheesta saitte ap pahoja katseita. Se tupakka haisee, eikä oven luona kuulu polttaa. Olette sen kaverisi kanssa sikoja.
Mitäpä tupakoitte kaupan ovella. Huonoa käytöstä teiltä.
Siis mitä sä ap odotit? Sitä, että saat täältä päänsilityksiä siihen, että kaupan oven luona saa polttaa? Hyi miten kuvottava ap olet.
Täällä ehkä ei ymmärretty tilanteen loukkaavuutta? Tupakka hieman tuoksuu, mutta poltimme ulkona. Tuo vieras nainen KANTOI mielenosoituksena sen pyöränsä tosiaan 5 metrin päähän meistä.
Ja avasi pyörän lukon vasta siellä. Ja polki ikään kuin tupakan tuoksua "karkuun" mielenosoituksena minua ja ystävääni kohtaan. Mulkoillen meitä koko ajan. Jos katse olisi voinut t_ppaa olisin oikeasti ystäväni kanssa kuollut siihen paikkaan. Asiallista käytöstä?
Ap
Luin että minua mukiloitiin tänään.
Missä ysärillä te oikein elätte? Kuka edes tupakoi nykyään, hyi! Kyllä tämä nainen mulkkasi ihan syystä, olisin mulkannut minäkin. Tupakat pannaan ja tupakoitsijat eroon tupakasta vaikka väkisin! Pakkovieroitukseen leireille! Pois pääsee vasta kun on täysin tupakasta vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ehkä ei ymmärretty tilanteen loukkaavuutta? Tupakka hieman tuoksuu, mutta poltimme ulkona. Tuo vieras nainen KANTOI mielenosoituksena sen pyöränsä tosiaan 5 metrin päähän meistä.
Ja avasi pyörän lukon vasta siellä. Ja polki ikään kuin tupakan tuoksua "karkuun" mielenosoituksena minua ja ystävääni kohtaan. Mulkoillen meitä koko ajan. Jos katse olisi voinut t_ppaa olisin oikeasti ystäväni kanssa kuollut siihen paikkaan. Asiallista käytöstä?
Ap
Joo kuule ei taida nyt riittää sympatiaa teille.
Itse tupakoin mutta en kyllä kauppojen ja virastojen ovien lähellä.
Ihan oikein teille, koska ette pienemmästä vihjailusta ole aikaisemmin tajunneet mitä mieltä muut ovat teidän tupakoinnistanne muiden ihmisten kulkureitillä. Nyt saitte sitten kerrankin kunnollista biopalautetta ja aivan aiheesta. Jatkossa polttakaa jossain syrjemmällä niin ei tarvitse olla mulkoilun kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Missä ysärillä te oikein elätte? Kuka edes tupakoi nykyään, hyi! Kyllä tämä nainen mulkkasi ihan syystä, olisin mulkannut minäkin. Tupakat pannaan ja tupakoitsijat eroon tupakasta vaikka väkisin! Pakkovieroitukseen leireille! Pois pääsee vasta kun on täysin tupakasta vapaa.
Tämä! En toivo mitään muuta niin paljon, kuin että tupakointi loppuisi suomesta. Olen jopa oksentanut useammankin kerran, kun pinttyneeltä tupakalta haiseva ihminen tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Luin että minua mukiloitiin tänään.
No kyllä minun on ainakin usein tehnyt mieli mukiloidakin noita p*skasäkeiltä haisevia röökaajia.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Tupakoitsijat tajusivat tänään, että joku voi olla esim yliherkkä sille tupakan hajulle? Ja ei, kaupan oven edessä ei ole tupakkapaikka.
se on sielä missä töhkis. tosi usein just siinä sisäänkäynnin vieressä
Vierailija kirjoitti:
Ap
anna hullujen touhuta :D kyllä kaheleita maailmaan mahtuu
Mä yleensä alan yskiä kovaa ja liioitellusti kun kävelen tupakoitsijoiden ohi. Lisäksi katson pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tupakka hieman tuoksuu??? Ei todellakaan tupakka ei tuoksu. Esim hajuvesi tuoksuu, tuoksu tarkoittaa hyvää hajua.
Tupakka ei tuoksu, vaan tupakka HAISEE JA LÖYHKÄÄ kuvottavalta!!!! Eikä todellakaan tupakka haise mitenkään vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! En toivo mitään muuta niin paljon, kuin että tupakointi loppuisi suomesta. Olen jopa oksentanut useammankin kerran, kun pinttyneeltä tupakalta haiseva ihminen tullut vastaan.
muuta metsään. itse kieltäisin kaalin kypsennyksen taajamassa.
Siis olitte kaupan oven lähellä tupakalla? Hyii!!!🤮🤮